Suurin petos?

Mikä se on?

IHMISKUNNAN SUURIN PETOS

Langennut enkeliruhtinas, sielujemme vihollinen esiintyy uskonnollisessa valeasussa valkeuden enkelinä, muka hyvän palvelijana. Ihmiset eivät yleensä tiedosta petosta, vaan erehtyvät pitämään esim. kirkon toimintaa hyvänä. – Raamattu sanoo näin: ”Itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi.” 2 Kor.11:14-15. ”Ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet.” Room. 16:17-18.
Uskonnollinen eksytys on vakavaa petosta siksi, että ihmiset eivät siinä tiedosta olevansa paholaisen talutusnuorassa. He eivät näe todellisuutta siitä huolimatta, että kirkot ym. uskonnot ovat aina olleet sotien, kärsimysten ja kauhujen aiheuttajia. Sotainen kristinuskonto noitarovioineen ei tee siinä poikkeusta!!!
Uskontojen muotomenoilla paholainen tyynnyttää ne, jotka alkavat etsiä yhteyttä Jumalaan. Se on kehittänyt uskonnosta jumalyhteyden korvikkeen.
Uskonto (jokainen niistä) on mitä suurin ja kauhein ihmiskuntaa kohdannut petos!!!

Alkuperäinen kristinusko ei ole vain uskonnollisia oppeja, muotomenoja ja mielipiteitä. Uskonnot eivät avaa ihmisille Taivaan portteja. Parhaatkaan ideologiat ja uskontojen jäsenyydet eivät johda yhteyteen Jumalan kanssa. Vain ylösnoussut Jeesus voi antaa syntisi anteeksi! Ota siis Hänet vastaan! Näin saat syntisi anteeksi, ja armahdettuna saat kokea yhteyden Jumalan kanssa.
Kirkossa paholainen eksyttää ihmisiä esiintyen siellä Jumalana ja Pyhänä Henkenä!
Paholainen on myös keksinyt lapsikasteen siihen liittyvine harhaoppisysteemeineen. ”Suloisilla sanoilla” ja kauniilla seremonioilla se estää ihmisiä ottamasta vastaan Jumalan armoa Jeesuksen veren kautta.
Jumala on kaikkia uskontoja vastaan!

Raamattu opettaa, että ihmisillä on ainoastaan yksi mahdollisuus pelastua. = Jumala lähetti oman Poikansa sovittamaan syntimme Golgatan ristillä verellään ja kuolemallaan. Jeesus tuli sijaisuhriksi ottamalla päällensä meille kuuluvan syntien rangaistuksen. Hän kärsi ja kuoli; mutta Jumala herätti Hänet kuolleista. –
Elävä Jeesus on nyt Isän Jumalan valtaistuimella. Hänellä on valta antaa syntisi anteeksi. Siihen ei pysty kirkko tai mikään muukaan instituutio. Sinun tulee itse henkilökohtaisesti ottaa vastaan Jumalan armo Jeesuksen veren kautta. Siihen et tarvitse uskontoa. Jeesus ei ole perustanut yhtäkään kirkkoa.
Jeesus ja ristin työ on ainoa pelastuksen mahdollisuus! ”Minä olen Tie, Totuus ja Elämä! Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani!” Joh. 14:6.
Vain Jeesus, Ainoa Pelastaja, antaa Sinulle armon ja johdattaa Sinut Taivaaseen.

Ottamalla vastaan ylösnousseen Jeesuksen ( 1.) syntiesi Sovittajaksi ja ( 2.) elämäsi Herraksi, saat kokea, että Jumalan rakkaus alkaa hallita elämääsi. Et enää hyväksy syntiä, kieroilua, väkivaltaa tai uskontoja. Sinusta tulee valkeuden lapsi! 1 Tes.5:5.

Eroa kirkosta ja anna elämäsi Jeesukselle! Jumala rakastaa Sinua!

Ota yhteyttä.
Weijo Lindroos. Puh. 040 556 32 97
E-mail: http://[email protected]

Internetsivut: http://www.Jeesus-on-Herra.com

1

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä Olen

      Olisihan tuo hienoa, jos minun ei tarvitsisi muuttaa elämääni mitenkään, kuin vain uskoa, että Jeesus minut pahojen tekojeni vastuusta vapauttaa. Viimeistään kuolemasi jälkeen tulet huomaamaan, kuin jokainen muukin uskovainen, että vastattava on tekojensa seurauksista, mutta ei ikuisesti kuten kirkko opettaa. Eihän ne pahat teotkaan ole ikuisuudesta kotoisin. Paras on opetelloa kuolemaan niistä jo täällä eläissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe