Suurin petos?

Mikä se on?

IHMISKUNNAN SUURIN PETOS

Langennut enkeliruhtinas, sielujemme vihollinen esiintyy uskonnollisessa valeasussa valkeuden enkelinä, muka hyvän palvelijana. Ihmiset eivät yleensä tiedosta petosta, vaan erehtyvät pitämään esim. kirkon toimintaa hyvänä. – Raamattu sanoo näin: ”Itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi.” 2 Kor.11:14-15. ”Ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet.” Room. 16:17-18.
Uskonnollinen eksytys on vakavaa petosta siksi, että ihmiset eivät siinä tiedosta olevansa paholaisen talutusnuorassa. He eivät näe todellisuutta siitä huolimatta, että kirkot ym. uskonnot ovat aina olleet sotien, kärsimysten ja kauhujen aiheuttajia. Sotainen kristinuskonto noitarovioineen ei tee siinä poikkeusta!!!
Uskontojen muotomenoilla paholainen tyynnyttää ne, jotka alkavat etsiä yhteyttä Jumalaan. Se on kehittänyt uskonnosta jumalyhteyden korvikkeen.
Uskonto (jokainen niistä) on mitä suurin ja kauhein ihmiskuntaa kohdannut petos!!!

Alkuperäinen kristinusko ei ole vain uskonnollisia oppeja, muotomenoja ja mielipiteitä. Uskonnot eivät avaa ihmisille Taivaan portteja. Parhaatkaan ideologiat ja uskontojen jäsenyydet eivät johda yhteyteen Jumalan kanssa. Vain ylösnoussut Jeesus voi antaa syntisi anteeksi! Ota siis Hänet vastaan! Näin saat syntisi anteeksi, ja armahdettuna saat kokea yhteyden Jumalan kanssa.
Kirkossa paholainen eksyttää ihmisiä esiintyen siellä Jumalana ja Pyhänä Henkenä!
Paholainen on myös keksinyt lapsikasteen siihen liittyvine harhaoppisysteemeineen. ”Suloisilla sanoilla” ja kauniilla seremonioilla se estää ihmisiä ottamasta vastaan Jumalan armoa Jeesuksen veren kautta.
Jumala on kaikkia uskontoja vastaan!

Raamattu opettaa, että ihmisillä on ainoastaan yksi mahdollisuus pelastua. = Jumala lähetti oman Poikansa sovittamaan syntimme Golgatan ristillä verellään ja kuolemallaan. Jeesus tuli sijaisuhriksi ottamalla päällensä meille kuuluvan syntien rangaistuksen. Hän kärsi ja kuoli; mutta Jumala herätti Hänet kuolleista. –
Elävä Jeesus on nyt Isän Jumalan valtaistuimella. Hänellä on valta antaa syntisi anteeksi. Siihen ei pysty kirkko tai mikään muukaan instituutio. Sinun tulee itse henkilökohtaisesti ottaa vastaan Jumalan armo Jeesuksen veren kautta. Siihen et tarvitse uskontoa. Jeesus ei ole perustanut yhtäkään kirkkoa.
Jeesus ja ristin työ on ainoa pelastuksen mahdollisuus! ”Minä olen Tie, Totuus ja Elämä! Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani!” Joh. 14:6.
Vain Jeesus, Ainoa Pelastaja, antaa Sinulle armon ja johdattaa Sinut Taivaaseen.

Ottamalla vastaan ylösnousseen Jeesuksen ( 1.) syntiesi Sovittajaksi ja ( 2.) elämäsi Herraksi, saat kokea, että Jumalan rakkaus alkaa hallita elämääsi. Et enää hyväksy syntiä, kieroilua, väkivaltaa tai uskontoja. Sinusta tulee valkeuden lapsi! 1 Tes.5:5.

Eroa kirkosta ja anna elämäsi Jeesukselle! Jumala rakastaa Sinua!

Ota yhteyttä.
Weijo Lindroos. Puh. 040 556 32 97
E-mail: http://[email protected]

Internetsivut: http://www.Jeesus-on-Herra.com

1

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä Olen

Olisihan tuo hienoa, jos minun ei tarvitsisi muuttaa elämääni mitenkään, kuin vain uskoa, että Jeesus minut pahojen tekojeni vastuusta vapauttaa. Viimeistään kuolemasi jälkeen tulet huomaamaan, kuin jokainen muukin uskovainen, että vastattava on tekojensa seurauksista, mutta ei ikuisesti kuten kirkko opettaa. Eihän ne pahat teotkaan ole ikuisuudesta kotoisin. Paras on opetelloa kuolemaan niistä jo täällä eläissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      67
      6093
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      132
      5435
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      456
      3352
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      109
      1727
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      374
      1259
    6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      31
      1137
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      67
      1071
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      956
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      922
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      889
    Aihe