Huomasin yks kerta kun mies nappas kesken panon mun ranteista kiinni ja paino vasten petiä, että kiihotti ihan hirveästi se jollain lailla avuton olo. Oiskos vinkata joitain asentoja, joissa sama efekti. Ei kuiteskaan mitään naamariosastoa kiitos :)
Naista alistavia asentoja
16
6281
Vastaukset
- lähetyssaarnaajassa,
mutta sun jalat miehen olkapäillä. Mies voi tehostaa vielä ottamalla ja painamalla ranteesi vasten patjaa.
- Selätetty.
Olen mies enkä mikään reppana, vaan aika lailla tosimies. Parisuhteessani kuitenkin vaimo on se, joka päättää kaapin paikan. En jaksa vaivautua, jos vain saa (paneskella). Ja hyvässä seksissä nainen on päällä, pitää tiukasti ohjista kiinni ja selättää minut. Oikeasti hän on minua yli 20 cm lyhyempi, 20 kg kevyempi eikä noin fyysisiltä ominaisuuksiltaan eikä älyltäänkään pärjäisi minulle. Mutta tahto se on, joka ratkaisee. Vuosien ratsastuskokemuksella taivutetaan itsepäisempikin ori pikkuhiljaa muotoon. Kädet oikein tärisee hyvänolon tunteesta, kun ajattelen munan työntymistä lämpöiseen pehmeään pilluun naiseni noustessa päälleni ja taivuttaessa minua mielin määrin tahtonsa mukaan ja minä se tottelen kuin koulutettu ratsu. Jumaloin naistani. Valtiatar. Ratsastajatar painaa ratsunsa tiukempaan muotoon ja olo on taivaallinen. Orgasmin partaalla minuutista toiseen. Laukeamisen jälkeen välillä vähän nolottaa lepertelyt, mutta mitäpäs niistä, kun homma toimii. Ja vaimokin saa 90-prosenttisesti orkun...
- Naisesi käy sääliksi
Joku päänsä pehmeäksi ja pallinsa rusinan kokoisiksi stereoideilla bodannut pelle aloitti näköjään tämä ketjun. Kuvailemasi asento on tietysti ainoa, jossa onneton potenssisi enää nappikuurin jäljiltä toimii, vai mitä? Ja älyltäsi ja fyysisiltä ominaisuuksiltasi tunnet olevasi ylivertainen...tyypillistä pään pehmenemistä. Paljonko menee aikaa päivittäin peilatessa? Kun kokeilette jotain muuta asentoa, eikä taaskaan seiso, pyydätkö naista ihailemaan hauistasi, seksin sijaan? No onneksi tuollaisten naiset katoavat aina varsin pian ja kun lihakset veltostuvat, heti kun hormoninkäyttö loppuu, jää jäljelle outoja pömisevä reikäpäinen rusinapalli, jonka liian iso nahka roikkuu. Toinen vaihtoehto on tappaa itsensä niillä napeilla. Hyviä seisokkeja.
- naisesi käy sääliksi
Naisesi käy sääliksi kirjoitti:
Joku päänsä pehmeäksi ja pallinsa rusinan kokoisiksi stereoideilla bodannut pelle aloitti näköjään tämä ketjun. Kuvailemasi asento on tietysti ainoa, jossa onneton potenssisi enää nappikuurin jäljiltä toimii, vai mitä? Ja älyltäsi ja fyysisiltä ominaisuuksiltasi tunnet olevasi ylivertainen...tyypillistä pään pehmenemistä. Paljonko menee aikaa päivittäin peilatessa? Kun kokeilette jotain muuta asentoa, eikä taaskaan seiso, pyydätkö naista ihailemaan hauistasi, seksin sijaan? No onneksi tuollaisten naiset katoavat aina varsin pian ja kun lihakset veltostuvat, heti kun hormoninkäyttö loppuu, jää jäljelle outoja pömisevä reikäpäinen rusinapalli, jonka liian iso nahka roikkuu. Toinen vaihtoehto on tappaa itsensä niillä napeilla. Hyviä seisokkeja.
Viesti oli "selätetylle, eikä ketjun aloittaneelle.
- äijä 36
muuten sama tuo asento,mutta mies ottaa sinua hiuksista kiinni, ja työntyy sisääsi voimalla.saatanan narttu...
- vanupuikko purkissakin
on enemmän agressiivisuutta kuin tuossa kuvailemassasi teossa.
- innostunut sonni
Takaapäin naidessa kun pitää naista tukasta kiinni ja vetää hieman niin siinä on sama efekti.
- Younius
Korvien välissä on tosi paljon hermokudosta ja vähän luuta ynnä rustoa. Sitä pakettia kun vähän sorkkii, niin johan alkaa tapahtua.
Nisäkäsuroksen tehtävä on ottaa ja siittää kiimassa oleva naaras, useimmilla lajeilla siinä melskeessä on jonkinasteista alistamista.
Hämähäkeillä tai hyönteisillä voi olla eri juttu; koiras voi olla paljon pienempi naarasta.. sen tehtävä onkin joskus olla naaraan ravintoa parittelun jälkeen... - theNuke
Mielestäni pelkät asennot ei.. tee sitä juttua..
Vaan se kaikki muu siinä ohessa, se asenne että nyt todellakin viedään eikä vikistä ja kysellä että voiskohan sitä nyt ehkä mahdollisesti saada vähän viedä :D
Näin miehenä, on myös melko kivaa jos nainen välillä tekee tuota. Tuntuu siltä että no nyt minua pannaan enkä minä ole se joka panee.
Mutta ne asennot ym.. en tiedä, kai sitä voi maustaa vähän kaikkea tuttua ja tavallista..
Mitä tässä nyt jotain tulee mieleen siitä maustamisesta ni esim painaa kumppanin kädet ranteistansa puristaen vaikka hänen omiin kylkiinsä kiinni..
Takapuolella olleen tietysti toisen kädet selän taakse, vaikkapa yhdellä kädellä ja vapaa kädellä pitää hiuksista kiinni ja taivuttaa päätä taaksepäin..
Tai mitäs jos nainen on vatsallaan ja mies kietoo kätensä naisen ympäri, puristaen samalla naiset kädet naisen kehoon kiinni. Eli että naisen kädet eivät jää vapaaksi.. Voisin kuvitella että tuo voi tuntua hyvältä molemmista, lähemmäks toista et pääse ja toisen on melkolailla mahdotonta päästä tuosta irti.
Nyt ei äkkiseltään tuu mielee muuta sanottavaa. Tosiaan, tärkeintä varmaan on asennoista riippumatta se asenne. Jos kiinnostusta molemminpuolin on niin kyl se siitä lähtee vaikka ens alkuun ei iha niin helposti? Kumpainenkin voi omalla toiminallaan ym rohkasta toista siihen :) Ja ei sen asenteen tartte sen kummempaa tarkoittaa kuin että uskaltaa olla Mies eikä mikään MikkiHiiri :)
Tai Nainen eikä mikää MinniHiiri - donna40+
Olen samaa mieltä siinä, että asennon lisäksi tarvitaan mm. asennetta, mutta sehän sinulla jo näyttää olevankin:)
(muistutan nyt vielä, että nämä ovat leikkiä)
En tiedä, osaanko selittää tätä asentoa, mutta: nainen selällään, mies kontallaan päällä. Naisen polvet koukussa ylhäällä, jalkaterät ilmassa. Miehen käsivarret suorina, kämmenet patjaa vasten. Mies asettaa käsivartensa niin, että ne levittävät jämäkästi naisen reisiä sivuille. Pointtina tässä on se levittämisen tapa, joka on erilainen kuin sellaisessa muuten vaan levittämisessä. Käsivarsien paine kohdistuu reisien sisäpinnan yläosaan, melko lähelle pillua. Syntyy sellainen tunne, että reisiä levitetään ikään kuin väkisin. Naisen nivusissa, reisien yläosassa ne isot jänteet mitkä lie jännittyvät ja pingottuvat niin, että se tuntuu sopivasti tukalalta ja ikään kuin sattuu vähän. Se on juuri se juju. Samalla vagina laajenee tässä tavanomaista enemmän auki. Tälleen kun mies nai reippaasti, niin nainen saa ähkiä ja vikistä onnetonta oloaan ja yrittää kiemurrella peppuaan alta pois, mutta eihän siitä mihinkään pääse. Ah...- meilläkin
Kertaas vielä tuo ylläoleva, minulla on vaikeuksia ymmärtää kuinka mies voi "yltää" jos hän on kontillaan.
Meillä on käytössä melkein sama pienillä variaatiolla.
Eli kun emännän tämän selällään maatessa on ensin nuollut mukavan märäksi ja odottavaksi, jalat työnnetään polvista ylös ja levälleen. Sitten mies pukille niin, että emännän polvitaipeet tulevat miehen kyynärtaipeisiin. Miehen kädet ovat suorassa ja sisimmäisinä. Emännä sääret osoittavat suoraan kattoon, reppu on levällään ja ei voi muuta kuin nauttia kyydistä. Nam nam. Täytyy taas käyttää tätä illalla. Pientä extraa saa vielä, kun koko sängyn vieressä on peiliä... - tuosta
meilläkin kirjoitti:
Kertaas vielä tuo ylläoleva, minulla on vaikeuksia ymmärtää kuinka mies voi "yltää" jos hän on kontillaan.
Eli kun emännän tämän selällään maatessa on ensin nuollut mukavan märäksi ja odottavaksi, jalat työnnetään polvista ylös ja levälleen. Sitten mies pukille niin, että emännän polvitaipeet tulevat miehen kyynärtaipeisiin. Miehen kädet ovat suorassa ja sisimmäisinä. Emännä sääret osoittavat suoraan kattoon, reppu on levällään ja ei voi muuta kuin nauttia kyydistä. Nam nam. Täytyy taas käyttää tätä illalla. Pientä extraa saa vielä, kun koko sängyn vieressä on peiliä...Jäi vielä puuttumaan tuosta, että vaikka miehellä yläkroppa onkin suorilla käsillä niin siitä yltää silti imemään tissiä, jos sellainen sattuisi tulemaan mieleen...
Ja asennossa on sekin hyvä puoli, että emäntä saa näin harvoin, eli pääsee vielä vaihtamaan asentoakin. - donna40+
meilläkin kirjoitti:
Eli kun emännän tämän selällään maatessa on ensin nuollut mukavan märäksi ja odottavaksi, jalat työnnetään polvista ylös ja levälleen. Sitten mies pukille niin, että emännän polvitaipeet tulevat miehen kyynärtaipeisiin. Miehen kädet ovat suorassa ja sisimmäisinä. Emännä sääret osoittavat suoraan kattoon, reppu on levällään ja ei voi muuta kuin nauttia kyydistä. Nam nam. Täytyy taas käyttää tätä illalla. Pientä extraa saa vielä, kun koko sängyn vieressä on peiliä...Tässä on kai erona se, että sinä laitat kyynärtaipeet naisen polvitaipeisiin.
Minä ehdotan, että miehen käsivarret tulevat lähemmäs pillua. Tavoitteena on joka tapauksessa ja nimenomaisesti se, että naisen reisiin kohdistuu sellainen paine ja venytys, että ne mainitsemani jänteet joutuvat mahdollisimman koville. Nainen kyllä tuntee, milloin näin tapahtuu. Jos nainen vertailun vuoksi istuisi lattialla leveässä haara-asennossa, jalat suorina lattiassa, ja hänen jalkojaan sitten levitettäisiin vaikka nilkoista pitelemällä suoraan vaakatasossa sivuille, se todennäköisesti tuntuisi oikeissa paikoissa siellä reisijänteissä.
Pari voi kokeilemalla selvittää, miten tämä saavutetaan parhaiten tässä konttauasennossa. Vähän vaikea selittää, kun minä olen täällä ja te kaikki olette siellä. No, pääasia että kaikilla on hauskaa.
- onnistuu
Alistaminen onnistuu helposti.
Nainen mahalleen, tyyny lanteiden alle, jalat yhteen, mies päälle hajareisin ja ei kun pökkimään! Naisraukka ei voi kuin nostella pyllyä ja nauttia, miehen reidet estävät liikkumisen. Mies voi "ratsastaa", olla kontillaan tai naisen päällä. Ja mälli lentää nopsasti.
Tää on ehdoton suosikki!- Alla naituna
Tuo miehen "ratsastus"asento on meidänkin yksi suosikki, tuntuu aivan mahtavalta!
Itsekin naisena tykkään tulla alistetuksi ja tuossa asennossa mies saa minut aivan sekaisin kiimasta kun se joskus laittaa minun käden selän taakse, joko yhden tai molemmat. Siinä sitä vasta saakin olla naitavana! Parhaimmalta tuntuu kun mieheni työntelee sisään todella syvälle ja voimakkaasti, mutta ei siis nopeasti! Välillä ihan hitaasti melkein kokonaan ulkona käyttäen ja työntäen taas ihan perille hitaasti. Välillä tosi voimakaasti ja rytmikkäästi kunnolla naiden minua. Ja välillä hän painautuu ihan perille asti ja pysyy vähän aikaa siinä. Minä en voi muuta kuin vikistä ja voihkia ja kestää orgasmit jotka vyöryvät uudelleen ja uudelleen.
- tykätään
Joskus ollaan tehty niin, että vaimo antaa takaapäin niin, että on polvillaan sängyn reunan yli. Eli siis polvet on lattialla, mutta yläkroppa sängyllä. (Juu meillä on matala sänky). Ja vahingossa tuo voihkasi, että enhän mä pääse tässä tekee mitään ja siitäkös minä (siis mies) vasta vauhtia sainkin...
Tuo asento rajoittaa naisen liikkumisen aika minimiin, mikä on toisinaan aikas mukavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063