Minne täällä kannattaa vielä polkupyörä huoltoon? Kokemuksia? Suokadulla näyttäisi olevan joku mesta ja Runeberginkadun Siwaa vastapäätä toinen.
Pyörähuolto
11
5163
Vastaukset
- käytän
En ole kokeillut Suokadun firmaa, koska tämä toinen on minua lähempänä.
Rikkoutuneet kumit vaihdettu odottaessa, ellei ole ruuhkaa.- diipadaapadei
Runeberginkadun liike on hyvä. Palvelu on hyvää ja asiantuntevaa, nopeaakin. Pikkusäädöt on ainakin mulla hoidettu nopeasti, isommissa huolloissa tottakai menee aikaa, mutta koen kuitenkin senkin suht. ripeäksi. Hinnatkaan ei ole pahimmasta päästä..
- uhkupo
diipadaapadei kirjoitti:
Runeberginkadun liike on hyvä. Palvelu on hyvää ja asiantuntevaa, nopeaakin. Pikkusäädöt on ainakin mulla hoidettu nopeasti, isommissa huolloissa tottakai menee aikaa, mutta koen kuitenkin senkin suht. ripeäksi. Hinnatkaan ei ole pahimmasta päästä..
En suosittele. Kestää pitkään ja edes tiettyjä huoltokorjauksia ei suostuta edes tekemään.
- Tarjoustalon vieressä
On hyvä paikka.
- mieltä
Komppaan ehdottomasti. Hinta ei ole halvin, mutta pyörä olikin sitten oikeasti huollettu eikä vain päältä kiillotettu.
- muuttanut
mieltä kirjoitti:
Komppaan ehdottomasti. Hinta ei ole halvin, mutta pyörä olikin sitten oikeasti huollettu eikä vain päältä kiillotettu.
Kiitos kaikille vastauksista! Fillari on nyt huollatettu, en mainosta, missä, mutta asiallisesti joka tapauksessa.
- Hyvinkääläinen
muuttanut kirjoitti:
Kiitos kaikille vastauksista! Fillari on nyt huollatettu, en mainosta, missä, mutta asiallisesti joka tapauksessa.
Itselläni on viime vuosilta kokemusta Fillari-Centeristä ja Urheilu-Alhosta. Fillari-Centerissä pyörä oli määräaikaishuollossa, hinta kaikkine jarrupalanvaihtoineen reilusti yli 100 euroa. Satutin itseni, hyvin lievästi tosin, kun polkimet pyörähtivät tyhjää pian liikkeestä lähdön jälkeen. Tähän auttoi vaihteiden öljyäminen, eikä ongelma ole uusinut. Takaisin viemisen vaiva olisi ollut suurempi, enkä muutenkaan aio mennä takaisin.
Urheilu-Alhossa puolestaan oli selvä vedättämisen ja uusien osien tyrkyttämisen meninki. Noin 90 euroon arvioitu huolto tuli maksamaan noin 140 euroa. Järkeä puhumalla sain hinnasta parikymppiä pois, mutta epäilys jäi kytemään, että olisiko alkujaankin selvitty paljon kevyemmällä puhdistus & rasvausremontilla. Takapyörä pyöri huonommin kuin liikkeeseen vietäessä, minkä vuoksi jouduin säätämään jarrupaloja itse. Kolme päivää aiemmin öljyämiäni ketjuja sanottiin kuiviksi ja "ilmaisena bonuksena" oli sitten näitä ketjuja öljytty. Myöskin "arvioinnin" sain ilmaiseksi.
Ylipäätään tuntuu, että mikaellilius-asenne on leviämässä kaikkialle. Luulisi hyvin tehdyn työn olevan paras mainos etenkin Hyvinkään kokoisessa kaupungissa. - galahar
Paras kokemistani huolloista, tekevät, minkä lupaavat.
- galahar
galahar kirjoitti:
Paras kokemistani huolloista, tekevät, minkä lupaavat.
Eli tarkoitin Fillari-Centeriä.
- Tyhjän.saa.pyytämättäkin
Minun pyörääni tehtiin Saarelaisella "katsottu"-tyyppinen huolto! Ihmettelin kun pyöräni oli aivan likainen (ennen pyörä oli myös pesty) ja kysyinkin, mitä sille oli tehty. Sille oli tehty "katsottu"-tyyppinen huolto eli käytännössä ei mitään. Olin vihainen kuin ampiainen. Voin katsella pyörääni itse kotona ja säästää pitkän pennin. Eli kannattaa kaivaa pyörän huoltokirja esiin ja tehdä huolto itse.
- RaakaRipa
Tyhjän.saa.pyytämättäkin kirjoitti:
Minun pyörääni tehtiin Saarelaisella "katsottu"-tyyppinen huolto! Ihmettelin kun pyöräni oli aivan likainen (ennen pyörä oli myös pesty) ja kysyinkin, mitä sille oli tehty. Sille oli tehty "katsottu"-tyyppinen huolto eli käytännössä ei mitään. Olin vihainen kuin ampiainen. Voin katsella pyörääni itse kotona ja säästää pitkän pennin. Eli kannattaa kaivaa pyörän huoltokirja esiin ja tehdä huolto itse.
Mitä oletit että pyörällesi olisi pitänyt tehdä? Mitä siinä oli vikana kun veit sen huoltoon? Mainitsitko asiasta?
Mitä yleensäkin kuuluu pyörähuoltoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841