On pojilla paksut kyrvät, kun kaljapullon paksuiset lortit monella teillä. Ennen ne oli tasan 20cm jokaisella muka, nyt ne on paljon lyhyempiä, mutta jumalata kaljapullon paksuisia mahdottomia meisseleitä. Halleluujaaa!!!
6cm paksuja muka monella
8
1527
Vastaukset
- pienimunaista?
Minulla on kaljapullon paksuinen ja 20 senttinen. Vituttaako?
- että kapeempi on parempi
paljon mulkkuja testanneena, parhaimmat orkut saanut kapeasta ja pitkästä mulkusta, kaverilla vielä näppärät sormet jolla hörräs klittaani.
Siinä tuli ziiisus mieleen monesti..; ) - ..nyt
Mittaamaan se kalun paksuus oikeaoppisesti eli ympärysmittana niin saat vertailukelpoisia tuloksia.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8384826 - on..
:D Tähän on tultu. Joka jamppa lisää mittoihinsa 5-6cm pituuteen ja 2-3cm paksuuteen ja sitten ihmetellään kun tytöt ei silti soittele perään...mistähän tuo johtuu...
- homo-erik
Soittelis edes pojat perään;)
Ei vaineskaan. Oma kulta on ollut kainalossa jo 15 vuotta ja kullitkin mitattiin jo 14 vuotta sitten:D - monster cock
homo-erik kirjoitti:
Soittelis edes pojat perään;)
Ei vaineskaan. Oma kulta on ollut kainalossa jo 15 vuotta ja kullitkin mitattiin jo 14 vuotta sitten:DMulla ainakin on oikeesti se 6cm leveyttyä ja vähän enemmänkin joitain millejä.
Ja pituutta yli 23cm.
Että kyllä on olemassa varmasti monia 6cm leveitä.
- 99999
Mulla on lepotilassa 12/4,5sm ja kovana 19/5,5sm ja eikä ole liijoiteltua ja vähän käytetty,selipaatissa 8 vuotta jos joku nainen haluaisi tämän käyttöön niin saisi.
- aivan salettiin
vitun puusilmäinen kusettaja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842