R.I.P :-(
ps. toivottavasti en pilannut keltään jahsoa ;-)
Muahahaa!!!!! :-)
Salla,Eero ja Julia
10
1000
Vastaukset
- valkkari sami
puhuttuun just tässä miten se roosa on niin kehari ja eero säälittävä skitsofreenikko ja juulia sellainen nirppanokka rumilus jonka kasvot kun petolinnun..
- naulankantaan
ismolla on kanssa aika vitunmoinen paskamaha ninkun morsmaikullaankin. hautaan molemmat kiitos
- S4ndr4
naulankantaan kirjoitti:
ismolla on kanssa aika vitunmoinen paskamaha ninkun morsmaikullaankin. hautaan molemmat kiitos
mixei ismo tee mitään ulkonäölleen. se maha on nii pallo ja on muutenki huonokuntone. salla on kanssa nii pulska. peppu kun seittämän leivän uuni. mun ex poikaystävä sanoi että sallalla on kauniit kasvot ja seksikäs vartalo. ymmärrettävästi tää jätkä on jo historiaa. toi ismo vois vähän bodata tai delaa vanhana poikana. hirvee äijäytyny pappara.
- <<<
S4ndr4 kirjoitti:
mixei ismo tee mitään ulkonäölleen. se maha on nii pallo ja on muutenki huonokuntone. salla on kanssa nii pulska. peppu kun seittämän leivän uuni. mun ex poikaystävä sanoi että sallalla on kauniit kasvot ja seksikäs vartalo. ymmärrettävästi tää jätkä on jo historiaa. toi ismo vois vähän bodata tai delaa vanhana poikana. hirvee äijäytyny pappara.
Feidasitko jätkäs, koska se kehu vähä pyöreempää muijaa kauniiks? Taidat olla joku nirppanokka pissis, jos et sellasta kestä
- S4ndr4
<<< kirjoitti:
Feidasitko jätkäs, koska se kehu vähä pyöreempää muijaa kauniiks? Taidat olla joku nirppanokka pissis, jos et sellasta kestä
No jos sun on pakko tietää niin mä näytin sille ovee kun se osti aina niin muodittomia kuteita ja se sai nörtitkin näyttämään normaaleilt, oli ihan meganörtti. Sen kaa vaateostoksilla oli ihan kauheeta kun se ei vaan halunnu katella kauniita vaatteita ja aina vaan seisoskeli siinnä vieres kun mä valitsin itselleni asuja. Ja se päättämättömyys! Jätkä sano että kaikki näyttää mun päällä hyvältä..Man Get A Opinion mä ajattelin! Eipä silti kun nyt menee paremmin. Se Sallakommentti oli viimeinen pisara kun et kaunis kasvoiltaan vaikka on luonteeltaankin niin vaikea tapaus. En oo nirppis mut taso mullakin on!
- sut jätettiin!
S4ndr4 kirjoitti:
No jos sun on pakko tietää niin mä näytin sille ovee kun se osti aina niin muodittomia kuteita ja se sai nörtitkin näyttämään normaaleilt, oli ihan meganörtti. Sen kaa vaateostoksilla oli ihan kauheeta kun se ei vaan halunnu katella kauniita vaatteita ja aina vaan seisoskeli siinnä vieres kun mä valitsin itselleni asuja. Ja se päättämättömyys! Jätkä sano että kaikki näyttää mun päällä hyvältä..Man Get A Opinion mä ajattelin! Eipä silti kun nyt menee paremmin. Se Sallakommentti oli viimeinen pisara kun et kaunis kasvoiltaan vaikka on luonteeltaankin niin vaikea tapaus. En oo nirppis mut taso mullakin on!
Voithan sä helpottaa oloas kirjoittamalla tänne, et sä näytit jätkälle ovea.
Mikään sen sekavampi kuin jätetty muija.
(Sallaa näyttelevä henkilö on todella kaunis kasvoiltaan, ja sillä seksikäs vartalo)
- harmittelen
Harmi, että peppi, miro ja oona ei kuollut. Sääliks käy ismoa kun taas meni naisasiat vituiks. :( Pääseeköhän laura hourulasta nyt, kun aaro ja eero ovat kuolleet? Ja saapuuko noora kostamaan kaikille juulian kuoleman? palaako romeo salkkareihin? Herääkö tyyne puustinen kuolleista? Kasvavatko otto ja aino teineiksi yhdessä yössä? Kuka piilotti sepon pontikan?
Se nähdään noin parin viikon päästä..- ei helevtti
Hlevetti _!
- Anonyymi
Jjhhhcfghuucycvhvtxctx fest ffh HC xycycy yvtyv txtxtfrxyfyh fftf YT f TF ttccvj vuvtvyct tvtv vvcxcctcgvvtr CN vain vv cc xv vv BB v HC Cher gg UT ja hkcvvr vtvvircfrx FC yrefx UT vce VR. YT
- Anonyymi
Jj nyt chfcvgcuuchvju yv gogygu gyugiggt hotellit Helsingissä ja xofyf voi tehdä h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812326- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311545- 1131345
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1601078Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035