Uusi Sex Shop Valtakadulla

SexShoppailija

Valtakadulle Eros Sexin ja Erotic Centerin väliin on auennut Sex Shop -niminen liike. Tyttöjä siellä näyttää olevan, ikkunoissa tyttöjen nimet vaihtuvat. Sen sijaan ainakaan kurkistelemalla ei näy sen enempää hyllyjä kuin myyntituotteitakaan. Omistajat tai ainakin tytöt ovat ilmeisesti virolaisia. Minkähän tyypin shopista on kysymys? Onko kukaan käynyt?

22

7746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohitseee

ja ikkunassa luki "Isot tissit" ja jonkun sutturan nimi :) Aika koomisen näköset tarrat myös siinä ikkunassa, huhhuh. Menkää ihmiset Erokseen, sieltä saa palvelua eikä siellä ole mitään huoria esiintymässä.

• tiedon nälkä

Olen tiedonnälkäinen!

Kerro lisää!

• pöke

....aika oudolta paikka näyttää ja kyseenalaiselta toiminnalta,enpä taida poiketa.Mutta erotic-center on paras paikka,paras palvelu ja tosi hyviä esiintyjiä,eikä tietääkseni huoria!

• erotic-center?
        pöke kirjoitti:

....aika oudolta paikka näyttää ja kyseenalaiselta toiminnalta,enpä taida poiketa.Mutta erotic-center on paras paikka,paras palvelu ja tosi hyviä esiintyjiä,eikä tietääkseni huoria!

missä on se erotic-center?

haluan tasokkaasen paikkaan! Mikä on Porin paras erotic-paikka?

• jippo.juu
        erotic-center? kirjoitti:

missä on se erotic-center?

haluan tasokkaasen paikkaan! Mikä on Porin paras erotic-paikka?

paras mesta porissa hyvät valikoimat filmejä sekä tarvikkeita, tytöt eivät ole mitään huoria. valtakatu 1

• erotic-center
        jippo.juu kirjoitti:

paras mesta porissa hyvät valikoimat filmejä sekä tarvikkeita, tytöt eivät ole mitään huoria. valtakatu 1

Kiitos rehellisestä vastauksesta.

menen heti huomenna Valtakadulle tutustumaan Erotic Centerin tarjontaan!

• Anonyymi

Hi

• Katsoja_

Mikäs se gentlemen's club on Liisan- ja Antinkadun kulmassa, siinä Expertin ja Tejäntorin puristuksessa. Vanha puutalo, jossa mustat tarrapeitteet ikkunoissa. Lieneekö edes toimiva paikka?

• Porin_Simo

• Munkki Latinasta
        Porin_Simo kirjoitti:

Tuahan se Antinkadun gentlemannipaikka on : http://www.clubpriva.fi/etusivu.htm

Vanhaan Elantoon on ahdettu tyylikäs sisusta.

Hyi millainen nainen ikkunassa, en koittas pitkällä tikullakaan.Kaikenlaisille ihmiset paikkansa vuokraavatkin. Saisivat seksishopit nyt riittää.

• olen kuullut
        Porin_Simo kirjoitti:

Tuahan se Antinkadun gentlemannipaikka on : http://www.clubpriva.fi/etusivu.htm

Vanhaan Elantoon on ahdettu tyylikäs sisusta.

Olen kuulut Privassa olevan hyvä meno päällä!

Itse en ole vielä päässyt käymään. Pitäisi mennä!

• Vailla
        olen kuullut kirjoitti:

Olen kuulut Privassa olevan hyvä meno päällä!

Itse en ole vielä päässyt käymään. Pitäisi mennä!

Niin saako siellä Sex Shopissa pimppiä? Muissa Privaateissa ei kai saa? Vai saako?

• asiantuntija sieltä alha
        Vailla kirjoitti:

Niin saako siellä Sex Shopissa pimppiä? Muissa Privaateissa ei kai saa? Vai saako?

Ei saa. Siis liikkeen toimitiloissa.

Sun pitää maksaa rutosti rahaa ja tavata naienn liikkeen toimitilojen ulkopuolella. Sit saat!

• lilli_
        asiantuntija sieltä alha kirjoitti:

Ei saa. Siis liikkeen toimitiloissa.

Sun pitää maksaa rutosti rahaa ja tavata naienn liikkeen toimitilojen ulkopuolella. Sit saat!

Sex shopeissa tanssivat tytöt kyllä tanssivat rahasta,mutta eivät jaa toosaansa liikkeenkään ulkopuolella....sitä harrastavat IHAN muun ammattikunnan edustajat!!!

• Vailla
        lilli_ kirjoitti:

Sex shopeissa tanssivat tytöt kyllä tanssivat rahasta,mutta eivät jaa toosaansa liikkeenkään ulkopuolella....sitä harrastavat IHAN muun ammattikunnan edustajat!!!

Mutta jotenkin Sex Shop vaikuttaa erilaiselta.. :)

• ei mitään vailla
        Vailla kirjoitti:

Mutta jotenkin Sex Shop vaikuttaa erilaiselta.. :)

...sex shopissa mukavia tyttöjä esiintyys,itse käyn erotic centerissä.Puhdas ja viihtyisä paikka.Bildaa sieltä ei kyllä saa....

• TapioTumppu

Uudelle priva/hierontamestalle olisi kyllä Porissa tilausta, ainoan jäljellä olevan taso kun on laskenut niin alas noista "vanhoista hyvistä ajoista".

• Anonyymi

Parhaat erotiikat taitaa olla Iso-Karhun 2-kerroksen vessassa.

• Anonyymi

Erootisimmat naiset Porissa on paanakedon Lidlissä!

• Anonyymi

Ei vaan puuvillan vessassa saa etnistä värinää

• Anonyymi

Valtakadulla on joku Erotic Center tai vastaava, sopii hyvin uskovaisillekin.
      Kävin taannoin privaatissa, oli runsasmuotoinen etnisen lajin edustaja työssä. Täytyy sanoa että mesta on yksi Porin harvoista paikoista mistä lähtee hymyssä suin vaikka on perse auki. Hymy pysyi viikon kasvoilla.

• Anonyymi

Minäkin olen ollut siellä r***kaamassa. Ihanaa oli ja uudet talouspaperit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3230
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      158
      1259
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      47
      829
    Aihe