Vantaan kaupunki taidevastainen

Vantaan kirjastoihin ei saa laittaa näyttelyihin kuin tapetin persoonallisuudella varustettuja tauluja. Eivätkä he missään nimessä ole nuorten taiteilijoiden ponnahduslautoja. Taulut eivät saa olla missään nimessä ajatuksia herättäviä tai tunteita herättäviä. Käsittämätöntä typeryyttä kulttuuria tukevilta ihmisiltä! Tulee mieleen viimevuosisadan puolenvälin tienoilta erään pienen viiksimiehen kulttuuritoimet rappiotaiteen osalta sekä lopullinen ratkaisu! Tähänkö ollaan tultu meilläkin? Mihin tämä johtaa?

5

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • assikkainen

Kai ymmärrät että yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

Joku pitää tauluista jotka on varustettuja tapetin persoonallisuudella.

Toivottavasti heräät huomenna oikealla jalalla!

• ReimaK

Olen pitänyt kirjasto näyttelyitä joulukuun ja elokuun välillä Helsingissä (6) Vantan myyrmäkitalossa (1), Kirkkonummella (2), Oulussa(1), Limingassa(1), Haukiputaalla (1), ja sopinut tammikuuhun asti Hyvinkää (1), Porvoo (3), Kiiminki (1), Iin työvän talo(1), Lumijoki (1) mutten ole saaanut Vantaan kirjastoilta kuin negatiivista palautetta ei sovi lapsille, herättää negatiiivisia tuntemuksia jne. Olihan minulla toki, mistä olen heillekin sanonut näyttely kannelmäen kirjastossa lastenosastolla jossa järjestetään lasten satutunteja, johtaja kyllä hieman epäroi mutta antoi luvan näyttelylle ja sain positiivista palautetta en usko että kaikki tykkäsi mutta toiset tykkää hyvästä ja toiset huonosta, eräästä Vantaan kirjastoista sanottiin ettei kirjasto ole ponnahduslauta taiteelle, taitavat luulla liikoja kirjasto se kun ei sijaitse kultturisesti merkittävässä lähiössä, enemmän se lähiö herättää negatiivisia tuntemuksia kun mikään taide. Kirjasto kuten olen ymmärtänyt on kulttuuri laitos jonka ylläpitäjinä toimivat veronmaksajat kuten minä jo vuosia päivätöitä tehnyt harraste taiteilija, jolla on vielä työelämää jäljellä näillä näkymin tuonne 50-luvun taitteeseen, että siinä on jonkun verran veroja maksettavana, olisiko se liikaa vaadittu että sillä saisi jotain vastinetta, muutakin kuin eduskunnan ylläpitämistä joka vaan tekee päätöksiä siitä miten sosiaali/ mielen terveystyöstä ja kultttuurista leikataan taas hyvinvoivienyhteiskunnan ylläpitämiseksi. Miksi meille valehdellaan, ei täällä voi hengittää se saattaa pahoittaa toisen mielen, onko demokratia synonyymi hyysämiselle, ei asiat katoa jos silmät suljetaan. Lupaan meille kaikille että isoveli valvoo vielä vuoden 1984 jälkeenkin.

• :OOOOOOOOOOOOOOOOOO

Kuka oikeasti katsoo kirjastossa näyttelyt? En minä ainakaan, vaikka käytän niitä ahkerasti.

Suurin osa näyttelyistä pitää sisällään askartelusta innostuneiden teoksia tai muuten vain pientä sääliä herättäviä piperryksiä, joten mitä varten otat nokkiisi? Kehitä jotakin, jossa on myös yleisöä. Aloita vaikka Vantaan matkailutoimistosta tai kysele kahviloista jne.

Ärsyttää, ettei ihmisen luovuus riitä muuhun kuin rutkuttamiseen. Ei maailma pääty yhteen ei-sanaan.

• energiaa?

Vantaan kirjastolaitos onkin kyllä harvinaisen perseestä, jota tuokin Reima K:n saama palaute hyvin kuvaa. Kirjastoja ei kehitetä ollenkaan samalla tavalla kuin muissa samankokoisissa kaupungeissa ja henkilökunta on enimmän ajan naama norsunvitulla.

• energiaa? kirjoitti:

Vantaan kirjastolaitos onkin kyllä harvinaisen perseestä, jota tuokin Reima K:n saama palaute hyvin kuvaa. Kirjastoja ei kehitetä ollenkaan samalla tavalla kuin muissa samankokoisissa kaupungeissa ja henkilökunta on enimmän ajan naama norsunvitulla.

Kuvaava ilmaisu ilmeestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4801
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3745
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      182
      3395
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      76
      3175
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1921
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1724
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe