kun on uusia tuulia ja elossa myllerrystä, niin tulee tietty eteen ennen kokemattomia ongelmatilanteita. Laitan tähän oman niksinurkan jossa voi esittää kysymyksiä ongelmatilanteissa ja johon voi kertoa hyviksi havaitsemiaan kikkoja.
Kahvilan niksinurkka
18
623
Vastaukset
- Pörrääjä
millä sen saa pois parhaiten? Maalaamaan en viitsisi alkaa, koska asunto on ihan lähiaikoina täysin remontoitu. Onko jotain hajutonta sumutetta tms, tilalle en halua mitään kielon- tai männyn "tuoksua".
- Puhurix
pahan hajun pystyy eliminoimaan laittamalla kaappiin kostean sanomalehtipaperin. Koitapa samaa kotona. Kosteita sanomalehtipaperiarkkeja lattialle. Kyllä lähtee!
- mulle sattuu******
Puhurix kirjoitti:
pahan hajun pystyy eliminoimaan laittamalla kaappiin kostean sanomalehtipaperin. Koitapa samaa kotona. Kosteita sanomalehtipaperiarkkeja lattialle. Kyllä lähtee!
niitä samoja uutisia saa sitten lueskella pitkin lattioita lehtien keruun jälkeen.
- Pörrääjä
Puhurix kirjoitti:
pitääkin käydä ostamassa muovikelmua mitä voi levitellä lattioille sanomalehtien alle, näin välttyn kosteus- ja tahravahingoilta ;) Ihanko pelkällä vedellä ne kastelen vai jollain pesuainevedellä?
- Pörrääjä
Kossunen kirjoitti:
Joku piristävä aftershave? Mennen? Itämainen hedelmäinen ja villi. ;)
millä sen hajun saa peitettyy, vaan millä sen saa pois. Heh, mennen kyl peittäis sen varmaan mennen tullen ;)
Pörrääjä kirjoitti:
pitääkin käydä ostamassa muovikelmua mitä voi levitellä lattioille sanomalehtien alle, näin välttyn kosteus- ja tahravahingoilta ;) Ihanko pelkällä vedellä ne kastelen vai jollain pesuainevedellä?
... laskea myös sisälämpötilan sinne jääkaappiasteisiin, eli sellaset 3- 6. Ja sammuttaa valot aina kun ovet on kiinni? ;)
- Pörrääjä
Kossunen kirjoitti:
... laskea myös sisälämpötilan sinne jääkaappiasteisiin, eli sellaset 3- 6. Ja sammuttaa valot aina kun ovet on kiinni? ;)
ettet suhtaudu "ongelmaani" sen vaativalla vakavuudella ;)
- pirpzuzeiccu
mietin jotain etikkahommelia, että semmosella saattais saada pois sen hajun. Esim veden joukkoon etikkaa ja sillä pyyhkii katon, seinät ja lattiat. Toisaalta tietysti riippuu siitä, mitä materiaalia pinnat on, ettei mitään tapettia ala sillä lääppiin, niin irtoo sitten aika nopsaan "vahingossa".
Löysin netistä tämmösen ohjeen, en tiijä, toimiiko käytännössä: "Tupakanhajun saa helposti pois laittamalla haisevaan huoneeseen maljan, jossa on etikkaa ja antamalla sen vaikuttaa vuorokauden."
Jos sattumoisin sinun ikkunasi alla mopopojat tai muut metelöitsijät viettävät iltaansa etkä saa nukuttua. Mene ja osta rautakaupasta kanankakkaa ja ripottele sitä nuorison kokoontumispaikan lähettyville.
Tepsii myös jos haluat sabotoida naapurin viikottaisen grilli-illan.- Pörrääjä
kiitti vinkistä :) pitääkös mun nyt ihmetellä miks naapuri aina välillä roiskasee kukkapenkkiinsä noita hajupommeja?
Pörrääjä kirjoitti:
kiitti vinkistä :) pitääkös mun nyt ihmetellä miks naapuri aina välillä roiskasee kukkapenkkiinsä noita hajupommeja?
Ettet vaan ole häirinnyt tietämättäsi naapuriasi:))
- pirpzuzeiccu
Jokos oot heittäny etikat seinään? :D
- Pörrääjä
etikat ovat olleet astioissa ympäri kämppää, seinät oon pessy tolulla, ilmaan oon supsuttanu kaikki maailman raikasteet, tuuletusikkunat ovat olleet auki viikon ja ilmanvaihto pörrännyt täysillä, silti tupakin haju tuntuu edelleen. Kossunen jo eppäili jonkun tupruttelevan tuuletusikkunan alla, vaan en usko. Tänään olin siellä paikan päällä vahdissa 10 tuntia, eikä kukaan tuprutellut missään. Levittelin sinne ympäriinsä tuoksutuikkuja, kahvin-, vaniljan- ja toffeentuoksuisia, saas nähdä mille huomenna haisee ;) Niin ja muuten, ei sielläkään oltu pesty ikkunoita, joten on vielä täälläkin harkinnassa.
- pirpzuzeiccu
Pörrääjä kirjoitti:
etikat ovat olleet astioissa ympäri kämppää, seinät oon pessy tolulla, ilmaan oon supsuttanu kaikki maailman raikasteet, tuuletusikkunat ovat olleet auki viikon ja ilmanvaihto pörrännyt täysillä, silti tupakin haju tuntuu edelleen. Kossunen jo eppäili jonkun tupruttelevan tuuletusikkunan alla, vaan en usko. Tänään olin siellä paikan päällä vahdissa 10 tuntia, eikä kukaan tuprutellut missään. Levittelin sinne ympäriinsä tuoksutuikkuja, kahvin-, vaniljan- ja toffeentuoksuisia, saas nähdä mille huomenna haisee ;) Niin ja muuten, ei sielläkään oltu pesty ikkunoita, joten on vielä täälläkin harkinnassa.
tänään ultrassa. Siellä se toveri oli ja sydän löi sillä niin maan perusteellisesti. Tekis mieli itkeä liikutuksesta. :)
- Pörrääjä
pirpzuzeiccu kirjoitti:
tänään ultrassa. Siellä se toveri oli ja sydän löi sillä niin maan perusteellisesti. Tekis mieli itkeä liikutuksesta. :)
jumpsis jömpsis, niin mun lapset osas sanoo mahassa ollessaan ;) meillä ollaan nyt valmiustilassa koko ajan ;)
Ei ne tuoksutuikutkaan auttaneet. Koko päivän taas pesin siellä seiniä, lattiaa ja kattoa, hitto miks ihmiset savuttaa sisällä asunnoissa :/ Huomenna saatan jäädä sinne yöksi, jos saavat netin kytkettyä, täällä vanhassa mulla ei oo enää paljoo muuta ku siivousvehkeet ja patja. - Pörrääjä
Pörrääjä kirjoitti:
jumpsis jömpsis, niin mun lapset osas sanoo mahassa ollessaan ;) meillä ollaan nyt valmiustilassa koko ajan ;)
Ei ne tuoksutuikutkaan auttaneet. Koko päivän taas pesin siellä seiniä, lattiaa ja kattoa, hitto miks ihmiset savuttaa sisällä asunnoissa :/ Huomenna saatan jäädä sinne yöksi, jos saavat netin kytkettyä, täällä vanhassa mulla ei oo enää paljoo muuta ku siivousvehkeet ja patja.tupakoitsijaksi :/ savut tulee sieltä tänne, siis jos mulla on ikkuna auki. Ei auta muu kuin hoitaa tuuletukset huipparilla ja pitää ikkunat kiinni.
- pirpzuzeiccu
Pörrääjä kirjoitti:
tupakoitsijaksi :/ savut tulee sieltä tänne, siis jos mulla on ikkuna auki. Ei auta muu kuin hoitaa tuuletukset huipparilla ja pitää ikkunat kiinni.
on tosi ärsyttävää. Sillon aikaisemmin ku asuin rivitalossa ja tykkäsin pitää terassin ovea auki, niin naapurissa asuva nuoripari kävi alvariinsa tupakalla ja tottakai se haju tuli mun kämppään sisälle. Mutta eipä siinä voi alkaa valittaan, mitä tekevät omalla terassillaan, varsinkin kun he olivat tosi mukavaa juttuseuraa aina silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943702
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453094Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912671Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572400- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1242290
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212254Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070