Jarrukilven hitsaaminen

Kyläseppä532

Saako rumpujarrun jarrukilpeä hitsata? Leima mies löysi siitä pari pientä reikää ja pisti hylkyyn.

7

4655

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hitsi11

Mä ainakin katsastin volvon hitsatulla jarrukilvellä. Tosin hitsasin sen jo ennen kun lähdin näyttään ja maalasinkin päältä joten en tiä pistikö silmään että sitä on hitsattu.

• -----

Miks se pitäs hitsata? Motonetistä saa uusia. Lapsellista touhua.

• kyläseppä se taas
        ----- kirjoitti:

Ostaisin jos saisi.

• jarrukilvet
        ----- kirjoitti:

vedetään rälläkällä kahtia, asennetaan ja hitsataan sauma umpeen. Nopeampi asentaa nääs

• kauas kokonaan
        jarrukilvet kirjoitti:

vedetään rälläkällä kahtia, asennetaan ja hitsataan sauma umpeen. Nopeampi asentaa nääs

...emmä kyll rumpujarrujen jarrukilvistä mitään tiedä, mutta levyjarrujen kilvet on ihan turhat. Eli semmottiset kannattaa repiä kokonaan pois jos ne on puhki ruostuneet.

Nyt joku kirjoittaa että menee levyt kieroon kun ajaa vesilätäkköön, mutta miten todennäköistä on saada ensinnäkin ne levyt hehkuvan punaiseksi ja sen jälkeen juuri sopivalla hetkellä osua sellaiseen isoon lätäkköön joka kastelee levyn niin tehokkaasti että se levy saa kieroonmenoon tarvittavan lämpöshokin!?!

• on jos
        kauas kokonaan kirjoitti:

...emmä kyll rumpujarrujen jarrukilvistä mitään tiedä, mutta levyjarrujen kilvet on ihan turhat. Eli semmottiset kannattaa repiä kokonaan pois jos ne on puhki ruostuneet.

Nyt joku kirjoittaa että menee levyt kieroon kun ajaa vesilätäkköön, mutta miten todennäköistä on saada ensinnäkin ne levyt hehkuvan punaiseksi ja sen jälkeen juuri sopivalla hetkellä osua sellaiseen isoon lätäkköön joka kastelee levyn niin tehokkaasti että se levy saa kieroonmenoon tarvittavan lämpöshokin!?!

siis jos on alkujaan ollu levyjarruissa jarrukilvet, niin ne on oltava ja ehjät. jollei niin on hylkäysperuste katsastuksessa.
        rummuissahan ne on pakolliset jo toiminnan takiakin.
        ja sitten se itse asia.... saa hitsata. yleensä vikalapussa vielä lukee, että asiallinen hitsaus sallitaan.
        jos joku epäilee, niin voi tämän näppärän koneen avulla katsoa esim katsastus- ja ajoneuvoasetuksia jostain vaikka kuuklettamalla.

• kylkyvika??????
        on jos kirjoitti:

siis jos on alkujaan ollu levyjarruissa jarrukilvet, niin ne on oltava ja ehjät. jollei niin on hylkäysperuste katsastuksessa.
        rummuissahan ne on pakolliset jo toiminnan takiakin.
        ja sitten se itse asia.... saa hitsata. yleensä vikalapussa vielä lukee, että asiallinen hitsaus sallitaan.
        jos joku epäilee, niin voi tämän näppärän koneen avulla katsoa esim katsastus- ja ajoneuvoasetuksia jostain vaikka kuuklettamalla.

kilpien puuttunen ei ole hylkäysvika yksinään, vaan korjauskehoitus ja niiden pitää olla paikallaan jos sellaiset olleet alkuperäisenä..... oli järkeä tai ei....

paitsi´tietysti rumpujarrussa hylkäysvika jos ruostunut puhki..... kun vaikuttaa jarrun toimintaan kun hilut kiinni kilvessä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe