Sehä voi tapahtua vaikka ensi viikolla. Mitäpä teet?
Itse olen sopeuttant, itseäni. Tee silloin jotain, kun huvittaa.
Aika vähän on huvittanut...
No, tänään purin raskaat, evp autotallin ovet. Paneleiksi, kakkosnelosiksi ja levyiksi.
Huomenna koululaiset lähtevät 8- 15 vuotiselle opintaipaleelleen.
Vanhemmat siirtyvät pikku hiljaa töihin.
Mitä sinä teet?
Entäpä kun työsi loppuvat?
20
206
Vastaukset
- Meriläinen
menen saareen.
Minulla yhteenaikaan loppuivat työt usein ja vähän väliä, silloin etsin uusia töitä. Tein vapaaehtoistöitä ja kulutin aikaa.
Elämä on välillä hyvin hektistä ei aika meinaa riittää ja toisinaan se pysähtyy kuin seinään, ei ole muuta kuin aikaa.
Nyt yritän pysyä hereillä iltaan että nukkuisin kunnolla kun viime yön olin töissä. - Hupijuttu
huokaisen helpouksesta.
Ei tarvitse enää rahan takia mennä katsomaan surkeeta ilmapiiriä, inhottavia ihmisiä.
Niitä mukavia voin tavata siviilissäkin.- handek
Töissä/ilmapiirissä?, Ettet vaan peiliin katso;)
- hupijutulla kyseessä
handek kirjoitti:
Töissä/ilmapiirissä?, Ettet vaan peiliin katso;)
lauma keski-ikäisiä akkoja jotka puukottavat toisiaan kilpaa (asiastahan on tälläkin palstalla ollut puhetta)
- handek
hupijutulla kyseessä kirjoitti:
lauma keski-ikäisiä akkoja jotka puukottavat toisiaan kilpaa (asiastahan on tälläkin palstalla ollut puhetta)
Jos viisi miestä tungetaan samaan neliöön, kyseessä on toveruus, ja korkeintaan muistellaan armeijaa ja muita epämukavuuksia.
Jos viisi naista tungetaan samaan tilaan, on pian ilmitappelu.
Ei muistella synnytyksiä tms. Vaan tukkanuottasia.
No, vanha, slaavilais- karjalainen ajankulu. - on maailma.
handek kirjoitti:
Jos viisi miestä tungetaan samaan neliöön, kyseessä on toveruus, ja korkeintaan muistellaan armeijaa ja muita epämukavuuksia.
No, vanha, slaavilais- karjalainen ajankulu.Aina olen naisvaltaisessa työpaikassa ollut, ja aina on tukka päässä pysynyt.
Mistä johtuu, ken tietää.
Minulle naistappelukset työpailkoilla ovat täyttä legendaa. - tuuria tai
on maailma. kirjoitti:
Aina olen naisvaltaisessa työpaikassa ollut, ja aina on tukka päässä pysynyt.
Mistä johtuu, ken tietää.
Minulle naistappelukset työpailkoilla ovat täyttä legendaa.sitten harvinaisen vahva hiusten kasvu ;)
- Hupijuttu
handek kirjoitti:
No, vanha, slaavilais- karjalainen ajankulu.sympatiasta, mutta kyllä kyseessä on lauma epäpäteviä, miespuolisia työnjohtajia.
Kommentit kuvaa muuten aika hyvin ihmisten luonnetta nykypäivänä.
En oletakkaan teistä saavani talkookavereita.
- handek
Ikääntynyt äitini asuu kaksiossa, uudenveroiseksi remontoidussa.
Hän saa eläkettä 750e/kk.
Pula- ajan tyttö säästää siitä vielä satasia kuukaudessa, eikä hänen tarvitsisi.- RIMMIR
kun kerran palkkaneuvotteluissa työnantajan osapuoli paukaisi " ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot"
- tekisin?
Mikäli ilma sallii, niin aamulla lenkille ja sitten jotain mitä mieleen juolahtaa.
Harmi, kun ei enää ole niitä päivätansseja, jotka alkaisi klo 13. - joutis
Muutaman päivän varoitusajalla. = Työsopimuksen purku.
Alkuun paska tunne vaikka omaa tuttamusta ei ollutkaan muuta kuin toimitusjohtajan mielen pahoittaminen.
Tästä on niin kauan aikaa etten oikein muista potkujen jälkeisiä touhujani.
Seuraavaksi kytkin "viihteelle" muutamaksi kuukaudeksi.
Sitten ryhdyin aktiiviseksi pätkätöiden hakijaksi/tekijäksi välttääkseni työkkärin hassut ehdotukset.
Pidentyvien työttömyysjaksojen aikana ryhdyin hoitamaan kuntoani.
Väleissä matkustelin.
Poissaolot ilmoitin kassaan ja työkkäriin.
Mielestäni onnistunut, vuosien mittainen totuttelu täyteen joutilaisuuteen.- handek
Muistan sen, kuin eilisen.
Se oli torstai. Ensimmäisen kerran, lapseni näkivät minut itkevän.
Oli se niin lohduton tunne, ettei enää kaipaa.
- Isillä ei ole enää töitä huomenna...
No, tästä on juuri 10v. ja enkä edes katkeruudella muistele.
Seuraavalla viikolla myin korskean Audini, maksoin asuntolainamme pois.
Aloin lenkkeillä, ja pikku hiljaa turhautua/juopotella.
Kunnes...
Työni ei voi loppua. Lapsia syntyy aina uudestaan ja vanhemmilla on vaikeuksia. Päinvastoin työni vain tuntuu lisääntyvän. Ottajia riittää sosiaali-ja terveydenhuoltoalalla.
- RIMMIR
tämän vuoden puolella, ensin raivostutti, vihastutti. Kuitenkin olen etäisopiskellut , käynyt kesätöissä, nyt taas ollut viikon kotona.
Lähetän hakemuksia nyttemmin avoimiin työpaikkoihin valikoiden. Jokaiseen työpaikkaan joita minä olen kelvollinen tekemään ikäni, koulutukseni, kokemukseni pohjalta on 100 - 200 muutakin hakijaa.
Ja olenhan jo kerennyt olla pian 30 vuotta ansiotöissä ja tehnyt pitkiä päiviä, oli myös aikakausi jolloin tein kokopäivätyön lisäksi vielä ilta duunia.
Siis suon itselleni hieman levähdystä koska olen niin monta vuotta veroja tämän eteen maksanut. ehkä ryhdyn vapaaehtoistyöhön jonnekin, lukemaan lehtiä vanhuksille tai kärräämään heitä pihalla, tjms., sitten harrastan enemmän ulko- ja yleensä liikuntaa, auttelen lapsiani, meen pohjoiseen kalaan he..; ei miun työt kyllä lopu koskaan, mutta eläkkeelle pääsen 2,5 vuoden päästä, sittenhän ne vapaa ajan ongelmat kai iskee..
P.s. kaljaa en ala juomaan..- ja mies halvaantui sitä
ennen.. Siis mikä yhteiskunta tuommoinen on.. Nyt joutuvat hoitovirheen vuoksi hoitamaan mun miestä ilmaiseksi.. ja vieläpä mutkin ruokkimaan.. kun ei oo töitä.. Siinä se yhteiskunta..
- että oli aikoja
jolloin miehenikin teki yötä päivää töitä.. on hänkin elämässään ennen halvaantumista ollut töissä.. oli nuori ja menevä mies.. entä nyt on toispuoli halvaantunut.. entä minä.. minäkin tein aikoinani yötä päivää töitä.. menin vaikken olis aina jaksanutkaan.. yötä päivää pyhää arkia.. aina menin..
Nyt on kaikki kun nurinpäin käännettyä.. ei tätä kukaan jaksa..
- huomisesta
Työvoimatoimistoon menen tänään ilmoittautumaan luulin että sitä ovea ei tarvisi avata koskaan,mutta niin ei käynyt.
Iso tehdas lopetti paikkakunnalla jotain tervehdyttämisestä puhuivat,siinä vaiheessa mitään ei jäänyt mieleen,huoli vain tulevaisuudesta.
Olen liian nuori tai vanha,töihin huono enää päästä,ja "eläkkeelle" liian nuori!!
Asunnosta velkaa vielä,siinähän se huoli ja nuorin vielä koulussa.
Minä olen tässä ikkunasta toiseen kulkenut,mistään ei saa oikein kiinni,kai tähän tottuu!! - RosaLiiin
Niin on tapahtunut useasti ja silloin olen aina tehnyt sitä mikä huvittaa. Työ on aina siirtänyt taka-alalle kivoja asioita, joita olen halunnut vaan en ehtinyt. Silloin niitä piilossa muhineita haaveita vain toteutan.
Yksi mahdottoman hyvä konsti on opiskella. Se ei katso ikää, eikä välttämättä nykyään paikkaakaan. Opiskelun piirissä tapaa yleensä virkeitä ja uteliaita ihmisiä.
Kun uuden asian ympyröihin tutustuu, se joskus nielaisee kokonaan ja tuo eteen vain uusia kiinnostuksen kohteita.
Tämä netti on aika kiva kaveri, täältä olen löytänyt monta haasteellista ryhmää, joihin voi ajan ja innostuksen mukaan osallistua ja ihan omaan tahtiinsa.
Ikävintä ja yksinäisintä, niin kuvittelen, on tietysti se jos vain kahden pullonsa kanssa keskustelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632