Paholaisen työtä

**tähtitaivas**

Tietävätkö Paavalin käskyä noudattavat mitä evankeliumi pitää sisällään, mitä se opettaa esimerkiksi juutalaisista.

Miksi haluatte levittää juutalaisvihaa maailmalle, eivätkö juutalaiset ole jo kakasituhatta vuotta kärsineet liian kanssa
evankeliumin vaikutuksista.
Mikään hyvä ei voi perustua yhden kansan herjaamiseen ja mustamaalaamiseen.

Saatanan synagoga, perkeleen lapset, kyykäärmeen sikiöt, sisältä täynnä kuolleita luita ja muuta saastaa. Täsää vain
pieni osa siitä mitä evankeliumi opettaa meille juutalaisista.

Tähän pitäisi jo ihmisoikeusaktivistien puuttua, ja EU:n tai YK:n ihmisoikeustuomioistuimen lopettaa evankeliumin levitys.
Evankeliumin levitys on maailmanhistorian suurin ihmisoikeusrikos.

8

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukenut

      Jumala Jeesuksessa on hyväksynyt Apostoli Paavalin työmiehekseen ilman epäilyksiä! Lakatkaa viittaamasta Paavalin virheisiin! Uskokaa Jeesus Vapahtajaksenne! Oikeat kristityt eivät epäile Apostoli Paavalin uskoa!

      • ei mitään merkitystä

        Ja mitä tuolla on tekemistä yllä olevan kanssa.


    • sunnyriver

      Kyll'ä nuo sanat on osoitettu tekopyhille yleensä.
      Jos siinä nyt sattui olemaan juutalainen tekopyhä paikalla,
      niin sitten oli.
      Yleensä aidot kristityt siunaavat jutalaisia ja rukoilevat
      heidän puolestaan.
      Hitler oli kaukanaaidosta kristitystä,
      samoin Venäjän joukkotuhoojat.
      Sikäli kun olen huomannut,
      eivät kristityt Israelissa pommeja heittele,
      vaan muslimit.

    • sunnyriver

      Ja minä kun en ole nähnyt muuta kuin juutalaisia siunaavia
      uskovia näinä vuosina, kun olen uskossa ollut.
      Monessa seurakunnassa muistetaan säännöllisesti
      viikottaisessa rukoukskokouksessa juutalaisia!
      Juutalaisia kulkee koko ajan Suomen kautta
      pois Venäjältä.
      Arvaa kerran,
      ketkä auttavat heitä kulkemaan?

    • vaan Rukoili, että

      Jumala avaisi heidän silmänsä.

      (Rom 11:1) Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa.

      (Rom 11:2) Ei Jumala ole hyljännyt kansaansa, jonka hän on edeltätuntenut. Vai ettekö tiedä, mitä Raamattu sanoo kertomuksessa Eliaasta, kuinka hän Jumalan edessä syyttää Israelia:

      (Rom 11:3) "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?

      (Rom 11:4) Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."

      (Rom 11:5) Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.

      (Rom 11:6) Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.

      (Rom 11:7) Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet,

      (Rom 11:8) niinkuin kirjoitettu on: "Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti".

      (Rom 11:9) Ja Daavid sanoo: "Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi ja ansaksi ja lankeemukseksi ja kostoksi,

      (Rom 11:10) soetkoot heidän silmänsä, etteivät he näkisi; ja paina yhäti heidän selkänsä kumaraan".

      (Rom 11:11) Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen.

      (Rom 11:12) Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä!

      (Rom 11:13) Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa,

      (Rom 11:14) sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä.

      (Rom 11:15) ---->>> Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?

      (Rom 11:16) Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat.

      (Rom 11:17) Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,

      (Rom 11:18) niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.

      (Rom 11:19) Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin".

      (Rom 11:20) Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ole ylpeä, vaan pelkää.

      (Rom 11:21) Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan.

      (Rom 11:22) Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta: Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan, mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan, jos hänen hyvyydessänsä pysyt; muutoin sinutkin hakataan pois.

      (Rom 11:23) Mutta nuo toisetkin, jos eivät jää epäuskoonsa, tulevat oksastettaviksi, sillä Jumala on voimallinen oksastamaan ne jälleen.

      (Rom 11:24) Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa!

      (Rom 11:25) Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,

      (Rom 11:26) ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

      (Rom 11:27) Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."

      (Rom 11:28) Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.

      (Rom 11:29) Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu.

      (Rom 11:30) Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia, mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta,

      (Rom 11:31) samoin nämäkin nyt ovat olleet tottelemattomia, että myös he teille tulleen armahtamisen kautta nyt saisivat laupeuden.

      (Rom 11:32) Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.

      (Rom 11:33) Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!

      (Rom 11:34) Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa?

      (Rom 11:35) Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava?

      (Rom 11:36) Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.

      • Diana-ad-rem


      • Ei taikauskoinen
        Diana-ad-rem kirjoitti:

        ..mitä sanoja pietarit ja paavalit kertovat herran sanoneen. Eikö mikään hälytyskello kilkata kun herran sanomisia selittelee yks jos toinenkin apostoli tai profeetta tai joku muu. Missä on uskisten kriittisyys?
        Raamattu on täynnä kaikenlaisten humpuukimaakarien parituhatta vuotta sitten sepittämää tarinaajota vielä kukin uskonlahko ja uskovainen vääntelee oman mieltymyksensä mukaiseksi. Pthyi !!!


    • ilmestyskirjasta

      Jeesuksen Kristuksen ilmestys, --->>> jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,

      joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.

      Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!

      --->>Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi - sinä olet kuitenkin rikas - ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.

      Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe