Rosie Ojima nimellä ja myös rosie00 nimimerkillä esiintyvä 23v. nainen Senegalista pakolaisleirille Norsunluurannikolta,esiintyy eri puolilla maailmaa ja Suomessa sivustoilla joihin mahdollista päästä. Tällä hatkellä myös suomi24. Etsii etupäässä n.50v. miehiä mutta myös kelpaa lesbot ym. Älä vastaa viesteihin! Jos kiinnostaa hakusanoilla Rosie Ojima esim. Googlesta antaa värikästä tietoa. Esiintuu sama kaarti toisillakin nimillä ja parhaiten vältyt kun et vastaa ugalabugalakeihäs juttuihin!
Varoitus huijauksesta!
4
435
Vastaukset
- joonas u. petersen
löysin sivuja www.419.bittenus.com ja www. romancescam, aika paljon juttuja näilläkin palstoilla.
- Yöperhonen93
Kaikenlaisia kerjäläisiä maailmasta löytyy. Nykyisin he ovat vain siirtyneet World Wide Webbiin. Itse olen jutellut muutamille tälläisille henkilöille ja "pelannut" hetken mukana.
He ovat aika säälittäviä tapauksia, ainakin omasta mielestäni. - .................
Yöperhonen93 kirjoitti:
Kaikenlaisia kerjäläisiä maailmasta löytyy. Nykyisin he ovat vain siirtyneet World Wide Webbiin. Itse olen jutellut muutamille tälläisille henkilöille ja "pelannut" hetken mukana.
He ovat aika säälittäviä tapauksia, ainakin omasta mielestäni.senegalin pakolaisleiriltä, ei helvetti kaukaa ne naiset pitää hakea XD
- 18+19
Yöperhonen93 kirjoitti:
He ovat aika säälittäviä tapauksia, ainakin omasta mielestäni.Mäkin muutaman meilin vaihdoin ja sain naiselta valokuvankin ( nätti oli)
Nimeltään Mariam Biate Senegalista pakolaisleiriltä ja täys huijari. Mukamas saamassa
ison perinnön mutta ei mukamas voi rahaa siirtää muuten kuin
käyttämällä uhrin pankkitiliä :)
No rikollista toimintaahan tommonen on.
Uteliasuudesta hetken aikaa meilailin sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006404
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869