Mitä kirkko on?

Tässä siitä:

IHMISKUNNAN SUURIN PETOS!

Langennut enkeliruhtinas, sielujemme vihollinen esiintyy uskonnollisessa valeasussa valkeuden enkelinä, muka hyvän palvelijana. Ihmiset eivät yleensä tiedosta petosta, vaan erehtyvät pitämään esim. kirkon toimintaa hyvänä. – Raamattu sanoo näin: ”Itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi.” 2 Kor.11:14-15. ”Ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet.” Room. 16:17-18.

Uskonnollinen eksytys on vakavaa petosta siksi, että ihmiset eivät siinä tiedosta olevansa paholaisen talutusnuorassa. He eivät näe todellisuutta siitä huolimatta, että kirkot ym. uskonnot ovat aina olleet sotien, kärsimysten ja kauhujen aiheuttajia. Sotainen kristinuskonto noitarovioineen ei tee siinä poikkeusta!!!

Uskontojen muotomenoilla paholainen tyynnyttää ne, jotka alkavat etsiä yhteyttä Jumalaan. Se on kehittänyt uskonnosta jumalyhteyden korvikkeen.
Uskonto (jokainen niistä) on mitä suurin ja kauhein ihmiskuntaa kohdannut petos!!!

Alkuperäinen kristinusko ei ole vain uskonnollisia oppeja, muotomenoja ja mielipiteitä. Uskonnot eivät avaa ihmisille Taivaan portteja. Parhaatkaan ideologiat ja uskontojen jäsenyydet eivät johda yhteyteen Jumalan kanssa. Vain ylösnoussut Jeesus voi antaa syntisi anteeksi! Ota siis Hänet vastaan! Näin saat syntisi anteeksi, ja armahdettuna saat kokea yhteyden Jumalan kanssa.

Kirkossa paholainen eksyttää ihmisiä esiintyen siellä Jumalana ja Pyhänä Henkenä!
Paholainen on myös keksinyt lapsikasteen siihen liittyvine harhaoppisysteemeineen. ”Suloisilla sanoilla” ja kauniilla seremonioilla se estää ihmisiä ottamasta vastaan Jumalan armoa Jeesuksen veren kautta.
Jumala on kaikkia uskontoja vastaan!

Raamattu opettaa, että ihmisillä on ainoastaan yksi mahdollisuus pelastua. = Jumala lähetti oman Poikansa sovittamaan syntimme Golgatan ristillä verellään ja kuolemallaan. Jeesus tuli sijaisuhriksi ottamalla päällensä meille kuuluvan syntien rangaistuksen. Hän kärsi ja kuoli; mutta Jumala herätti Hänet kuolleista. –

Elävä Jeesus on nyt Isän Jumalan valtaistuimella. Hänellä on valta antaa syntisi anteeksi. Siihen ei pysty kirkko tai mikään muukaan instituutio. Sinun tulee itse henkilökohtaisesti ottaa vastaan Jumalan armo Jeesuksen veren kautta. Siihen et tarvitse uskontoa. Jeesus ei ole perustanut yhtäkään kirkkoa.
Jeesus ja ristin työ on ainoa pelastuksen mahdollisuus! ”Minä olen Tie, Totuus ja Elämä! Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani!” Joh. 14:6.

Vain Jeesus, Ainoa Pelastaja, antaa Sinulle armon ja johdattaa Sinut Taivaaseen.

Ottamalla vastaan ylösnousseen Jeesuksen ( 1.) syntiesi Sovittajaksi ja ( 2.) elämäsi Herraksi, saat kokea, että Jumalan rakkaus alkaa hallita elämääsi. Et enää hyväksy syntiä, kieroilua, väkivaltaa tai uskontoja. Sinusta tulee valkeuden lapsi! 1 Tes.5:5.

Eroa kirkosta ja anna elämäsi Jeesukselle! Jumala rakastaa Sinua!
_______________


Ota yhteyttä.
Weijo Lindroos. Puh. 040 556 32 97

E-mail: http://[email protected]

_________________________________


Internetsivut: http://www.Jeesus-on-Herra.com

1

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *** Tähtitaivas ***

      Jeesus kuuluu kristiuskontoon, joten kuuluitpa kirkkoon tai et, olet kuitenkin tuon opin sisällä.
      Jos kirkossa syödään Jeesuksen lihaa ja verta ( muotomeno ehtoollinen) syödään itseasiassa kristinuskon kolmiyhteistä jumalaa, se on pakanallista, se on kuitenkin Jeesuksen oma käsky.
      Joten siitä et pääse, vaikka et kirkkoon kuulukaan.

      Koko kristinusko on mätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe