Pikku G on wannabe? "aijaa"
...... oikeesti oonko mä ainoo joka ajattelee näin? ... siis pikku G riimit ihan perseestä ja sellasia et kuka tahansa vois keksiä sellaset riimit, täysin hatusta temmatut.. (täs vaihees joku sanoo et kirjota ite jos, on sellaset et kuka tahansa voi kirjottaa) .... ja pikku G egottaa niil huonoil riimeil, kokoajan....mut noh minkäs mahtaa jos on julkisuus noussut hieman päähän.....
... noh ei se mitään, mut kun viel on tää raimskin... jonka riimit on tedella.. xD .... mut noh oikeesti näitä kavereita ei voi ottaa tosissaan......
.... ennen pysty kuuntelee Rockin Da North:tin biisej, mut nykyyään jokases kipalees on joku pikku G tai raims tausta äänenä, nii voi herran jumala xD ,.....
... siis mun mielestä suomi hip hop genre pilataan just tollasilla, "wannabe" räppäreil... mut on se toisaalta hyvä kun pikku G ja raimssin musaa kuuntelee alaaste ikäiset, ja teinix tytöt... niin saadaan pienempikin ikä luokka kuuntelemaan räppiä ja kiinostumaan räpistä......
... noh oon kuulut jostain et uus räppäri tyttö 15v Mc pöly, tulis kohta musabisnekseen mukaan ja levyttämään... mä en oo kuulu mimmosta settii sielt on tulos, mut toivottavasti ei näiden kahden edeltäjänsä luokkaa ....
... noh sanokeehan mitä oote asiasta mieltä? ...
ps: ei pahal suomi räppärit....
Pikku G wannabe? "aijaa"
4
561
Vastaukset
- [Li'oN]
En osaa sanoa onko hyvää vai mitä, kun lopetin lähes kokonaan suomiräpin kuuntelemisen kapasiteettiyksikön tokan levyn jälkeen.. Niin järkyttävää räpin raiskausta, että kuuntelen mieluummin jenkkikamaa.
Oisin laittanu tähän linkin siihen mc pöyn mikseri.net sivuun, mutta sieltä oli otettu kaikki biisit pois kun tyttö oli meny kirjottaa levytyssopimuksen.. eipä sitte mitään..
- [Li'oN] - hmm....
Ei muuta kun se et PIKKU G EI TEE NOIT SANOTUKSII EES ITE... ja se on totuus kaikki biisit ovat Skandaalin ja Ezkimon käsialaa alusta loppuun..
Eli paska juttu suomiräpille toi "wannabe" - ööö
URPO!!!
- hahahaahahha
No mikäs wannabe,se sinä sitten olet :DDDD
Wannabe parempi kuin muut :D ??? xP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323857- 1431619
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111491- 751142
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931111- 581061
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261017Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38991Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78925