tumma pillu, mistä johtuu

vieras100

Eli olen yli 20v nainen ja olen ikäni ihmetellyt että miksi minulla on pillun alueen iho ihan tumma? minulla ei ole tautia eikä mitään normaalista poikkeavaa, mutta mistä johtuu tuo tumma "pigmentti" ihossa????
monesti ei kehtaa miehelle pilluaan näytellä kun näyttää kun se olisi likanen vaikka ei todellakaan ole=(

28

10614

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...asiaa.

      Olen hämmästellyt tätä samaa asiaa. Itse olen niin valea ihoinen kuin olla ja voi. Edes kesällä en kauheasti rusketu mutta pillun alueen iho on ruskea ihan niin kuin olisin koko kesän ottanut aurinkoa vain pillun alueelle. Olen ollut poslari nyt yli 4 vuotta ja jotenkin tuntuu että tämä rusketus ilmiö on alkanut sen jälkeen kun rupesin poslariksi. Minua se ei häiritse sen enempää muuta kuin mielenkiinnosta ihmettelen samaa asiaa kuin alkuperäinen kirjoittaja.

    • jahvet

      en ole gyne mutta voisin vilkaista

    • Pruit

      olen nähnyt pilluja.Ehkä joka kymmenennellä naisella on tummat,jopa mustat häpyhuulet,vaikka on valkoihoinen muuten.Ole onnellinen niistä,kiihottavat.Olen mies 46v.

    • biologiaa

      Genitaalialueen iho tummuu iän myötä niin miehillä kuin naisilla. Mua ei itseä tuo värkkini väri haittaa mutta välillä vaivaa, että persvakokin on alkanut tummua... Ikää nyt 33

    • ei todellakaan ole

      seksikäs. miehiä kuvottaa nuolla sellaista. yök!!

      • häpsiskääppiäinen..

        mutta muista että jos nainen löytää jotain huomautettavaa omasta alapäästäsi eikä siksi esim. suostu ottamaan suihin, sinullakaan ei ole varaa valittaa..


    • Gylli-setä

      Sun pillu on tervattu, että se kestäis paremmin käyttöä.

    • Professori Sa

      Eli tavaraa käytetty liikaa, joten se on ikäänkuin mustelmilla.
      Olen tehnyt väitöskirjan aiheesta.
      P.s. nyt täytyy mennä, kun on niin paljon teitä tiedonnälkäisiä ja hyvää palautetta olen saanut. eli voidaan sanoa, että minulla on hyvä maine.

      • tieteen tohtori

        Joo sinä väittelit ja minä olin vastaanväittäjä. Et saanut hattua.
        Minä väitin, että tummuus johtuu voimakkaasta halusta, tarttis saada niin väri tasoittuisi. Minä voitin ja sain palkaksi tummaa. Pian se alkoi muuttua vaaleammaksi. Ihana pillu.


    • käy vaikka gynellä...

      ... tarkastamassa asia.

      Jokainen pimppi on erilainen, joillain pigmenttiä vähemmän ja joillain vähemmän, se ei liity muun ihon väritykseen, eikä muuhunkaan. Ihan samalla tavalla joillain on herkempi iho alueella ku toisilla. Myön karvoitus eroaa, toisilla enemmän, ja toisilla vähemmän karvoja, on kiharaa ja suoraa, pitkää ja lyhyttä, paksua ja ohuempaa, vaaleaa ja tummaa. Vaalealla naisellakin saattaa olla tumma karvoitus ja kuten olet huomannut, myös pimpin pigmentti olla tummempi. Siinä ei ole mitään erikoista eikä mitään hävettävää.

      Eikä se liity tauteihin. Taudeista ulospäin näkyy herpes, rakkuloina ja sitten puhjettuaan haavoina, erittäin kivulias kuulemma, visvasyylä saattaa tehdä ulkoisiin sukupuolielimiin syylämäisiä patteja (naisilla tosin useammin sisäisenä tulehduksena ja saattaa aiheuttaa jopa kohdunkaulan syöpää, joten säännölliset papa-kokeet tärkeitä muutenkin) ja kuppa, pyöreä, märkivä läntti.
      Hiivasieni saattaa myös aiheuttaa turvotusta ja haavaumia, kutiava aina.
      Haavaumia tulee herkkäihoisille myös ihon kuivuuden takia, hankaumista ym. helpommin karvat ajeltuna, koska ihokarva suojaavat herkkää ihoa, silloin on erikoisen tärkeää huolehtia tuuletuksesta ja pitää väljiä päiviä, eikä aina supertiukkoja housuja. Myöskään pikkuhousun suojia ei saisi pitää jokapäivä, ne kuivattavat ihoa ja imevät tehokkaasti kosteutta, myös sen kosteuden, joka pimppiin aina kuuluu.

      Häpyhuulet ovat erilaiset, klitoris on erilainen jne. jokainen on yksilö, pimppiä myöten! Jokainen peniskin on erilainen, esinahat erikokoisia, penikset erikokoisia ja eri muotoisia, myös erektiossa. Se vain on niin, että kahta samanlaista ei ole luotu.

      Vanhemmiten muukin kroppa muuttuu, myös sukupuolielimet, ja synnyttäneen naisen pimppi on erinäköinen kun synnyttämättömän. Myös iho vanhenee, ja miehilläkin, myös sukupuolielinten alueelta. Karvoitus yleensä lisääntyy vanhemmiten, eräs ystäväni nauroi kerran että "helvetti kun tuntuu, että karvat haluaa välttämättä levitä reisille vaikka ajais ruohonleikkurilla" ja huumorilla kannattaakin kehonsa ottaa. Sillä on oma tarkoituksensa, ja biologia ei välitä muotivirtauksista, ei auta kun sopeutua, kestää, luottaa itseensä ja ottaa huumorilla.

      Seksikin on hauskempaa, kun siihen osaa suhtautua ei-niin-haudanvakavasti, nimittäin mietipä sitä, miltä se näyttää: hassuja ilmeitä, ähellystä ja nylkytystä, ääniä, hikeä, eritteitä... Elämällä on huumorin tajua :)

      Älä käytä aikaasi turhaan häpeään ja murehtimiseen, gyneltä saa vastauksia jos joku askarruttaa ja he ovat nähneet kyllä kaikki mahdolliset pimpit, jos työikää on yhtään enemmän.

    • Viisastunut blondi

      Minullakin on ollut sama ihmetyksen ja pienen ujostelun aihe, kun ihoni muuten on vaalean kuulakas. Kun kerran lausuin tuon ihmetyksen ääneen miehelleni, tämä tokaisi jo pikkupoikana kuulleensa selityksen häpyhuulilleni.

      Ne ovat kuulemma "pierun ruskettamat".

      • Joonathan

        Ei ole outoa monilla naisilla pn myös niin Johtuu vaan pigmenteistä. Muuten se on kumma kun joku juttu alkaa vaivaamaan siitä tulee jopa ongelma. Lohduttautua vois sillä että paljon on kanssasisaria sinulla. Eikä se tavara siitä ainakaan huonone.


      • innostusnut sonni
        Joonathan kirjoitti:

        Ei ole outoa monilla naisilla pn myös niin Johtuu vaan pigmenteistä. Muuten se on kumma kun joku juttu alkaa vaivaamaan siitä tulee jopa ongelma. Lohduttautua vois sillä että paljon on kanssasisaria sinulla. Eikä se tavara siitä ainakaan huonone.

        ... kanastakaan syödä sitä tummaa lihaa, vaikka vehkeelle muuten käryääkin- eli kyllä kallistuisin tuohon teoriaan "pierun ruskettamat" enempi kun mihinkään muuhun.


    • Posliininero

      Posliinipillu on kaunis! Vaalea on yhtä kaunis kuin tumma pillu. Tumma posliini on ihan yhtä ihana kuin vaaleampi. Posliini on kaunis aina. Sama juttu häppäreiden kanssa. Isot ja pienet ovat yhtä ihania posliiniksi ajellussa pillussa. Kumpikin kiihottaa samalla lailla.

      • nautiskelia

        mielest on posliini ihan jees mut pienet häppärit on sievemmät.


    • Dr. Pili

      Tiedän miltä susta tuntuu, vaikken tiedä miltä itseasias musta tuntuu!! :D

      Mä edelleenkin painotan sitä RAKKAUTTA! Kun tarpeeksi rakastaa, niin EI haittaaaa(häkhäkhäkhÄKKINEN), vaikka oliskin tämä tuiki harvinainen(periytyvä kuitenkin) syfilis pigmentumis....Kaiken se kestää, kaiken se antaa....*pssst...jos kehtaa* hihihihhi

      Nimim. rosterisisto

    • S

      Kuten moni muukin on jo sanonut se on ihan luonnollista.

      Myös miehillä penis voi olla tummempi kuin muu iho, ja usein tämäkin tulee murrosiän aikana tai jopa jälkeen. Minulla on selvästi tummempi penis ja kesti ainakin 19v ikään ennenkuin oli tummunut täysin, vaikka ei koko kasvanut 15v jälkeen...

      • kyllä katsoisin

        Suurehkot tummentuneet alueet ja myös pienet lantin kokoiset tummat alueet s a a t t a v a t johtua myös savipuolen sieni-ihottumasta. Nizoral shampoota tai voidetta köytyy apteekista. Näytäpä varmuuden vuoksi lääkärille.
        Sen jälkeen voisin vaikka itsekin katsoa.


    • Anonyymi

      Outo juttu kertoo asian niin kuin on

      • Anonyymi

        Ai saakutti että tekee hyvää tuon Li Moonin pillun näkeminen. Niin uhkeat häppärit, mallikappale täydellisyydestä. Joo, tummat häppärit on vaan kauneimmat, jotenkin sopii pilluun paremmin. Jos naisella on vähääkään tuollainen pillu kun kuvan Moonilla niin miehet polvistuu.


      • Anonyymi

        Uusi tuttavuus katseen kestävä upea pilde. Olen myyty! Kaunein pilde mitä on kuvissa tai luonnossa tullut nähtyä ja se on paljon sanottu.


      • Anonyymi

        Uskomattoman näyttävä pillu. Jo kelpaa katsella


    • Anonyymi

      Taitaa olla vähän sama asia mulla miehenä. Vaikka olen kauttaaltaan valkoihoinen niin vehje on iholtaan tumma. Vaikka en ole afrikassa edes käynyt kuin kerran lomalla. Syytä en tiedä eikä tuo niin paljon edes kiinnosta. Ei siitä kukaan ainakaan valittanut ole. Joskus saunassa korkeintaan kaverit vähän ihmetelleet.

    • Anonyymi

      Ei pillun värillä ole väliä mutta tuo tumma väri on melko luonnollinen ja sopii pilluun. Sillä on väliä että on kunnolliset pillunhuulet jotka näkyy. Pusuhuulet siis ai jee!

    • Anonyymi

      On näitä nähty, törkeä on näky. Siinä kovempikin seisiö lerpahtaa.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­a str­eam. Sisää­­­nkäynti kaikille, jotk­­­a haluavat pitää ha­uskaa 👉 http://1705555.com/H/4wEM 👈

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe