Varoitus huijauksesta!

Rosie Ojima nimellä ja myös rosie00 nimimerkillä esiintyvä 23v. nainen Senegalista pakolaisleirille Norsunluurannikolta,esiintyy eri puolilla maailmaa ja Suomessa sivustoilla joihin mahdollista päästä. Tällä hatkellä myös suomi24. Etsii etupäässä n.50v. miehiä mutta myös kelpaa lesbot ym. Älä vastaa viesteihin! Jos kiinnostaa hakusanoilla Rosie Ojima esim. Googlesta antaa värikästä tietoa. Esiintuu sama kaarti toisillakin nimillä ja parhaiten vältyt kun et vastaa ugalabugalakeihäs juttuihin!

4

494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonas u. petersen

löysin sivuja www.419.bittenus.com ja www. romancescam, aika paljon juttuja näilläkin palstoilla.

• Yöperhonen93

Kaikenlaisia kerjäläisiä maailmasta löytyy. Nykyisin he ovat vain siirtyneet World Wide Webbiin. Itse olen jutellut muutamille tälläisille henkilöille ja "pelannut" hetken mukana.
        He ovat aika säälittäviä tapauksia, ainakin omasta mielestäni.

• .................
        Yöperhonen93 kirjoitti:

Kaikenlaisia kerjäläisiä maailmasta löytyy. Nykyisin he ovat vain siirtyneet World Wide Webbiin. Itse olen jutellut muutamille tälläisille henkilöille ja "pelannut" hetken mukana.

senegalin pakolaisleiriltä, ei helvetti kaukaa ne naiset pitää hakea XD

• 18+19
        Yöperhonen93 kirjoitti:

Mäkin muutaman meilin vaihdoin ja sain naiselta valokuvankin ( nätti oli)
        Nimeltään Mariam Biate Senegalista pakolaisleiriltä ja täys huijari. Mukamas saamassa
        ison perinnön mutta ei mukamas voi rahaa siirtää muuten kuin
        käyttämällä uhrin pankkitiliä :)
        No rikollista toimintaahan tommonen on.
        Uteliasuudesta hetken aikaa meilailin sen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1299
    2. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      59
      1283
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      955
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      823
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      814
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      762
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      623
    Aihe