Omaa yritystä oon laittamassa pystyyn ja tarvitsisin vähän vinkkejä hyvistä laskutusohjelmista! Pitäis pystyä lähettään myös sähkösiä laskuja. Teen myös tarjouksia ja lisäks olis hyvä jos ohjelmassa vois seurata varastoa.
Olen muutamia vaihtoehtoja jo netistä löytänyt, mutta haluaisin vähän käyttäjiltä kommenttia, mistä ovat tykänneet ja miksi! Ja etenki avun saannista haluaisin kommenttia, eli olen aika käsi koneitten kanssa joten hädän hetkellä apu lähellä ja etenki TAVOITETTAVISSA ois aika tärkee.
Ohjelma laskujen tekoon?
5
825
Vastaukset
- no problem!
Kyllähän noita näyttää olevan tarjolla.
Jos halusit ihan sähköisen laskun lähettämistä ihmisten verkkopankkeihin sekä finvoice laskutus, niin se tulee maksamaan jonkinverran. Eräs palvelu tarjoaa 0,80 € /kpl muille operaattoreille. Se on vähän tyyris hinta, jos ajattelit lähetellä sata laskua kuukaudessa.
Jos et finvoicea tarvitse niin email toimii vallanmainiosti. Laskupohjana voi käyttää Openofficessa olevan calcin (excelin kaltainen taulukkolaskenta) lara laskupohjaa, jonka voi ladata täältä.
http://www.yrittajat24.fi/keskustelu_aihe_948.html
Sopii ihan mainiosti pienyrittäjille. Sen vedät pdf:änä ja sitten sähköpostiin vaan liitteeksi.- Setteri1973
Mietin kyllä tuollaisiakin vaihtoehtoja, että tekisin laskut ja tarjoukset ihan wordilla tms., ja sitten käyttäisin verkkopankkia lähetyksen avulla (finvoice on mulle ehdoton), mutta se kaiken kaikkiaan tuntuu tosi hajanaiselta systeemiltä. En tiedä pystyisinkö pankin avulla edes esimerkiksi seuraamaan järkevästi myöhässä olevia suorituksia..? Eli ihan ohjelman hankintaa harkitsen. En vain millään ehtisi lähteä kokeilemaan kaikkia tarjolla olevia vaihtoehtoja, siksi käyttökokemuksia kyselen.
- harkinnut laskutuksen
Setteri1973 kirjoitti:
Mietin kyllä tuollaisiakin vaihtoehtoja, että tekisin laskut ja tarjoukset ihan wordilla tms., ja sitten käyttäisin verkkopankkia lähetyksen avulla (finvoice on mulle ehdoton), mutta se kaiken kaikkiaan tuntuu tosi hajanaiselta systeemiltä. En tiedä pystyisinkö pankin avulla edes esimerkiksi seuraamaan järkevästi myöhässä olevia suorituksia..? Eli ihan ohjelman hankintaa harkitsen. En vain millään ehtisi lähteä kokeilemaan kaikkia tarjolla olevia vaihtoehtoja, siksi käyttökokemuksia kyselen.
ulkoistamista?
- taulukkolaskenta
Katso: http://www.solecon.paaoma.com/Solaris.html
on myös asiakasrekisteri ja tuoteluettelo- maksuton
Jos ei taulukkolaskennalla itse osaa/viitsi vääntää laskupohjaa ym pientä kannattaa ehkä harkita ono kuitenkaan oikealla alalla yrittäjänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553703- 312104
- 392001
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401502Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 781414
- 1361141
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093