SDA ei menettäisi mitään ...

Jos adventtiliikkeet tai vaikkapa vain SDA ja Suomen
Adventtikirkko eli suomalainen piirikunta totaalisesti
luopuisivat huuhaa Ellenistä - mitään ei kukaan menettäisi!

Oikeat adventistit, ne vilpittömässä uskossa olevat eivät
kirkkoaan jättäisi vaan kiittelisivät Herraa.

Ja johtajat pelastaisivat sielunsa. Ennenkuin on myöhäistä.

Luuk. 12:20
Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois; kenelle sitten joutuu se, minkä sinä olet hankkinut?'

Vakuuttaa
Antti

11

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli vaan mieleen, että täällä on joillakin tuhoontuomitun nimi, kuten ylifariseus
      ja jaspis ja Una Fortuna eli yksi sattuma. Ei nimenvaihto mitään auta, mutta
      kun saa armon uudestisyntyä Jumalan lapseksi, elävään uskoon, niin varmasti tekee mieli
      saada uusi nimi.
      Herramme antaa meille lopullisesti aivan uudet nimet, mutta
      kyllä hän tälle ajallekin uuden nimen antaa, niin että henkemme, sielumme ja
      ruumiimme voi odotella Herraa omistaen semmoisen nimen, jolla Herra sitten
      voi häntä luokseen kutsua.

1. Tess. 5:23
      Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.

Ilm. 2:17
      Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'

Ilm. 3:12
      Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

WHITE-KALKINPOISTO TARPEEN

Matt. 23:27
      Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!

Kyllä suomalainen adventtikirkkokin 7. päivän tilalle nimeensä varmasti vaihtaisi
      - ei Miikaelia - vaan Herran uskollisuuteen viittaavaa ennemminkin.
      Kun enemmistö
      siellä alkaisi - Herran armosta - olla uudestisyntyneitä.

Antti

• Kaijuli

Oletkohan aikoihin käynyt psykiatrilla?

Täytyy taas kerran todeta, että et kyllä ole terveimmästä päästä kansalaisista.

Suosittelen ihan oikeaa psykiatria sinulle!!!

• Kaijuli kirjoitti:

Oletkohan aikoihin käynyt psykiatrilla?

Täytyy taas kerran todeta, että et kyllä ole terveimmästä päästä kansalaisista.

Suosittelen ihan oikeaa psykiatria sinulle!!!

Onko Jumala ja mistä lähtien, valinnut juutalaisten tilalle uusjuutalaiset eli adventistit,
        jotka väittävät oelvansa uusi israel?
        Jos vastauksesi on: kyllä, esitän jatkokysymyksen:
        onko adventtikansa uskollinen, toisin kuin muinainen juutalaiskansa?
        Aiheelliseksi tulee kolmaskin kysymys:
        Eikö adventtijuutalaisillekin kuulu myös rangaistukset eikä pelkästään siunaukset?

JESAJA 3:14-23
        14. Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen päämiesten kanssa:
        Te olette raiskanneet viinitarhan; teidän taloissanne on kurjilta ryöstettyä tavaraa.
        15. Kuinka saatatte runnella minun kansaani ja ruhjoa kurjien kasvot? sanoo Herra, Herra Sebaot.
        16. Ja Herra sanoi: Koska Siionin tyttäret korskeilevat, kulkevat kaula kenossa ja silmillään vilkuillen, astua sipsuttelevat ja nilkkarenkaitaan kilistelevät,

17. tekee Herra Siionin tytärten päälaen rupiseksi, ja Herra paljastaa heidän häpynsä.
        18. Sinä päivänä Herra poistaa koreat nilkkarenkaat, otsanauhat, puolikuukorut,
        19. korvarenkaat, rannerenkaat, hunnut,

20. juhlapäähineet, jalkakäädyt, koruvyöt, hajupullot, taikahelyt,
        21. sormukset, nenärenkaat,
        22. juhlavaatteet, kaavut, vaipat, kukkarot,
        23. kuvastimet, aivinapaidat, käärelakit ja päällysharsot.

4. Moos. 19:20
        Mutta joka on saastunut eikä puhdistaudu, se hävitettäköön seurakunnasta, koska hän on saastuttanut Herran pyhäkön eikä puhdistusvettä ole vihmottu häneen;
        hän on saastainen.

Kysyvä ei tieltä eksy
        Antti

• benedi= siunattu

" uskokaa hänen proofeettoihinsa , niin te menestytte"

Adventistit ovat osin luopuneet, Ellen. G. Whiten terveysopeita, mutta kun he aiemmin niitä noudattivat, tulos huomioitiin jopa maailmanlaajuisesti!

" Minä toivon, että pysyt terveenä, samoin kuin sielusikin menestyy" Raamattu

• IDENEB

Jes. 3. luku ennustaa EGW:stä ja hänen tyttäristään eli uusjuutalaisista, juu -
        adventtikansasta ..

15. Kuinka saatatte runnella minun kansaani ja ruhjoa kurjien kasvot? sanoo Herra, Herra Sebaot.
        16. Ja Herra sanoi: Koska Siionin tyttäret korskeilevat, kulkevat kaula kenossa ja silmillään vilkuillen, astua sipsuttelevat ja nilkkarenkaitaan kilistelevät,

17. tekee Herra Siionin tytärten päälaen rupiseksi, ja Herra paljastaa heidän häpynsä.
        18. Sinä päivänä Herra poistaa ...

• edelleen
        IDENEB kirjoitti:

Jes. 3. luku ennustaa EGW:stä ja hänen tyttäristään eli uusjuutalaisista, juu -
        adventtikansasta ..

18. Sinä päivänä Herra poistaa ...

Lutherin tyyliin juutalaisvihaa. Kävin nimittäin tuolla teidän palstalla ja näin hyviä linkkejä Lutherin kirjoituksiin juutalaisista, viimeisimmät vielä 4 päivää ennen hänen kuolemaansa kirjoitettu. Eikö olisi jo aika hylätä juutalaisten morkkaaminen. Ajatteles, että hekin ovat sinun lähimmäisiäsi.

• uteljas
        edelleen kirjoitti:

Lutherin tyyliin juutalaisvihaa. Kävin nimittäin tuolla teidän palstalla ja näin hyviä linkkejä Lutherin kirjoituksiin juutalaisista, viimeisimmät vielä 4 päivää ennen hänen kuolemaansa kirjoitettu. Eikö olisi jo aika hylätä juutalaisten morkkaaminen. Ajatteles, että hekin ovat sinun lähimmäisiäsi.

Antti uskoo että Israel on Jumalan omaisuuskansa ja uskovat Jumalan seurakunta.
        Antti uskoo että Jeesus tulee noutamaan seurakuntansa, tapahtuu ylösnousemus.
        Antti todistaa uskovansa että Jeesus toteuttaa Raamatun lupauksensa tulla
        pelastamaan myös omaisuuskansansa, juutalaiset.

Mutta adventtitotuus väittää että adventtikansa on uusi juutalaiskansa.
        Mitä mieltä sinä olet?

• IDENEB

\\\ Adventistit ovat osin luopuneet, Ellen. G. Whiten terveysopeita,
        mutta kun he aiemmin niitä noudattivat, tulos huomioitiin jopa maailmanlaajuisesti!
        \\\

Koetatko uskotella että egw on profeetta ja erehtymätön sellainen?

Tässä sulle profeettoja joihin uskomalla tulet uskoneeksi myös apostolisen
        evankeliumin ..

Ap. t. 15:32
        Ja Juudas ja Silas, jotka itsekin olivat profeettoja, kehoittivat veljiä monin sanoin ja vahvistivat heitä.

Apsotolien teot puhuvat yhä

IDENEB

• mitä sattuu

meitä ei sinun pilkkasi kiinnosta.

• uteljas

Älä välitä,unohda ellenit sun muut ja muista vain sananpaikka.
        Profeetat ovat sitä varten että vahvistavat meitä.

Ap. t. 15:32
        Ja Juudas ja Silas, jotka itsekin olivat profeettoja, kehoittivat veljiä monin sanoin ja vahvistivat heitä.

• Raamatun rikkirepimisesi

ei meitä vakuuta eikä meille kelpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1825
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      460
      1169
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1053
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      831
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      776
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe