Jotta avioelämä ja talous pysyisi tasapainossa niin vaimon pitää olla säästäväinen keittiössä ja tuhlaavainen sängyssä.Mutta jos homma meneekin vahingossa toisinpäin niin onko se sitten menoa?
Onnellisen Avioliiton Salaisuus...
12
254
Vastaukset
- Dee_dee
Mene toisinpäin. Tästäkin aiheesta tulee ensimmäiseksi mieleen molemmat ääripäät, jotka ovat oikeastaan aika mahdottomia avioelämän tasapainon kannalta, joten menoa niissä tapauksissa olisi. Minä painottaisin jo tässä iässä keittiö/makkari 60/40. Köksäpuolella koko 60% aputöihin, jotta mulla olisi paremmin tilaa sille luovalle duunille. Makkarissakin mä voisin hoitaa sen luovuuden suurimmaksi osaksi.
mitä jos haluaa olla tuhlaavainen keittiössä?
Milläs energialla sitä makkarissa,jos ei keittiössä saa tuhlata...Taas sitä naiselta vaaditaan mahottomia..:)
- on sama ongelma
kuin jenkkiautoissa. Kulutus lotjalla on kamala mutta suorituskyky surkea.
- QuietPlace
on sama ongelma kirjoitti:
jakopää vuotaa?
Välitykset vinkuu ja perä ei pidä? on sama ongelma kirjoitti:
sen syynä olla,että "ajaja" on surkee..
- vaihdetta?
mii-su kirjoitti:
pykälään?
- hilda-hymy
QuietPlace kirjoitti:
jakopää vuotaa?
Välitykset vinkuu ja perä ei pidä?jos tulpat on ihan tukossa, ei anna kipinää, ei hyrähdä, ei....
- on perinteisesti
vaihdetta? kirjoitti:
pykälään?
automaattivaihteisia. Laiskuutta siinäkin.
mii-su kirjoitti:
ajan kanssa jakopäähihnan katkeaminen, venttiilit pamahtaa ja ajot on sitten ajettu sillä vehkeellä:)
- Mil-laN
mii-su kirjoitti:
varsi voi olla nyrjähtäny..
...mitäs nyt nyrjähtäneellä vaihekepillä on tekemistä onnellisen avioliiton kanssa.:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222390- 1402051
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121477Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61980
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48953- 2831