http://www.adressit.com/allekirjoitukset/poliisikoira_rex/
Käykäähän allekirjoittamas, että saadaan tämä ihana sarja Dvd:llekin! Kiitos!
Poliisikoira Rex Dvd:lle -adressi!!
13
2776
Vastaukset
- toni järvinen
Montakohan nimee sinne adressii tarvii et saa DVD:n suomi subeilla. Englannin kielellä olevia bokseja voi kyl tilata netistä, sekin vaatii englannin taitoja jonkun verran. Sääli se Moserin kuolema. :(
- aloittaja
Ollaan tähdätty jos yli 1000 nimeä saisi =)) Alukshan ajateltiin puolta vähemmän, mutta nyt on nimiä ruvennut tulemaan niin tiuhaan tahtiin, ettei 1000 ole lukuna ongelma. ;)
Sehän siinä onkin, että olisi kiva saada ne suomenkieliset tekstityksetkin. - mimmulihini
aloittaja kirjoitti:
Ollaan tähdätty jos yli 1000 nimeä saisi =)) Alukshan ajateltiin puolta vähemmän, mutta nyt on nimiä ruvennut tulemaan niin tiuhaan tahtiin, ettei 1000 ole lukuna ongelma. ;)
Sehän siinä onkin, että olisi kiva saada ne suomenkieliset tekstityksetkin.Jeeejejejee, nopee adressi täyteen vain!
- kndxkn
mimmulihini kirjoitti:
Jeeejejejee, nopee adressi täyteen vain!
REX!rexrexrex..
- Rex fani
kndxkn kirjoitti:
REX!rexrexrex..
Rex on raras!
- Sensuurisimo
Mieluummin ilman sensurointia, kiitos (englantiversio on leikattu, samoin kuin nyt Suomessa esitettävät jaksot).
- ^Rexdvd^
Sensuurisimo kirjoitti:
Mieluummin ilman sensurointia, kiitos (englantiversio on leikattu, samoin kuin nyt Suomessa esitettävät jaksot).
Kävin kattomassa äsken tuolla adressit.com:ssa sitä adressia niin siellä oli jo 800 nimeä. 200 nimeä puuttuu enää niin sit on 1000! : )
- jumpe123
^Rexdvd^ kirjoitti:
Kävin kattomassa äsken tuolla adressit.com:ssa sitä adressia niin siellä oli jo 800 nimeä. 200 nimeä puuttuu enää niin sit on 1000! : )
enää tarvitaan alle 100 nimee!!!!!!!!
- Hööh_
Ei vieläkään oo tullu :(
- lfdsjflsdjldslljdsf
Rexejä löytyy YT:ssä enkkutekstein. Ne riittävät mulle.
- Anonyymi
Itse haluan ne DVD:lle.
- Anonyymi
Ei edelleenkään ole tullut DVD:lle suomenkielisellä tekstityksellä.
- Anonyymi
Ei vieläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804