Mitä eroa on perennoilla ja pensailla. No, mulla on sellanen pensas/perenna johon pitäisi tulla sellaiset vaalenanpunaiset tai lilat kukat, mutta ne aina menee aivan ruskeaksi kun yrittävät kukkia. Kai se on pensas eikä perneenna, kun se kerta törröttää talvetkin pystössö. Olen ajatellut vetää sen poikki ja ktsoa , josko keäävvä alkai suudelleen pukata sitä pensasta ja uudistusi ja kukkis sitte mullakin joskus. ne kukat on sellaset huiskamaiset... mistähän ois kyse. Pensas on alle parin metrin korkuinen...
Mikähän perenna kyseessä
tai pensas
2
584
Vastaukset
- tai pensas....
se on rusopajuangervo... taidan vetäistä maan tasalle, kun ei kerta koskaan ole kukkinut kunnolla, vaan kukat ruskistuu....... mulla on liian kuiva ja paahteinen paikka sille...
- skdjflkjsl
Pensas on puuvartinen kasvi.
Perenna on monivuotinen ruohovartinen kasvi, monivuotinen puutarhakukka siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850