Sähkö on osa Jumalaa!

näin olen todennut

Itse olen tullut siihen tulokseen, että Sähkö on Jumalan eräs ilmentymismuodoista. Hän vaikuttaa mm. sähkönä keskuudessamme. Hän antaa voiman lamppuihin, hänen voimastaan sähkölaitteetkin toimii. Tuntuu mahdottomalta uskoa sähköön, jota emme yleensä näe. Mutta sähköllä toimiviin laitteisiin on helppo uskoa, kun näkee niiden toimivan. Sama pätee luontoon. On tosi vaikeaa varmasti uskoa näkymättömään luojaan, mutta silti näemme Jumalan luomistyön jatkuvasti ympärillämme. Maapallolla on uskomaton sadetusjärjestelmä. Vesi nousee höyrynä taivaalle, muodostuu pilviksi ja sataa takaisin maahan. On monia muitakin uskomattomia menetelmiä luonnossa. Kuinka linnut osaavat joka syksy etelänmaille jne. Eiköhän ne seuraa Jumalan osoittamaa tietä!

Sähkö voi myös näkyä valoilmiönä, esim ukkosen aikaan. Samoin Jumala voi näyttäytyä joillekin kirkkaana valona, josta olen tehnyt johtopäätöksen, että Jumalan olemus on enemmänkin sähköä, kuin mitään materiaa. Sähkö voi olla tarvittaessa vaarallista, jos sitä ei osaa käsitellä. Kyllähän Jumalastakin löytyy se ankarampi puoli. Meidän pitää kunnioittaa Jumalaa, niin se pitää meistä huolen. Jumala rakastaa myös niitä, joita se kurittaa. Jumalan tahtohan olisi, että kaikki olisivat hänen lapsiaan. Rakkaudesta Hän niin tekee!

14

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuk regus susej

jumalasi asustelee salamoissa, sähkövoimaloissa, akuissa ja pattereissa?

• näin...

Silkasta rakkaudesta pistää meidät helvettiin ikuisesti kärsimään... :D

• Bóg nie żyje

Allahu Akbar, ylistäkää Luojaa.

• Ajatella koska sähkö joka sun lamppuun tulee on ihmisen keksimien laitteiden tuotos. Kuten jumalasikin on ihmisen kehittämä.

• kiva tietää, että kaikilla on ihan jumala/jesse/allah päässä. Nämä sähköpurkaukset, jotka vetävät ihmisen tajuttomaksi johtuukin "vain" jumala/jeesus/allahin leikkimielisyydestä. Soita huomenna neurologille, että nyt se läpimurto on sitten tapahtunut ja olet keksinyt mistä apu löytyy....taidat olla pian miljonääri, upeaa järjen käyttöä....diu-diu-diu...

• Ohmin

laki : U = I x R (x= kertomerkki)
      U=Isä I=Poika R=Pyhä Henki

• töissä;-)

sen verran hauska kirjoitus oli.

• Kyllä ehdottomasti. Olen itsekin ajatellut samaa, mm. elektroniset liitäntälaitteet kehittävät kymmenien kiloherzien taajuuden eli jumala vaihtaa paikkaa kymmeniätuhansia kertaa sekunnissa. Aika levoton hemmo. Sama läsnäolohan näkyy sähkömagneettissa säteilyssä. Uusien 3g kännyköiden taajuudethan on jo gigoissa. mahtaa siinä jumalalla tulla kiire kun miljardeja kertoja sekunnissa muuttaa.. Mutta sehän vaan vahvistaa kaikkivaltiutta.

• naureskelko

Kun tarkemmin miettii tätä:

//...Sähkö on Jumalan eräs ilmentymismuodoista... ///

niin eihän loppujen lopuksi kyseessä mikään uusi käsitys ole.
      Tämähän on selvää panteismia (jumaluus kaikkialla).
      Siinä tarkastellaan panteismin erästä osa- aluetta, vieläpä hyvin kunnioittavassa ja inhimillisessä hengessä.

• näin olen todennut

Siinä saa sähköä, jos ei auta uskovaisiaan

• kun...

ei enää tiedä, milloin kirjoittaja on tosissaan ja milloin ei.

• H3mmo

Oi suuri profeettamme Georg Ohm, me tervehdimme sinua! Kirkasta meille suoraan Ylhäältä saamasi profetia P=UI ; U=RI! Hallelujaa, Teoria OLkoon Suuri!

• Atte Ateisti
      • arjuuna

Ihmisten keksimä persoonallinen kaikkivaltias jumala ei ole luonut mitään muuta kuin uskonnot ja aatteet,joiden avulla se pitää ihmistä vallassaan, ja tuon valtansa avulla ikuistaa pahan maanpäällä
        Ettekö huomaa mitä maailmassa tapahuu.
        Historia toistaa itseään, kun hyvä voittaa pahan,uskontojen ja aatteiden ns,hyvän idean avulla, niin valtaan päästyään se muuttuu pahaksi,ja tämä on toistunut vuosituhannesta toiseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      105
      4899
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3262
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2999
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1747
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      111
      1368
    7. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      9
      1237
    8. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1059
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      114
      1059
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1027
    Aihe