Varoitus huijauksesta!

Rosie Ojima nimellä ja myös rosie00 nimimerkillä esiintyvä 23v. nainen Senegalista pakolaisleirille Norsunluurannikolta,esiintyy eri puolilla maailmaa ja Suomessa sivustoilla joihin mahdollista päästä. Tällä hatkellä myös suomi24. Etsii etupäässä n.50v. miehiä mutta myös kelpaa lesbot ym. Älä vastaa viesteihin! Jos kiinnostaa hakusanoilla Rosie Ojima esim. Googlesta antaa värikästä tietoa. Esiintuu sama kaarti toisillakin nimillä ja parhaiten vältyt kun et vastaa ugalabugalakeihäs juttuihin!

4

429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonas u. petersen

löysin sivuja www.419.bittenus.com ja www. romancescam, aika paljon juttuja näilläkin palstoilla.

• Yöperhonen93

Kaikenlaisia kerjäläisiä maailmasta löytyy. Nykyisin he ovat vain siirtyneet World Wide Webbiin. Itse olen jutellut muutamille tälläisille henkilöille ja "pelannut" hetken mukana.
        He ovat aika säälittäviä tapauksia, ainakin omasta mielestäni.

• .................
        Yöperhonen93 kirjoitti:

Kaikenlaisia kerjäläisiä maailmasta löytyy. Nykyisin he ovat vain siirtyneet World Wide Webbiin. Itse olen jutellut muutamille tälläisille henkilöille ja "pelannut" hetken mukana.

senegalin pakolaisleiriltä, ei helvetti kaukaa ne naiset pitää hakea XD

• 18+19
        Yöperhonen93 kirjoitti:

Mäkin muutaman meilin vaihdoin ja sain naiselta valokuvankin ( nätti oli)
        Nimeltään Mariam Biate Senegalista pakolaisleiriltä ja täys huijari. Mukamas saamassa
        ison perinnön mutta ei mukamas voi rahaa siirtää muuten kuin
        käyttämällä uhrin pankkitiliä :)
        No rikollista toimintaahan tommonen on.
        Uteliasuudesta hetken aikaa meilailin sen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!

Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä
      Maailman menoa
      481
      7306
    2. Keksitkö mies

mistä biisistä tulee sä ja mä mieleen?
      Ikävä
      108
      1278
    3. Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra

Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai
      Maailman menoa
      157
      1176
    4. 40% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena

Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise
      Maailman menoa
      203
      1136
    5. Ihanaa aurinkoista

Huomenta päivää tiistaina. 🌞☺️ Kesän kukkasia odotellessa 💛🌱
      Ikävä
      335
      1132
    6. Hokki on konkurssissa!

Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak
      Kajaani
      43
      979
    7. Olet kaikella todennäköisyydellä

Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik
      Ikävä
      39
      915
    8. Mitä jos vietettäis

Vuorokausi yhdessä? Mitenhän se menisi?
      Ikävä
      74
      844
    9. Kyllä on paha mieli

Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.
      Ikävä
      25
      843
    10. Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.

On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö
      Puolanka
      52
      827
    Aihe