Totuus Corvette-kuskien näkemyksestä

Porsche vs Chevrolet

http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

"Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

"Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

67

3328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapastikos

      EI TUO VOI OLLA TOTTA!! OLET ITSE KIRJOITTANUT NUO VIESTIT!!!!! VOITAN VETELLÄ KAIKKI RADALLA!! OLKOOT VASTASSA VAIKKA FORMULA 1 JA F1 KUSKI RATISSA!!!

      • päivän..

        :D Hehe, päivän vitsi. On olemassa jalorotuisia urheiluautoja ja sitten nämä jenkit...


      • Köyhät

        Se sinun jalorotuinen urheiluautosi näyttää ihan kuplavolkkarilta eikä jenkkiautoista pitävä koske siihen pitkällä tikullakaan.
        Suurin osa näistä Suomen kuplista on vielä näitä kananmunankeltuais-valoisia muualla halpoja vuosimalleja joilla sitten ajetaan talvellakin, kun ei ole varaa kahteen autoon.


    • VetteVest

      ...voimaa. Olipa sen tuottajamerkki sitten mikä hyvänsä. Yksi finnsharkilainen omistaa Lamborghini Countachin, ja aina on viihtynyt meidät Vettemiesten seurassa niin netissä kuin meetingeissäkin. Itsekin C5 Vetten entisenä omistajana arvostan kaikkia oikeita urheiluautoja, mutta eritoten Vettejä. Samaa hinta / suorituskyky / maine ja arvostus-suhdetta ei muista merkeistä löydä.

      Mutta kommenttina aiheeseen ja Porscheja vähemmän tuntevana, arvioisin, että tuo GT2 on porsaan huippumalleja, ja erittäin kallis. Corvettellakin on tuo ZR1 malli, jonka 7 litrainen kasi antaa takapyörille muistaakseni 620 hevosta. Suorituskyky kilpailee siis aika tasapäin Lambo Murcielagon kanssa, eli tuo GT2 Porsche jää kyllä taakse. Ainakin suoralla ajaessa. Radalla voi osat kääntyä.

      Ja koko jutun vitsi on se, että ZR1 maksaa vain kolmasosan Murcielagon, ja puolet GT2:n hinnasta.

      • tapastikos

        http://www.youtube.com/watch?v=OZlGMX8G3B4

        Näe itse kuinka superkallis tuplaturbo Porscesi eli GT2 häviää kuin pystyyn Corvettelle. Kuten häviävät Ferrarit ja superNissanit kun Amerikan V8 puhuu. Ja nyt puhuu todellinen Corvette tietäjä ei Tapastikos!

        Corvette on maailmn mahtavin urheiluauto!


      • kiihdytysauto...
        tapastikos kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=OZlGMX8G3B4

        Näe itse kuinka superkallis tuplaturbo Porscesi eli GT2 häviää kuin pystyyn Corvettelle. Kuten häviävät Ferrarit ja superNissanit kun Amerikan V8 puhuu. Ja nyt puhuu todellinen Corvette tietäjä ei Tapastikos!

        Corvette on maailmn mahtavin urheiluauto!

        Olipa taas just semmosta jenkkipaskaa tuo video!

        "Kun näkee tällaisia superautoja rivissä, niin tulee vain yksi asia mieleen. Mikä on nopein suoralla kiihdyttäessä!"

        Jos tuo asia tulee noita autoja katsellessa mieleen, niin on jo pahasti hakoteillä! Ei noita nyt sentään kiihdytysautoiksi ole suunniteltu. Tuollainen asia pitäis tulla mieleen jos rivissä ois muutama Dragster.

        Kaiken lisäksi corvette hävis varsinaisessa kiihdytyksessä. Se pääsi ohi vasta siinä vaiheessa, ku oltiin jo pitkästi yli 200km/h. Tuossa vaiheessa niistä ylimääräisistä hepoista alkoi olla hyötyä. Sitä ennen ne olivat täysin turhia, koska niitä ei saatu välitettyä tiehen.


      • tapastikos
        kiihdytysauto... kirjoitti:

        Olipa taas just semmosta jenkkipaskaa tuo video!

        "Kun näkee tällaisia superautoja rivissä, niin tulee vain yksi asia mieleen. Mikä on nopein suoralla kiihdyttäessä!"

        Jos tuo asia tulee noita autoja katsellessa mieleen, niin on jo pahasti hakoteillä! Ei noita nyt sentään kiihdytysautoiksi ole suunniteltu. Tuollainen asia pitäis tulla mieleen jos rivissä ois muutama Dragster.

        Kaiken lisäksi corvette hävis varsinaisessa kiihdytyksessä. Se pääsi ohi vasta siinä vaiheessa, ku oltiin jo pitkästi yli 200km/h. Tuossa vaiheessa niistä ylimääräisistä hepoista alkoi olla hyötyä. Sitä ennen ne olivat täysin turhia, koska niitä ei saatu välitettyä tiehen.

        haha taas alkoi porsseisten tyypillinen itkuvirsi "no muku corvettes on nii paljontehoa, ja sehän kiihtyy koviten vasta 200 jälkeen ei nii kovaa tarvii auton kulkee ees nyyhnyyh, ja ei kiihtyvyyddellä mitään tee nyyhnyyh" :D

        Kestä tappiosi kuin mies, kaikkien aikojen nopein 911 ikinä kahdella ahtimellakin otti juuri pataan 10-0 perus Corvettelta. Ja kyllä sillä kiihtyvyydellä ja voimalla tekee aika paljon, siksi Corvetet dominoivat kierrosaikavertailuja legendaarisilla radoilal kuten Nürrellä ja Manntorpissa. Siihen tarvitaan aito V8, ei mitään nuhapumppukutosi joista ei ahtimillakaan saa tarpeeksi raakaa voimaa!


      • tapastikos
        tapastikos kirjoitti:

        haha taas alkoi porsseisten tyypillinen itkuvirsi "no muku corvettes on nii paljontehoa, ja sehän kiihtyy koviten vasta 200 jälkeen ei nii kovaa tarvii auton kulkee ees nyyhnyyh, ja ei kiihtyvyyddellä mitään tee nyyhnyyh" :D

        Kestä tappiosi kuin mies, kaikkien aikojen nopein 911 ikinä kahdella ahtimellakin otti juuri pataan 10-0 perus Corvettelta. Ja kyllä sillä kiihtyvyydellä ja voimalla tekee aika paljon, siksi Corvetet dominoivat kierrosaikavertailuja legendaarisilla radoilal kuten Nürrellä ja Manntorpissa. Siihen tarvitaan aito V8, ei mitään nuhapumppukutosi joista ei ahtimillakaan saa tarpeeksi raakaa voimaa!

        Corvette voittaa myös Formula ykköset radalla aivan helposti! Corvetessa kun puhuu aito jenkki V8 eikä mikään euroopassa kasattu moottori.


      • yksinkertainen...
        tapastikos kirjoitti:

        haha taas alkoi porsseisten tyypillinen itkuvirsi "no muku corvettes on nii paljontehoa, ja sehän kiihtyy koviten vasta 200 jälkeen ei nii kovaa tarvii auton kulkee ees nyyhnyyh, ja ei kiihtyvyyddellä mitään tee nyyhnyyh" :D

        Kestä tappiosi kuin mies, kaikkien aikojen nopein 911 ikinä kahdella ahtimellakin otti juuri pataan 10-0 perus Corvettelta. Ja kyllä sillä kiihtyvyydellä ja voimalla tekee aika paljon, siksi Corvetet dominoivat kierrosaikavertailuja legendaarisilla radoilal kuten Nürrellä ja Manntorpissa. Siihen tarvitaan aito V8, ei mitään nuhapumppukutosi joista ei ahtimillakaan saa tarpeeksi raakaa voimaa!

        Oot ilmeisesti sen verran yksinkertainen, että puhut aidan seipäästä, ku muut puhuvat aidasta. Jos sinun pieneen päähäsi ei mahdu se tosiseikka, että tuollaisilla "suoraan kiihdyttelyillä" on todella vähän tekemistä auton todellisen nopeuden kanssa, niin se ei ole minun vikani. Kukaan täysijärkinen ei vertaile noita kyseisiä autoja tuon testin kaltaisella tavalla. Kiihdytysajot on Dragstereita varten.

        Urheiluautoja tulee testata radalla, jossa on mutkia. Toisekseen se corvette todellakin hävisi 400m kiihdytyksessä. Jos tuo on sulle liian katkera pala myöntää, niin voi voi. Ei ole minun vikani, että Corvetten insinöörit eivät osaa suunnitella autoa, jossa hepat saadaan välitettyä tiehen.


      • tämä teksti
        tapastikos kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=OZlGMX8G3B4

        Näe itse kuinka superkallis tuplaturbo Porscesi eli GT2 häviää kuin pystyyn Corvettelle. Kuten häviävät Ferrarit ja superNissanit kun Amerikan V8 puhuu. Ja nyt puhuu todellinen Corvette tietäjä ei Tapastikos!

        Corvette on maailmn mahtavin urheiluauto!

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • tapastikos
        yksinkertainen... kirjoitti:

        Oot ilmeisesti sen verran yksinkertainen, että puhut aidan seipäästä, ku muut puhuvat aidasta. Jos sinun pieneen päähäsi ei mahdu se tosiseikka, että tuollaisilla "suoraan kiihdyttelyillä" on todella vähän tekemistä auton todellisen nopeuden kanssa, niin se ei ole minun vikani. Kukaan täysijärkinen ei vertaile noita kyseisiä autoja tuon testin kaltaisella tavalla. Kiihdytysajot on Dragstereita varten.

        Urheiluautoja tulee testata radalla, jossa on mutkia. Toisekseen se corvette todellakin hävisi 400m kiihdytyksessä. Jos tuo on sulle liian katkera pala myöntää, niin voi voi. Ei ole minun vikani, että Corvetten insinöörit eivät osaa suunnitella autoa, jossa hepat saadaan välitettyä tiehen.

        Corvetella voittaa vaikka Bugatin jos haluaa. Corvettea voisi kutsua maailman nopeimmaksi autoksi, sillä se päihittää minkä tahansa auton.


      • tapastikos
        tämä teksti kirjoitti:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

        Olet varmaan itse käynyt kirjoittamassa nuo. Oikea Corveten omistaja ei tuollaista laukoisi.


      • Marteros
        yksinkertainen... kirjoitti:

        Oot ilmeisesti sen verran yksinkertainen, että puhut aidan seipäästä, ku muut puhuvat aidasta. Jos sinun pieneen päähäsi ei mahdu se tosiseikka, että tuollaisilla "suoraan kiihdyttelyillä" on todella vähän tekemistä auton todellisen nopeuden kanssa, niin se ei ole minun vikani. Kukaan täysijärkinen ei vertaile noita kyseisiä autoja tuon testin kaltaisella tavalla. Kiihdytysajot on Dragstereita varten.

        Urheiluautoja tulee testata radalla, jossa on mutkia. Toisekseen se corvette todellakin hävisi 400m kiihdytyksessä. Jos tuo on sulle liian katkera pala myöntää, niin voi voi. Ei ole minun vikani, että Corvetten insinöörit eivät osaa suunnitella autoa, jossa hepat saadaan välitettyä tiehen.

        vieläkään mitä Tapastikos kertoi tuossa.

        Paitsi että tuo Corvette pesi tossa videolla lehden testissä kiihtyvyydessä Porsche GT2:n (porssesta loppuivat teho ja vääntö kun vauhdit alkoivat olemaan urheiluautoluokkaa mopovauhtien sijaan kuten itsekin voit videolta nähdä selvästi) niin Corvette pesee Porschet radalla vieläkin ylivoimaisemmin.

        Tästä esimerkkinä mm. Nürren kierrosajat jossa ZR-1 Corvette on hakannut kaikki 911 Porschet (vakioina kumpikin) 10-0 ja sillä radalla on parinkymmene kilometrin verran pelkkiä mutkia..


      • sinä olet Tapastikos
        Marteros kirjoitti:

        vieläkään mitä Tapastikos kertoi tuossa.

        Paitsi että tuo Corvette pesi tossa videolla lehden testissä kiihtyvyydessä Porsche GT2:n (porssesta loppuivat teho ja vääntö kun vauhdit alkoivat olemaan urheiluautoluokkaa mopovauhtien sijaan kuten itsekin voit videolta nähdä selvästi) niin Corvette pesee Porschet radalla vieläkin ylivoimaisemmin.

        Tästä esimerkkinä mm. Nürren kierrosajat jossa ZR-1 Corvette on hakannut kaikki 911 Porschet (vakioina kumpikin) 10-0 ja sillä radalla on parinkymmene kilometrin verran pelkkiä mutkia..

        ja siksi haluaisinkin sinun lukevan seuraavan viestin:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • omistajia, sillä
        tapastikos kirjoitti:

        Olet varmaan itse käynyt kirjoittamassa nuo. Oikea Corveten omistaja ei tuollaista laukoisi.

        näkeehän tuon:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • voittamaan
        tapastikos kirjoitti:

        Corvetella voittaa vaikka Bugatin jos haluaa. Corvettea voisi kutsua maailman nopeimmaksi autoksi, sillä se päihittää minkä tahansa auton.

        tämä viesti:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • .............
        omistajia, sillä kirjoitti:

        näkeehän tuon:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

        kauheen hiljaseks menny eikö toi oo ihan perus läppää mitä heittää.


      • Niin SE vaan on
        tapastikos kirjoitti:

        Corvette voittaa myös Formula ykköset radalla aivan helposti! Corvetessa kun puhuu aito jenkki V8 eikä mikään euroopassa kasattu moottori.

        Kerro sitten kaverin nimi ketä on suunnitellut Corveten moottorin ja paja myös:) Ei taida olla amerikasta:)


      • ajajastakiinni
        yksinkertainen... kirjoitti:

        Oot ilmeisesti sen verran yksinkertainen, että puhut aidan seipäästä, ku muut puhuvat aidasta. Jos sinun pieneen päähäsi ei mahdu se tosiseikka, että tuollaisilla "suoraan kiihdyttelyillä" on todella vähän tekemistä auton todellisen nopeuden kanssa, niin se ei ole minun vikani. Kukaan täysijärkinen ei vertaile noita kyseisiä autoja tuon testin kaltaisella tavalla. Kiihdytysajot on Dragstereita varten.

        Urheiluautoja tulee testata radalla, jossa on mutkia. Toisekseen se corvette todellakin hävisi 400m kiihdytyksessä. Jos tuo on sulle liian katkera pala myöntää, niin voi voi. Ei ole minun vikani, että Corvetten insinöörit eivät osaa suunnitella autoa, jossa hepat saadaan välitettyä tiehen.

        Johan noi eurovehkeet pieksee jo Camarokin.
        https://www.youtube.com/watch?v=FrFnrcpBj5k


    • American

      minimoottorisilla ajavat Volkkarikuskit järjestykseen. Yksi on mennyt niin sekaisin, että osaa vaan samaa viestiä massapostittaa. Ei tunnu Kuplasta löytyvän vastusta.

      • hienosti monella

        nimimerkillä, kuten nyt tässäkin tapauksessa.

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • Tapastikos

        Mene muualle!


      • American
        hienosti monella kirjoitti:

        nimimerkillä, kuten nyt tässäkin tapauksessa.

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

        Tapastikos kirjoittele. Corvette Z1 menee yli 330 km/h joten käynnistysmoottorilla varustetuilla Kuplilla ei ole asiaa.

        Ei oikein auta sinun toistaa samaa kirjoitusta vaikket muuhun pysty.


      • sillä kannattaa muistaa,
        Tapastikos kirjoitti:

        Mene muualle!

        että Corvette-palstalla kirjoitellaan näin:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • samoin Porscheissa
        American kirjoitti:

        Tapastikos kirjoittele. Corvette Z1 menee yli 330 km/h joten käynnistysmoottorilla varustetuilla Kuplilla ei ole asiaa.

        Ei oikein auta sinun toistaa samaa kirjoitusta vaikket muuhun pysty.

        ja on muuten Corveteissakin. Tulipas mieleen hauska juttu Corvetteista, satuin lukemaan Corvette Klubin palstaa, ja siellä sanottiin näin:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • American
        samoin Porscheissa kirjoitti:

        ja on muuten Corveteissakin. Tulipas mieleen hauska juttu Corvetteista, satuin lukemaan Corvette Klubin palstaa, ja siellä sanottiin näin:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

        luetaan starttimoottoriluokkaan, ja jos et kykene parempaan kuin samaa juttua linkittämään niin voidaan alkaa kertomaan mitä Corvetten omistajat ovat oikeasti mieltä minimoottoripossuista. Ei pärjää Possu Vetelle esim. Nyrrellä ja sehän syö sinua.


      • Tapastikos
        sillä kannattaa muistaa, kirjoitti:

        että Corvette-palstalla kirjoitellaan näin:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

        LOPETA!! EN JAKSA TUOTA ENÄÄ LUKEA!!! LOPETA!! LOPETA!!


      • nyt...
        American kirjoitti:

        luetaan starttimoottoriluokkaan, ja jos et kykene parempaan kuin samaa juttua linkittämään niin voidaan alkaa kertomaan mitä Corvetten omistajat ovat oikeasti mieltä minimoottoripossuista. Ei pärjää Possu Vetelle esim. Nyrrellä ja sehän syö sinua.

        se vaihtoi nimeä kun joku varasti tapastikos nimimerkin. American Tapastikos tarvitsee pikaisesti hoitoa.


      • vedenpitäviä faktoja
        Tapastikos kirjoitti:

        LOPETA!! EN JAKSA TUOTA ENÄÄ LUKEA!!! LOPETA!! LOPETA!!

        suoraan Corvette Club of Finlandin nettisivuilta:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • Bellofin kellottama
        American kirjoitti:

        luetaan starttimoottoriluokkaan, ja jos et kykene parempaan kuin samaa juttua linkittämään niin voidaan alkaa kertomaan mitä Corvetten omistajat ovat oikeasti mieltä minimoottoripossuista. Ei pärjää Possu Vetelle esim. Nyrrellä ja sehän syö sinua.

        Nürburgringin rataennätys, 6.11.xx, Porsche 962:lla ei ole enää voimassa? Noh, sitten voidaan keskittyä siihen, eli siihen mitä Corvette Kerhon sivuilla sanotaan:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • Tapastikos
        vedenpitäviä faktoja kirjoitti:

        suoraan Corvette Club of Finlandin nettisivuilta:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

        AARRRGGHHH! HIIIIHIIIHIIII!!!!


      • jenkkilulla, eikä
        Tapastikos kirjoitti:

        AARRRGGHHH! HIIIIHIIIHIIII!!!!

        siis edes autoon verrattava. Kyseistä lasikuitukippoa ei ole koskaan pidetty eurooppassa urheiluautona. Muutenkin jenkkiautot ovat samanlaisia huonosti tehtyjä pakelliitti/muovi viritelmiä kuin kiinalaisten ja venäläisten. Luuletko tosiaan, että corvette kiinnostaa Porsche-ihmisiä..tai yleensä amerikkalainen auto? Mitään hajua mitä nykyajan eurooppalainen ajattelee näistä siirtomaan asukeista.
        http://www.youtube.com/watch?v=vD9AW-EB3vo&feature=fvhr

        Jenkkiauton tekijöitä haastateltavana:
        http://www.youtube.com/watch?v=dHiZPog7Kho


      • vaan
        jenkkilulla, eikä kirjoitti:

        siis edes autoon verrattava. Kyseistä lasikuitukippoa ei ole koskaan pidetty eurooppassa urheiluautona. Muutenkin jenkkiautot ovat samanlaisia huonosti tehtyjä pakelliitti/muovi viritelmiä kuin kiinalaisten ja venäläisten. Luuletko tosiaan, että corvette kiinnostaa Porsche-ihmisiä..tai yleensä amerikkalainen auto? Mitään hajua mitä nykyajan eurooppalainen ajattelee näistä siirtomaan asukeista.
        http://www.youtube.com/watch?v=vD9AW-EB3vo&feature=fvhr

        Jenkkiauton tekijöitä haastateltavana:
        http://www.youtube.com/watch?v=dHiZPog7Kho

        olla kateellinen ku naapurilla on vette pihassa.


      • mukaan
        vedenpitäviä faktoja kirjoitti:

        suoraan Corvette Club of Finlandin nettisivuilta:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

        toi ei kulje kun 329 km/h


      • American
        Bellofin kellottama kirjoitti:

        Nürburgringin rataennätys, 6.11.xx, Porsche 962:lla ei ole enää voimassa? Noh, sitten voidaan keskittyä siihen, eli siihen mitä Corvette Kerhon sivuilla sanotaan:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.

        mennä hiljaiseksi

        "Kuski oli ajohanskoineen ehkä kuitenkin väärässä paikassa Helsingin nupulakivillä."

        "Niin ja taitaa tossa rekkarisakin olla numeron heitto, ku wikipedia lupailee huippuja vaan 329 kmh"

        Singerin moottorilla varustetut Porschet eivät vain juurikaan kiinnosta Corvettemiehiä.


      • American
        jenkkilulla, eikä kirjoitti:

        siis edes autoon verrattava. Kyseistä lasikuitukippoa ei ole koskaan pidetty eurooppassa urheiluautona. Muutenkin jenkkiautot ovat samanlaisia huonosti tehtyjä pakelliitti/muovi viritelmiä kuin kiinalaisten ja venäläisten. Luuletko tosiaan, että corvette kiinnostaa Porsche-ihmisiä..tai yleensä amerikkalainen auto? Mitään hajua mitä nykyajan eurooppalainen ajattelee näistä siirtomaan asukeista.
        http://www.youtube.com/watch?v=vD9AW-EB3vo&feature=fvhr

        Jenkkiauton tekijöitä haastateltavana:
        http://www.youtube.com/watch?v=dHiZPog7Kho

        pesee nuo Singerin moottorilla varustetut Kuplan kopiot.

        Luuletkos, että Corvette-ihmisiä kiinnostaa joku sakujen kyhäelmä Porsche???


      • .............
        American kirjoitti:

        mennä hiljaiseksi

        "Kuski oli ajohanskoineen ehkä kuitenkin väärässä paikassa Helsingin nupulakivillä."

        "Niin ja taitaa tossa rekkarisakin olla numeron heitto, ku wikipedia lupailee huippuja vaan 329 kmh"

        Singerin moottorilla varustetut Porschet eivät vain juurikaan kiinnosta Corvettemiehiä.

        helvettiä sinä täällä teet? :D


      • tapastikos
        jenkkilulla, eikä kirjoitti:

        siis edes autoon verrattava. Kyseistä lasikuitukippoa ei ole koskaan pidetty eurooppassa urheiluautona. Muutenkin jenkkiautot ovat samanlaisia huonosti tehtyjä pakelliitti/muovi viritelmiä kuin kiinalaisten ja venäläisten. Luuletko tosiaan, että corvette kiinnostaa Porsche-ihmisiä..tai yleensä amerikkalainen auto? Mitään hajua mitä nykyajan eurooppalainen ajattelee näistä siirtomaan asukeista.
        http://www.youtube.com/watch?v=vD9AW-EB3vo&feature=fvhr

        Jenkkiauton tekijöitä haastateltavana:
        http://www.youtube.com/watch?v=dHiZPog7Kho

        paitsi teknisesti(enemmän voimaa, ai V8 vastaan vässykät minimoottori Porschet jotka ottavat paaan niin väännössä kuin tehssakin) ja suorituskyyssä (Nürren kierrosajoista nähdään ja mm. juuri edellällä linkitetystä suorituskykyvertailuvideosta kuinka Corvette syö aamupalaksi perusmalleillaankin Porschen muka kovimmat versiot melkein pakittamallakin) niin myös legendaarisudessa Corvette on aina ollut arvostetumpi kuin Porsche: Pariyytä siihen:

        Siinä missä Corvette on maailman pisimpään tuotannos ahtäjaksoisesti ollut urhiluauto, on Porsche hyvin nuori kyhäelmä. Porsche perustui ja perustuu edelleen suurimmaksi osaksi muiden kopioinnille, mm. malli 356 oli suoraan kuplavolkkari alustaa ja konetta myöten kun samaan aikaan 50-luvulla Corvettessa oli 5 kertaa enmmän tehoa ja aito V8, jo silloin!

        Corvette on aina ollut myös teknisesti edistyksellisempi näistä kahdesta, mm. ruostumattoman ja huippukevyen korimateriaalin käyttö jo 50-luvulla verrattun porschen patarautaan vielä 2000-luvulla. Porsche on aina ollut jäljessä tässä mielessä, tät kertoo myös se,että Porschen onnistui kopioimaan jo 50-luvulla Corvetessa ollut vesijäähdytystekniikka kaikkiin moottoreihinsa vasta 1990-luvun lopulla! :D Ylipäänsä ,porsseja pidetään todellisten urheiluautoharrastajien keksuudessa minimoottorisina kuplan jatkumoina, joista ei ole edes noide skodistien mielikuvitusmaailmoissa vastusta oikeille (eli yli 4 litrailla, vähintään 8 sylinterisllä koneilla varustetuille ureiluautoille kuen Lambo Murcielago, Ferrari Enzo tai Corvette ZR-1).

        Sori minimoottorien ystävät, niin se vaan on!


      • Mannfred
        tapastikos kirjoitti:

        paitsi teknisesti(enemmän voimaa, ai V8 vastaan vässykät minimoottori Porschet jotka ottavat paaan niin väännössä kuin tehssakin) ja suorituskyyssä (Nürren kierrosajoista nähdään ja mm. juuri edellällä linkitetystä suorituskykyvertailuvideosta kuinka Corvette syö aamupalaksi perusmalleillaankin Porschen muka kovimmat versiot melkein pakittamallakin) niin myös legendaarisudessa Corvette on aina ollut arvostetumpi kuin Porsche: Pariyytä siihen:

        Siinä missä Corvette on maailman pisimpään tuotannos ahtäjaksoisesti ollut urhiluauto, on Porsche hyvin nuori kyhäelmä. Porsche perustui ja perustuu edelleen suurimmaksi osaksi muiden kopioinnille, mm. malli 356 oli suoraan kuplavolkkari alustaa ja konetta myöten kun samaan aikaan 50-luvulla Corvettessa oli 5 kertaa enmmän tehoa ja aito V8, jo silloin!

        Corvette on aina ollut myös teknisesti edistyksellisempi näistä kahdesta, mm. ruostumattoman ja huippukevyen korimateriaalin käyttö jo 50-luvulla verrattun porschen patarautaan vielä 2000-luvulla. Porsche on aina ollut jäljessä tässä mielessä, tät kertoo myös se,että Porschen onnistui kopioimaan jo 50-luvulla Corvetessa ollut vesijäähdytystekniikka kaikkiin moottoreihinsa vasta 1990-luvun lopulla! :D Ylipäänsä ,porsseja pidetään todellisten urheiluautoharrastajien keksuudessa minimoottorisina kuplan jatkumoina, joista ei ole edes noide skodistien mielikuvitusmaailmoissa vastusta oikeille (eli yli 4 litrailla, vähintään 8 sylinterisllä koneilla varustetuille ureiluautoille kuen Lambo Murcielago, Ferrari Enzo tai Corvette ZR-1).

        Sori minimoottorien ystävät, niin se vaan on!

        totta puhut, ei porschen minimoottoreista ole ikinä ollut vastusta täysiverisille V8 urheiluautoille. Mutta ovat hyviä perheautoja kun 911:seenkin mahtuu 4 mukaan, eivät silti todellakaan urheiluautoja.. Siihen on sitten voimakkaat pelit siihen touhuun, ja sen huomaa myös suorituskykyeroista joissa corvette on aina ollut nopeampi kuin nuo pienimoottoriset porschet.


      • poika pickupin lavalta
        Tapastikos kirjoitti:

        AARRRGGHHH! HIIIIHIIIHIIII!!!!

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • Mitä kuuluu?
        Mannfred kirjoitti:

        totta puhut, ei porschen minimoottoreista ole ikinä ollut vastusta täysiverisille V8 urheiluautoille. Mutta ovat hyviä perheautoja kun 911:seenkin mahtuu 4 mukaan, eivät silti todellakaan urheiluautoja.. Siihen on sitten voimakkaat pelit siihen touhuun, ja sen huomaa myös suorituskykyeroista joissa corvette on aina ollut nopeampi kuin nuo pienimoottoriset porschet.

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • Tsikotsiko
        tapastikos kirjoitti:

        paitsi teknisesti(enemmän voimaa, ai V8 vastaan vässykät minimoottori Porschet jotka ottavat paaan niin väännössä kuin tehssakin) ja suorituskyyssä (Nürren kierrosajoista nähdään ja mm. juuri edellällä linkitetystä suorituskykyvertailuvideosta kuinka Corvette syö aamupalaksi perusmalleillaankin Porschen muka kovimmat versiot melkein pakittamallakin) niin myös legendaarisudessa Corvette on aina ollut arvostetumpi kuin Porsche: Pariyytä siihen:

        Siinä missä Corvette on maailman pisimpään tuotannos ahtäjaksoisesti ollut urhiluauto, on Porsche hyvin nuori kyhäelmä. Porsche perustui ja perustuu edelleen suurimmaksi osaksi muiden kopioinnille, mm. malli 356 oli suoraan kuplavolkkari alustaa ja konetta myöten kun samaan aikaan 50-luvulla Corvettessa oli 5 kertaa enmmän tehoa ja aito V8, jo silloin!

        Corvette on aina ollut myös teknisesti edistyksellisempi näistä kahdesta, mm. ruostumattoman ja huippukevyen korimateriaalin käyttö jo 50-luvulla verrattun porschen patarautaan vielä 2000-luvulla. Porsche on aina ollut jäljessä tässä mielessä, tät kertoo myös se,että Porschen onnistui kopioimaan jo 50-luvulla Corvetessa ollut vesijäähdytystekniikka kaikkiin moottoreihinsa vasta 1990-luvun lopulla! :D Ylipäänsä ,porsseja pidetään todellisten urheiluautoharrastajien keksuudessa minimoottorisina kuplan jatkumoina, joista ei ole edes noide skodistien mielikuvitusmaailmoissa vastusta oikeille (eli yli 4 litrailla, vähintään 8 sylinterisllä koneilla varustetuille ureiluautoille kuen Lambo Murcielago, Ferrari Enzo tai Corvette ZR-1).

        Sori minimoottorien ystävät, niin se vaan on!

        Näkeehän sen jo todellisten urheiluautoharrastajien, eli Suomen Corvette-kerhon palstalta että Porscheille nauretaan vedet silmissä ja kuset housussa:

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


      • ratatiimaa alla
        American kirjoitti:

        mennä hiljaiseksi

        "Kuski oli ajohanskoineen ehkä kuitenkin väärässä paikassa Helsingin nupulakivillä."

        "Niin ja taitaa tossa rekkarisakin olla numeron heitto, ku wikipedia lupailee huippuja vaan 329 kmh"

        Singerin moottorilla varustetut Porschet eivät vain juurikaan kiinnosta Corvettemiehiä.

        ja hanskojen käyttö johtunee mokkaratista. Muutoin Corvetteharrastajat sanovat että

        http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20

        Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.

        "Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
        Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:

        "Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "

        Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.


    • äiti vai tytär

      Eksyin tälle palstalle sattumalta ja tyrmistyin näistä jutuista. Voi jumalauta.
      Ei uskoisi täysi-ikäisten jutuiksi näitä kaikkia. Pakko olla, jos kirjoittajilla on ajokortti. Vastaus on siis kaikille.
      Elämä on tietysti helppoa, jos se on noin suppea. Molemmilla mainituilla viime aikoina ajelleena voin todeta, että kivoja vehkeitä molemmat, mutta on teillä maailma. Meidän isä voittaa teidän isän. Ostakaa muoviautot, menkää hiekkalaatikolle ja pöriskää ääneen.

    • PROne

      Pakko kommentoida Corveten omistajana. Meinasin porssenkin ostaa kun Iskällä mersu. Rahat on raadettu työllä.

      Mie ihailen Porschea ja Corvettea, jokainen valitsee oman ja kunnioittaa myös toisen "häkätintä" ;)

      Totuus on se et Vet on hiton nopee mut paljon joutuu köyhä tekemään vanhaan, Porschesta ei muuta kokemusta kun joskus parkkiksella ihailin ja Californiacation pitäis kattoo missä se hieno 911.

      T: Corvettemies

      • PROne

        V8 Soundit ja vääntö voitti;) Ei kehtaa vinkumopolla ajella...


    • Johan_73

      En ikinä ostais jenkkien Vetteä, mutta sakujen jäykkä Porrester kelpaa mielihyvin.
      :D

      Kaarreajo kertoo einemmän kuin tuhat sanaa. Siinä on teesi, joka
      monilta Ameriikan pojilta unohtuup.

      • Museokävijä

        Eikös porsse ole aika hankala vietävä niissä kaarteissa?
        Toisaalta onhan GT1 katuversio hyvännäköinen.


    • Porsse mies forssass

      Kyllä ne jenkit on surkeita askoja!,, porssen voimaa ei voita mikään. Kerrankin näin kun 6 korvettea koitti haastaa porssen, porsse nöyrryytti ne kylmästi. Krvette miehet tuli pyytämään anteeksi

      • hsjhfjahgf

        porsse


    • gs birotor
    • vette se olla pittää

      Corvette on nopeampi kuin mikään muu auto katuauto suomessa 360 km/h mailin matkalle. Siinä jää nuhapumput jälkeen ku v8 laulaa!

      • gs birotor

        Totta vetet voivat olla kiikeitä pelejä varsinkin tuolta -70 luvun ajalata....heheheheh


    • nii saattana

      Koittakaa jumalauta tajuta että corvette vie muut niin suoralla ja mutkaradallakin. Vittu se 60 luku meni jo kauan sitten milloin oli muskeliautot jotka ei kääntyneet mutkaan. ZR1:n Nürburgring aika 7:11. Esim Ferrari Enzolla tuo luku n 7:25. Nürburgring on maailman pisin ja vaihtelevin rata, eli eiköhän se ole selvää, että noista ajoista näkee, että kääntykö corvette vai ei. Ja tosiaan kulkee se corvette suorallakin, kun vähän aikaa sitten joku ajoi Corvetella 364 kmh eikä ollut kiihdytysmatkaa kuin 1609 metriä. Vertailuksi Bugatti Veyron kulkee seisovan mailin kiihdytyksessä 329 kmh.

      • prööt

        Hehehehehehe tarkistappa nyt ensin tuo veten aika rigillä............


    • työntötanko v8

      Oho typo siis 7:19 voittaa silti porschet sun muut. Ja pointti olikon se että kääntyykö corvette vai ei ja siitä voi vähän sinunlainen tyhmempikin huomata että kääntyyhän se ja paremmin kuin euro pelit.

      Sitä paitsi corvette vie muut työntötanko low tech tekniikallaan, kun porssessa pittää olla usiampi nokka akseli. Naurettavia nuo high techit kun tönärit vie

      • prööt

        Tekstistäsi päätellen et ole kovinkaan vanha?
        Opettele ensin käyttäytymään niin joku voisi ottaa sinut vakavasti.


    • Tietäjä84

      Porsche on venytetty kupla-volkkari. Ei noilal kehtaa oikeiden urheiluautojen joukkoon mennä, vaimon kauppakassiautossakin isompi moottori kuin Porschen säälittävä 6-sylinterinen :D Hävettäisi ajaa sellaisella mopolla.

    • VoimaaNopeuttaTehoa

      Corvettella tehty Nyrrelle ennätys taas, jäivät kaikki minikone-porsset kauas taakse. Amerikan voima on taas puhunut, ugh!

    • Hahahahaha

      Tämä on ollut aivan mahtava lukukokemus! Tämän perusteella olen saanut kaiken tarvittavan tiedon, kun teen vertailua näiden kahden auton väliltä. Ainut mikä on jäänyt epäselväksi on se, että mistä malleista tässä on ollut kysymys? Epäilemättä C1 Corvette ei pärjää esim. Porchen Carrera GT:lle :)
      Ps. Meiän isi on kovempi ku teiän isi!

      • C7GT3

        Niinkö?
        https://www.youtube.com/watch?v=9hzSXoRKdtg
        https://www.youtube.com/watch?v=7POmH2WZ5Z4


    • TotuuusPaljastuu

      Totta, Amerikan V8 on häviäjä tosielämässä. Jos halutaan lentokonemoottori autoon sen osaa jokainen. Käytäntö on eri, lisäksi tulevaisuus on eri kuin V8/V10.

      Nordscleifella Mersut, Porcshet sun muut menee heittäen Corvetten ohi. Eikö Corvette kestä mutkaa (=lekaa mutkaan)?

      Missä löytyy 1000km suora jolla pääsee perille?

    • leemiteretee

      Volkkari, mikä volkkari ja aivan karmeen näköisiä lähes kaikki porsset..Hyiiiii

    • beetleracing
    • 8765
    • 1000KMH
    • Vetäkää

      Testosteroini haihtui kuin pieru saharaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe