eli mistä saa pikavipin jos luottotiedot ei oo kunnossa ja on vaa prepaid liitymä
pikavippi prepaid-liittymällä
8
2534
Vastaukset
- pena-79
Itse olen kahlannut kaikki pikavippifirmat läpi ja ainut joka myntää lainoja prepaid-liittymällä on takuuvippi.fi. T: onnellinen asiakas
- jöyssi
itse sain myös takuuvipistä lainaa vaikka onkin prepaid liittymä käytössäni. tuli nopeasti ja kätevästi käyttöön. suosittelen lämpimästi kyseistä firmaa!
- ei mistään
jöyssi kirjoitti:
itse sain myös takuuvipistä lainaa vaikka onkin prepaid liittymä käytössäni. tuli nopeasti ja kätevästi käyttöön. suosittelen lämpimästi kyseistä firmaa!
Höpö höpö,älkää suotta viestejä lähetelkö
- Wippari
jöyssi kirjoitti:
Onnistuin mäkin saamaan vipin vaik on luottotiedot menneet ja prepaid! Jippii!!
- opiskelijaomistaja
Wippari kirjoitti:
Onnistuin mäkin saamaan vipin vaik on luottotiedot menneet ja prepaid! Jippii!!
suoltaa tänne näköjään mainoksia oikein urakalla.
T: Asioista tietävä - on tietääkseni
opiskelijaomistaja kirjoitti:
suoltaa tänne näköjään mainoksia oikein urakalla.
T: Asioista tietäväpäijäthämäläisen kiinteistömogulin jälkikasvua
- saatanaperkele
vittu köyhä ja perseaukinen ei lainoja vippejä saa..
- jalis2
Kyllähän noita paikkoja vielä löytyyy.. mä käytin http://vippivertailut.fi/vippi-prepaid-liittymalla/ ja käytän jatkossakin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225534- 324860
- 292794
- 342354
- 372068
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231492
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons271481