Mielestäni evolutionistit esittävät varsin väkevän väitteen: alemmista elämänmuodoista voi ajan mittaan kehittyä ylempiä elämänmuotoja. Väite on helppo verifioida. Nyt esitän varsin yksinkertaisen tavan osoittaa tämä hullu teoria todeksi.
Osta koira ja seuraa sitä kymmenen vuoden ajan. Jos se on muuttunut kymmenen vuoden kuluttua kameliksi, myönnän kaikkitietävän Jumalan edessä päässeeni todistamaan ihmettä, jonka toteutumista olen ennen pitänyt täysin mahdottomana.
Jos koira kuitenkin pysyy koirana, en ole saanut suoraa todistetta evoluutiosta, vaan pysyn nuoren Maan kreationistisessa uskossani. Miksi yleensäkään kukaan uskoo mihinkään, mistä ei ole suoria todisteita? Jumalan olen itse nähnyt, kuullut ja tuntenut sisäisesti, mutta lajin muuttumista toiseksi ei ole todistanut kukaan missään. Tämä on kylmä fakta, joka ateistinkin olisi hyvä tunnustaa.
Esitin haasteen jo aiemmin eri palstalla, mutta siellä "keskustelijat" vain alkoivat hyökkäillä henkilöäni vastaan. Koin oloni uhatuksi. Unohtakaa täällä, kuka olen ja mitä teen, keskittykää vain todistamaan evoluutio.
Evoluution suora todiste
46
424
Vastaukset
- a-teisti
Onko kiva rakentaa olkiukkoja ja sitten hakata niitä? No, huvinsa kullakin.
- LasarusCelestius
Osoita, missä olen rakentanut olkiukon. Nähdäkseni määrittelin evoluution oikein. Olen kesän aikana syventynyt tähän asiaan, koska niin monet ovat syyttäneet minua maallisen tiedon puutteesta.
Kun olet korjannut tekemäni virheen, voit aloittaa evoluutioteoriasi todistamisen. - a-teisti
LasarusCelestius kirjoitti:
Osoita, missä olen rakentanut olkiukon. Nähdäkseni määrittelin evoluution oikein. Olen kesän aikana syventynyt tähän asiaan, koska niin monet ovat syyttäneet minua maallisen tiedon puutteesta.
Kun olet korjannut tekemäni virheen, voit aloittaa evoluutioteoriasi todistamisen."Osta koira ja seuraa sitä kymmenen vuoden ajan. Jos se on muuttunut kymmenen vuoden kuluttua kameliksi"
Voiko evoluutiota enää tuon pahemmin väärin esittää? - Tuiran Änkyrä
Kun olet korjannut tekemäni virheen, voit aloittaa evoluutioteoriasi todistamisen.helppoa kuin heinänteko; et puhu edes viitteellisesti evoluutiosta vaan syytät erästä toista tapahtumasarjaa evoluution sijaan- ergo, heinämies.
Kun olet korjannut tekemäni virheen, voit aloittaa evoluutioteoriasi todistamisen.>> Nähdäkseni määrittelin evoluution oikein.
Kun olet korjannut tekemäni virheen, voit aloittaa evoluutioteoriasi todistamisen.Koirassa tapahtuu paljon ihmeellisempiä ja perusteellisempia muutoksia kuin muutos kameliksi. Muutamasta solusta kasvaa täysikasvuinen koira.
- vihtuilija
alempi/ylempi elämänmuoto? Manifestisi sisältää itsessään varsin väkevän väittämän, jolla ei välttämättä ole todellisuuspohjaa.
- LasarusCelestius
Alempana elämänmuotona voimme pitää myyttistä alkueliötä, kantaisää, josta kaikki muut lajit ovat evoluutioteorian mukaan kehittyneet. Tällaista hypoteettista alkueliötä voimme pitää alempana elämänmuotona kuin esim. koiraa, kamelia tai ihmistä.
- Tuiran Änkyrä
Alempana elämänmuotona voimme pitää myyttistä alkueliötä, kantaisää, josta kaikki muut lajit ovat evoluutioteorian mukaan kehittyneet. Tällaista hypoteettista alkueliötä voimme pitää alempana elämänmuotona kuin esim. koiraa, kamelia tai ihmistä.
millä perusteilla? millä todistat väitteesi? millä todistat väitteesi sitä, että kaikella on vain yksi (1) alkupiste? tutkijat osaavat vastata asiaan aika pitkälle taaksepäin, ja aina pitemmälle.
mihin sinä perustat väitteesi? väitteesi on sinun, eli todistustaakka on vain ja ainoastaan sinulla. - vihtuilija
kantaisää...mitä helkkaria? Ei minun tietääkseni evoluutioteoriassa sanota että "evoluutio osaa ennustaa"! Jos luokitellaan elämänmuodot kehittyneisiin ja kehittymättömiin, päädytään väkisinkin ajatelmaan jossa vaaditaan ennustamiskykyä. Ennustelut on tunnetusti kovaa valuuttaa taikauskossa.
Kuinkahan tarkasti ennustat huomisen, saatika sen mitä tuleman pitää sadan vuoden kuluttua? Sanotko ihmistä "kehittyneeksi" elämän muodoksi, josta siis kehittyy vieläkin kehittyneempi jopa siinä tapauksessa että huomenna alkaa sota atomiaseilla ja tappaa jokaisen ihmisen pois? LasarusCelestius kirjoitti:
"Tällaista hypoteettista alkueliötä voimme pitää alempana elämänmuotona kuin esim. koiraa, kamelia tai ihmistä."
Millä perusteella sitä voidaan pitää alempana? Ei ainakaan evoluutioteorian perusteella. Kenties Raamatun, jossa Jumala antaa ihmisille erityisaseman.
- Tuiran Änkyrä
ja jotkut vielä ihmettelevät minkä ihmeen takia kristittyjä pidetään vallanhaluisina idiootteina.
Miksi kenenkään pitäisi hieroa egoasi olemalla pilkkaamatta aivopieruasi? sillä heti kun argumentit loppuvat, nuoren maan kreationistit aloittavat ennennäkemättömän demonisoinnin aivan samalta istumalta.
Aloitetaan yksinkertaisesta. Tiedätkö sinä, arvon idiootti, mitä on evoluutio?- LasarusCelestius
Kyllä tiedän varsin tarkasti, mitä evolutionistit sillä tarkoittavat. Saamani tiedon takia pidänkin evoluutioteoriaa hullutuksena. Etkä sinäkään pystynyt todistamaan kyseistä teoriaa. Siihen vain pitää uskoa.
- Tuiran Änkyrä
Kyllä tiedän varsin tarkasti, mitä evolutionistit sillä tarkoittavat. Saamani tiedon takia pidänkin evoluutioteoriaa hullutuksena. Etkä sinäkään pystynyt todistamaan kyseistä teoriaa. Siihen vain pitää uskoa.
älä väistele kysymystä, vastaus kiitos
- LasarusCelestius
Tuiran Änkyrä kirjoitti:
älä väistele kysymystä, vastaus kiitos
Evoluutioteoria on oppi, jonka mukaan koko nykyinen elämän kirjo on kehittynyt pitkien aikojen kuluessa yhteisestä kantaisästä mm. luonnonvalinnan (sana kärsinyt inflaatiota Jokelan jälkeen) avulla.
- Tuiran Änkyrä
Evoluutioteoria on oppi, jonka mukaan koko nykyinen elämän kirjo on kehittynyt pitkien aikojen kuluessa yhteisestä kantaisästä mm. luonnonvalinnan (sana kärsinyt inflaatiota Jokelan jälkeen) avulla.
Pidän vain yhtä kantaisää näkemyserona, sillä oikeita viitteitä ei vielä niin pitkälle ole. (ei muuten ole sinullakaan eli unohda se mitä aioit seuraavaksi väittää).
jatkokysymys kuuluu, miksi sitten et käsittele evoluutiota evoluutiona? - Ristinkaataja
"sana kärsinyt inflaatiota Jokelan jälkeen"
Miten tieteelliset termit voivat kärsiä inflaatioita sekopäisten tempausten johdosta?
Menepä hoitoon. Olet hullu.
"Jumalan olen itse nähnyt"
Olet ainut joka on tyypin nähnyt(nauran)joten voisitko nyt kertoa meille miltä se näytti?
Ai jaa se olikin valhe. Kuvittelit vaan nähneesi.
No unohdetaan sitten koko juttu :(- LasarusCelestius
Kyllä minä olen nähnyt Jumalan useaan otteeseen, viimeksi eilen Hän ilmestyi. Näin suuren kirkkauden, jonkinlaisen valo-olennon, jota kauniimpaa ei voi olla. Tunsin, kuinka Hän kosketti materialisoituneella henkikädellä selkääni, ja mieleni valtasi suuri tunne siitä, että olin suorassa yhteydessä Jumalaan. Kaikki huoleni olivat yllättäen tipotiessään.
Kyllä minä olen nähnyt Jumalan useaan otteeseen, viimeksi eilen Hän ilmestyi. Näin suuren kirkkauden, jonkinlaisen valo-olennon, jota kauniimpaa ei voi olla. Tunsin, kuinka Hän kosketti materialisoituneella henkikädellä selkääni, ja mieleni valtasi suuri tunne siitä, että olin suorassa yhteydessä Jumalaan. Kaikki huoleni olivat yllättäen tipotiessään.
Taitaa olla niitä huolia aika paljon vaikket ehkä sitä itse ymmärrä.
Jutut on vaan aika huolestuttavia.- myönetty jo
nobelia jumalien todeksi osoittamisessa;-)
Evoluution tiimoilta sen sijaan mone ovat saanet nobelin palkiino ja tiedenaailman arvostuksen ja kunnioituksen, joita vajakkien on mahdoton saavuttaa niin kauan kuin pimeässä keskiajassa elävät.
Lajin muuttuminen olosuhteiden mukaan tapahtuu kokoajan esimerkiksi immuniteetti järjestelmän kanssa.
Immuniteetti kehittyy kohtalaisen nopeasti ihmisellä mutta esimerkiksi rotalla kehitys on vielläkin nopeampaa.
Mutta sinun pitäisi vähän lukea kirjoja tietääksesi tämän.
Ja silloi kuluu kallisarvoista järkevien aloituksien teko aikaa.- Vili Villisika
"Osta koira ja seuraa sitä kymmenen vuoden ajan. Jos se on muuttunut kymmenen vuoden kuluttua kameliksi, myönnän kaikkitietävän Jumalan edessä päässeeni todistamaan ihmettä, jonka toteutumista olen ennen pitänyt täysin mahdottomana."
Voiko sivistysvaltiossa olla noin typeriä ihmisiä!!? Olen opettanut amiksessa useita vuosia linjalla, jolle tulee aina myös erityiskoulujen oppilaita, mutta näin järkyttävää ymmärtämättömyyttä en ole vielä koskaan kohdannut.
Olihan aloituksesi vitsi, olihan??- ....e..
olla jos elää trollina
Nyt ei enää auta kahvi... minä luulin, että lapset kysyvät pöhköjä....tämä ylitti kaikki odotukset....
Ota kaksikymmentä eri rotuista koiraa....laita ne tarhaan 10 vuodeksi....tuleeko sieltä ulos sitten samat rodut, joita sinne laitettiin...niin ja lisää joukkoon vielä yksi susi.... siellä on mäyräkoirat, dobermannit, vinttikoirat ja muut menneet mukavasti sekaisin...et löydä välttämättä yhtään alkuperäistä rotua....onko tämä sitten jumalan vai minkä syytä?
Voit kotona laittaa yhden kylkiluun (miehen) mikroon, tuleeko mikrosta nainen vai alkaako palohälyttimet soimaan?
Käy Turun linnassa, tutustu sänkyjen kokoon...missä kaksi metristen sängyt ovat?
-Ei missään, koska ihmiset olivat huomattavasti lyhyempiä satoja vuosia sitten. Miksi? Koska ihminen kehittyy edelleen....- Kuk regus susej
jo edellisen kerran kun hän täällä oleskeli, jos en ihan väärin muista.
- LasarusCelestius
zippo100 kirjoitti:
On rattaat ihan helvetin surkeassa kunnossa.
Vetää melkein vaan tyhjää.Taas henkilöäni vastaan hyökätään. Ottaisitte vain kantaa argumentteihini. Taitavat ne vaan olla liian kumoamattomia. Olen rakentanut maailmani päivittäin saamani erityisen ilmoituksen varaan, ja näkemykseni kannattaa siksi ottaa Jumalan totuutena, koska Jumala on nuo tiedot kauttani teille antanut. Olen tullut kanavaksi.
- Tuiran Änkyrä
Taas henkilöäni vastaan hyökätään. Ottaisitte vain kantaa argumentteihini. Taitavat ne vaan olla liian kumoamattomia. Olen rakentanut maailmani päivittäin saamani erityisen ilmoituksen varaan, ja näkemykseni kannattaa siksi ottaa Jumalan totuutena, koska Jumala on nuo tiedot kauttani teille antanut. Olen tullut kanavaksi.
Lasarus, miksi väistelet vastaamista kun sinulta kysytään jotain?
Taas henkilöäni vastaan hyökätään. Ottaisitte vain kantaa argumentteihini. Taitavat ne vaan olla liian kumoamattomia. Olen rakentanut maailmani päivittäin saamani erityisen ilmoituksen varaan, ja näkemykseni kannattaa siksi ottaa Jumalan totuutena, koska Jumala on nuo tiedot kauttani teille antanut. Olen tullut kanavaksi.
Luulet antaneesi jonkun argumentin vaikka ihminen 6 promillen humalassa osaa ilmaista itseään järkevämmin.
Sinun henkilöstäsi en tiedä enempää kun on tarvis, nimimerkkisi riittää koska juttujen perusteella on vain elämänrikkaus olla tuntematta sinua.- Kuk regus susej
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8393895/39459146
Lisään tähän vielä, lienee sanomattakin selvää, että kameli-koira näyttää todeksi ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa. - Tuiran Änkyrä
Kuk regus susej kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8393895/39459146
Lisään tähän vielä, lienee sanomattakin selvää, että kameli-koira näyttää todeksi ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.Lueppas huviksesi Narsistisen persoonallisuushäiriön oireista, lisää pikkaisen trollaustaipumuksia ja laskeppa ihan huvikses kuinka moni hänen aivopiereskelystään täsmää?
itse yllätyin, mennään ihan ihme sfääreissä. - Kuk regus susej
Tuiran Änkyrä kirjoitti:
Lueppas huviksesi Narsistisen persoonallisuushäiriön oireista, lisää pikkaisen trollaustaipumuksia ja laskeppa ihan huvikses kuinka moni hänen aivopiereskelystään täsmää?
itse yllätyin, mennään ihan ihme sfääreissä.wicca, mielisairas, buddhalainen, kristitty, jne, Lasarus ei osaa päättää mikä hän on.
"olet muuten oikeassa, mutta eri syystä"
? - LasarusCelestius
wicca, mielisairas, buddhalainen, kristitty, jne, Lasarus ei osaa päättää mikä hän on.
?Mistä tiedät, kuka/mikä olen? Jos olen jokin "iankaikkisuusolento", jossa eri sielut käyvät välillä tauolla? Voin olla esim. ajan ulkopuolinen, tiedoton olio, jota mm. satunnaiset nukkujat ja astraalimatkailijat käyttävät harhojensa välineenä?
Mistä tiedät, kuka/mikä olen? Jos olen jokin "iankaikkisuusolento", jossa eri sielut käyvät välillä tauolla? Voin olla esim. ajan ulkopuolinen, tiedoton olio, jota mm. satunnaiset nukkujat ja astraalimatkailijat käyttävät harhojensa välineenä?
Olla sitten mokkula käytössä.
Millä sä noita nappeja tökkäät.- Kuk regus susej
Mistä tiedät, kuka/mikä olen? Jos olen jokin "iankaikkisuusolento", jossa eri sielut käyvät välillä tauolla? Voin olla esim. ajan ulkopuolinen, tiedoton olio, jota mm. satunnaiset nukkujat ja astraalimatkailijat käyttävät harhojensa välineenä?
mitä olet kertonut olevasi, jonkinlainen multi-hihhuli.
"Voin olla esim. ajan ulkopuolinen, tiedoton olio, jota mm. satunnaiset nukkujat ja astraalimatkailijat käyttävät harhojensa välineenä?"
Tiedoton ja harhainen vaikutat olevan, onko harhaisuus jonkun muun syytä, sitä en tiedä. - Tuiran Änkyrä
wicca, mielisairas, buddhalainen, kristitty, jne, Lasarus ei osaa päättää mikä hän on.
?las on naurettavuuksiin asti huomionkipeä yksilö. aina kun ilmestyy jokin väite mihin häntä viitataan tai jotain, pari viestiä eteenpäin ko. sankari vetää vielä paremmaksi :D (tai oikeastaan pahemmaksi)
Eri syy, äh, aivopieru osaltani. tarkoitin lähinnä sitä ettei herralla ole "ketään kotona, vaikka valot onkin päällä eikä se hissikään edes toimi". LasarusCelestius kirjoitti:
"Miksen voisi olla kaikkia noista?"
Tietysti voit olla, mutta siihen tarvitaan mielisairaus, jossa ihmisellä on dissosiatiivinen identiteettihäiriö.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiatiivinen_identiteettihäiriö
- Huhahhhei
palstojen ongelmana on jo pitkään ollut se, ettei aitoa uskovaista ja sellaista esittävää ei-uskovaista oikein enää erota toisistaan perkeleelläkään.
Mikä toisaalta on helvetin hieno juttu :) - ....
BUAAAAHHHHAAAAAAHHHH!
- big_banggggg
Tarkoitat suoralla todisteella sitä, että näkisit omin silmin evoluution hyppäävän miljoonien vuosien vaiheet parissa hassussa vuodessa. Oletko varma, että vaadit tällaisia todisteita?
Ne eivät todistaisi evoluutioteoriaa todeksi, vaan jonkun ihan muun teorian. Evoluutioteorian mukaan aikaa kuluu selvästi enemmän kuin tuo 10 vuotta, jotta saadaan laji muuttumaan toiseksi lajiksi.
Oletko saanut varmoja todisteita siitä, että selkäsi takan on yhtään mitään? Ehkäpä vain edessäsi on ja kun käännyt, se katoaa, ja ilmestyy toki takaisin kun käännät pääsi takaisin. Kun et voi nähdä selkäsi taakse, miksi olettaa, että siellä on yhtään mitään?
Miksi uskot, että maapallo on pyöreä, vaikket ole asiaa avaruusaluksesta käynyt itse konkreettisesti toteamassa?
Miksi uskot, että koostut soluista, vaikket niitäkään pysty näkemään? Entä atomit? Mahtaako niitäkään olla olemassa, kun et niitäkään kykene näkemään?
Entäpä, onkohan Jeesuskaan kuollut ristillä, sillä et ole sitäkään itse nähnyt? Entä, onkohan maapalloa luotu sittenkään 6-7000 vuotta sitten, kun et ollut sitä itse todistamassa?
Sanoisin, että helpompi sinun olisi ajatella, että tieteelliset teoriat ovat hyviä selityksiä asioille, kuin sinun raamattusi. Tieteellisiä teorioita kuitenkin todistellaan ja perustellaan, toisin kuin raamattuasi. Miksi uskot sokeasti raamattuun, mutta et evoluutioteoriaan, josta on kuitenkin oikeita todisteita?- +++++++++++
Evoluution olemassaolon pystyy todistamaan todella helposti. Esim.
Kysy epäilijältä mikä on sairaalabakteeri?
Miksi perhoset muuttavat väritystä ymäpäristöissä joissa on saastetta?
- Homunculus
Tuo kuulostaa ennemminkin Pokémonien evoluutiolta (elikkäs poksu on perusmuodossa ja voi kehittyä tietyn tason saavuttaessaan tai esineiden avulla. Suurin osa pokemoneista kehittyy vielä eteenpäin).
- ++++++++++++++
Oletko ihan tosissasi vai onko tämä vain todellä läpinäkyvää Poea?
- siitä
hop
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743840Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873090Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572451Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632250- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372