Lukekaas paikallisesta yrityksestä hieman :D

luciaG

Kyseinen henkilöstövuokrausfirma.

www.starpalvelut.fi

Toimii toiminimellä, mutta markkinoi itseään osakeyhtiönä! Ja sit hieman keskuteluihin:

http://www.city.fi/keskustelut/view.php?id=60538

http://www.uranus.fi/hyotya_ja_huvia/keskustelu/open.php?id=102419&SESSID=0db508f733d07a2e050c943d7924e143

Mainostaa itseään myös jokikisellä keskustelupalstalla ja muistakaa katsoa myös yrityksen yht.kumppani :D
Aikasta kovia nimiä!

Eipä voi sanoa muuta kun huh huh!

Toiminimi Star Person 26.05.2009 Patentti- ja rekisterihallitus
Yritysmuoto Yksityinen elinkeinonharjoittaja Patentti- ja rekisterihallitus
Kotipaikka JOENSUU 26.07.2006 Patentti- ja rekisterihallitus
Yrityksen kieli Suomi 13.07.2006 Verohallinto
Päätoimiala Työvoiman vuokraus 06.05.2009 Verohallinto
Postiosoite Kuuselantie 6 A 8
80140 JOENSUU
13.07.2006 Yhteinen
Käyntiosoite Kuuselantie 6 A 8
80140 JOENSUU
06.05.2009 Yhteinen
www http://www.starpalvelut.fi 06.05.2009 Yhteinen
Matkapuhelin 040 5788789 13.07.2006 Yhteinen

24

1623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinäpä meillä

onkin varsin mielenkiintoinen "johtaja", etten paremmin sano. Noillakin tiedoilla voi jokainen lukija tehdä omat johtopäätelmänsä tästä asiasta.

• mikke799

• HooMoilanen
        mikke799 kirjoitti:

http://www.irent.fi/product/show/4222

Kannattaa oikeasti muuten lukea noi keskustelut. Varmaan siitä sit saa osviittaa tästä mainoksesta.

Luulin ensin feikiksi koko juttua, mutta näkyypä tuo "firma" ihan työkkärin sivuillakin työntekijöitä etsivän!

• Huhhuijaa67
        HooMoilanen kirjoitti:

Luulin ensin feikiksi koko juttua, mutta näkyypä tuo "firma" ihan työkkärin sivuillakin työntekijöitä etsivän!

Aika käsittämätön tapaus :D

• onko
        Huhhuijaa67 kirjoitti:

Aika käsittämätön tapaus :D

tehty jotain laitonta,tai mitä vihjailet.Ota reilusti yhteyttä yritykseen ja kerro sitten meille.

• samppa34
        onko kirjoitti:

tehty jotain laitonta,tai mitä vihjailet.Ota reilusti yhteyttä yritykseen ja kerro sitten meille.

Kun lukee linkkejä mitä on laitettu, niin siel se ainakin uhkailee väkivallalla muista keskustelijoita.
        Vai ymmärränkö kirjoituksen sisällön väärin??

• tiinu67
        samppa34 kirjoitti:

Kun lukee linkkejä mitä on laitettu, niin siel se ainakin uhkailee väkivallalla muista keskustelijoita.
        Vai ymmärränkö kirjoituksen sisällön väärin??

7.8.2009 21:11 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Joo saa kritisoida, antaa risuja tai ruusuja.

Mutta sitä ei voi kiistää ettenkö olisi paikan VAHVIN JA KOMEIN: OLEN KUNKKU!
        7.8.2009 20:57 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut

Hei!
        Olen paikan komein ja vahvin!
        Hajotkaa siihen..

7.8.2009 18:47 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Pellet painuu vaan vit***! Kunkut jää!!!

7.8.2009 18:43 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Mä olen viestin aloittaja, ja OLEN PAIKAN KOMEIN, VAHVIN!!!

6.8.2009 19:37 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Olen iso ja paha poika!

6.8.2009 19:22 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Olen se josta äitisi varoitti!

6.8.2009 19:18 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        82.181.111.199 / cs181111199.pp.htv.fi
        Tuosta osoitteesta joku käy sekoilee! Pitää ilmoittaa asia poliisille!

6.8.2009 18:41 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Yksin naurajilla on tietty maine!

6.8.2009 18:29 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Perkele! Mä omistan tämän star personin ja olen 184cm/108kg kokoinen raskaan sarjan nyrkkeilijä minä jos näkisin nämä haukkujat, niin antaisin selkäsaunan! Saakelin pennut!

Tämä akka mikä sanoi että -yhdyssanavirheitä niin siinä on kirjoitus virhe eli yhdyssana virheitä!

• Sellaiselle
        tiinu67 kirjoitti:

7.8.2009 21:11 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Joo saa kritisoida, antaa risuja tai ruusuja.

Mutta sitä ei voi kiistää ettenkö olisi paikan VAHVIN JA KOMEIN: OLEN KUNKKU!
        7.8.2009 20:57 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut

Hei!
        Olen paikan komein ja vahvin!
        Hajotkaa siihen..

7.8.2009 18:47 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Pellet painuu vaan vit***! Kunkut jää!!!

7.8.2009 18:43 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Mä olen viestin aloittaja, ja OLEN PAIKAN KOMEIN, VAHVIN!!!

6.8.2009 19:37 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Olen iso ja paha poika!

6.8.2009 19:22 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Olen se josta äitisi varoitti!

6.8.2009 19:18 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        82.181.111.199 / cs181111199.pp.htv.fi
        Tuosta osoitteesta joku käy sekoilee! Pitää ilmoittaa asia poliisille!

6.8.2009 18:41 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Yksin naurajilla on tietty maine!

6.8.2009 18:29 • Aihe: Star Person henkilöstöpalvelut
        Perkele! Mä omistan tämän star personin ja olen 184cm/108kg kokoinen raskaan sarjan nyrkkeilijä minä jos näkisin nämä haukkujat, niin antaisin selkäsaunan! Saakelin pennut!

Tämä akka mikä sanoi että -yhdyssanavirheitä niin siinä on kirjoitus virhe eli yhdyssana virheitä!

ongelmalle on enää hyvin vähän tehtävissä.

• hönökkejä taasen...
        Sellaiselle kirjoitti:

ongelmalle on enää hyvin vähän tehtävissä.

liikenteessä..kuka tahansa voi kenen tahansa nimillä vittuilla palstoilla esiintyen kenä tahansa..tarkoituksena..no miettikää itse... :D

• joopatijoo1
        hönökkejä taasen... kirjoitti:

liikenteessä..kuka tahansa voi kenen tahansa nimillä vittuilla palstoilla esiintyen kenä tahansa..tarkoituksena..no miettikää itse... :D

Ja uranus.fi palstalla oli lisää tekstiä mut ne on jo poistettu. Samoin oli Plazalla.
        Kyll hän on vaan itse ne valitettavsti kirjoittanut!

• joopatijoo1
        joopatijoo1 kirjoitti:

Ja uranus.fi palstalla oli lisää tekstiä mut ne on jo poistettu. Samoin oli Plazalla.
        Kyll hän on vaan itse ne valitettavsti kirjoittanut!

Ennen firma oli:

extraset yrittäjäksi sähkö,-lvi ja autokorjaamo aloille koko maassa. www.extraset.net eli samaa on ollut jo 2007 aikana ja mainostanut butiikkiaan jok ikisellä nettisaitilla mihin voi kirjoittaa.

extraset googleen ja avot
        muuten käytti jo silloin nikinä joker00 ja mikä tässä ihmetyttää niin oman nimensä mainoksissa muuttanut ainakin 3 kertaa.( milloin Hannu, Juha,,,

• miksu32
        joopatijoo1 kirjoitti:

Ennen firma oli:

extraset yrittäjäksi sähkö,-lvi ja autokorjaamo aloille koko maassa. www.extraset.net eli samaa on ollut jo 2007 aikana ja mainostanut butiikkiaan jok ikisellä nettisaitilla mihin voi kirjoittaa.

extraset googleen ja avot
        muuten käytti jo silloin nikinä joker00 ja mikä tässä ihmetyttää niin oman nimensä mainoksissa muuttanut ainakin 3 kertaa.( milloin Hannu, Juha,,,

http://tori.suomi24.fi/myydään/palvelut/muut/star person henkilöstöpalvelut/36261#

• liikemies*67

Joo tämä Star Personin omistaja, omisti ennen extraset yrityksen, jonka möi englantilaisille pääomasijoittajille 5miljoonalla punnalla, nyt luulee tekevän rahaa Star Personilla!

• Varmasti

kummuista maan isät ylpeinä katsovat poikiaan..Tai sitten ei.

• jusan62
        Varmasti kirjoitti:

kummuista maan isät ylpeinä katsovat poikiaan..Tai sitten ei.

5miljoonalla punnalla?? tarkoitat varmaankin 50miljoonalla.
        Oli se extraset kumminkin senvertaa kova bulju. Jopa kilpailija Nokialle.

Jos googlettaa niin extrasetistä löytyy,,,hmmm,,, samaan malliin mainostusta joka himputin keskustelufoorumeilla, kuin star pörssön. Eikä todellakaan mitään muuta.

Onnea "yrityksellesi" sitä varmaankin tarvitaan!!

• Täh & Häh?
        jusan62 kirjoitti:

5miljoonalla punnalla?? tarkoitat varmaankin 50miljoonalla.
        Oli se extraset kumminkin senvertaa kova bulju. Jopa kilpailija Nokialle.

Jos googlettaa niin extrasetistä löytyy,,,hmmm,,, samaan malliin mainostusta joka himputin keskustelufoorumeilla, kuin star pörssön. Eikä todellakaan mitään muuta.

Onnea "yrityksellesi" sitä varmaankin tarvitaan!!

Tuolta kun käyt kysymässä niin varmasti ovat aaltopituudellasi!

• netta-89
        Täh & Häh? kirjoitti:

Tuolta kun käyt kysymässä niin varmasti ovat aaltopituudellasi!

On se tehnyt tiliä sillä extrasetillä sen 5 miljoonaa, se kauppa löytyy netistä tosin englannin kielinen, olihan tämä extraset yrittäjä näyttänyt tilinsäkin star personin kotisivuilla, että tilillä on tosiaan miljoonia!

• Massimies
        netta-89 kirjoitti:

On se tehnyt tiliä sillä extrasetillä sen 5 miljoonaa, se kauppa löytyy netistä tosin englannin kielinen, olihan tämä extraset yrittäjä näyttänyt tilinsäkin star personin kotisivuilla, että tilillä on tosiaan miljoonia!

Siinä on rahaa tullut ovista ja ikkunoista.
        Varmaankin Joensuun oikeat yritysvaikuttajat tuntevat tämän Piiparisen sitten.
        Kyll sellainen 5 miljoonaa puntaa on tosi kasa massii!

Kertoohan se jo mainostustapa , että vaikuttaja on asialla.

• Herran on oltava
        Massimies kirjoitti:

Siinä on rahaa tullut ovista ja ikkunoista.
        Varmaankin Joensuun oikeat yritysvaikuttajat tuntevat tämän Piiparisen sitten.
        Kyll sellainen 5 miljoonaa puntaa on tosi kasa massii!

Kertoohan se jo mainostustapa , että vaikuttaja on asialla.

siis varsin tunnettu henkilö laajemmissakin piireissä, mikäli asiat olisi noin. Voisi Ändin tapaan kehuskella että "mull on kolkyttuhatta donaa aina mukana et jos mä nään jotain kivaa, mä sit hankin sen". Ändillä rahat ei kuitenkaan olleet kuin markkoja, mutta tämä Piiparinen esittelee vastaavassa tilanteessa puntia saman määrän. Näinhän me kaikki epäilyksettä uskomme.

• hullumihullu
        Herran on oltava kirjoitti:

siis varsin tunnettu henkilö laajemmissakin piireissä, mikäli asiat olisi noin. Voisi Ändin tapaan kehuskella että "mull on kolkyttuhatta donaa aina mukana et jos mä nään jotain kivaa, mä sit hankin sen". Ändillä rahat ei kuitenkaan olleet kuin markkoja, mutta tämä Piiparinen esittelee vastaavassa tilanteessa puntia saman määrän. Näinhän me kaikki epäilyksettä uskomme.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9035796

taas Piiparinen riehuu netissä :DD

• viestiketju.
        hullumihullu kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9035796

taas Piiparinen riehuu netissä :DD

En ihan tällä istumalla jaksa uskoa etteikö sen kirjoittajista suurimmalla osalla ole vakavia mielenterveyshäriöitä. Normaalit ihmiset ei tuon sisältöistä kirjoita edes leikillään.
        Vanhakansa totesi tuollaisia nähdessään että; kun on hullu niin on.

• Ja sinä se uskot
        netta-89 kirjoitti:

mitä vaan minkä netissä näkee, voi ihmisen yksinkertaisuutta..
        Oletkin erittäin sopiva henkilö "nigerialaisille liikemiehille" jotka varmasti lähettävät sinun katsottavaksi huomattavasti suuremmista summista ns.todisteita ja pyytävät pientä apua niiden öljymiljoonien siirtämiseen. Näyttävät tilinsä varmasti ihan millä kotisivulla tahansa jos niikseen tulee, ja voit uskoa että siellä niitä numeroita vasta riittääkin! Otahan yhteyttä niin pääset äkkirikastumaan....

• keio

Nyt oli keksiny loistavan bisnesidean ja myy rengaspinoista varastettuja puhkottuja käytettyjä renkaita tori.fi:ssä

• Mainittiinko

ilmoituksessa "luotettavaa kauppaa jo vuosikausia", vai minkalainen oli myynninedistämislause? En näes vilkaisulla löytänyt PERS` ON:in ilmoituksia, niin sen tähden kyselen.
        -Muuten..turhaanpa niistä mitään maksamaan sillä kun itse menee ja etsii niin saa ilmaiseksi..jos venäläiset ei ole ennättänyt viemään kaikkia käyttökuntoisia.
        Sellaistakin kun on tapahtunut mutta eipä siinä mittää, joutaahan nuo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4611
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      502
      2431
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1869
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1576
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1161
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      101
      964
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe