tilanteen mukaan.
Harmillista että joku palstan äänekkäimmistä uskovaisista voi vaihtaa mielipidettään samoista asioista päivittäin, ei osaa keskustella asiallisesti ja viikolla väitti omia kirjoituksiaankin toisen kirjoittamaksi.
Vaikea hänenlaisen kanssa on keskustella.
Tein aloituksen hetki sitten tehdystä viestistä, joka on todella räikeä mielipiteen vaihdos ihan päinvastaiseen suuntaan, mitä häneltä yleensä on kyseisestä asiasta totuttu lukemaan.
Siinä ei Jeesus enää olekaan se Jumala jonka oppia noudatetaan vaan apostolit.
alla suora lainaus:
"* Jos pelkästään Jeesuksen opteuksen perusteella haluaa oppinsa rakentaa, tulee suuria vaikeuksia ja puutoksia ja ylilyöntejä. Sinä sanoit, että otat oppisi vain Jeesukselta, ja se viekin sinut harhaan. * Vasta apostolit julistvat täyttä evankeliumia."
Mielipiteen vaihtaminen
7
141
Vastaukset
- Singer*
Ihmisellä on oikeus mielipiteisiin ja oikeus myös muuttaa niitä. Yleensä järkevä ihminen vaihtaa mielipidettään vain tarkan harkinnan tai miksei äkillisen oivalluksenkin kautta. Muilla on oikeus arvioida mielipiteen esittäjän ajatuksia ja esittää asiasta oma mielipiteensä.
Kyseisessä tapauksessa ei johtopäätösten teko ole vaikeata.
>Vaikea hänenlaisen kanssa on keskustella.<- -nuppineula-
Ei uskalla. Aina hän on ollut kauniimpi ja minä olen halunnut niin. : (
Koska: en ole halunnut menettää tukijoitani.
Olen tehnyt vääryyttä ja haluaisin löytää sen Jumalan, mutta Häntä ei ole.
"Ihmisellä on oikeus mielipiteisiin ja myös oikeus muuttaa niitä."
-Teillä on tullut mitta täyteen, enkä ihmettele sitä.
Minusta on väärin että sheriffi jätti poistamatta henkilökohtaiset keskusteluni Leahimin kanssa vaikka toisaalta sefu on jyrkästi osoittanut kantansa niihin henk.koht.keskusteluihin joita olen Jukka.Finlandin kanssa käynyt. Negatiiviiviseen suuntaan.
Sain tekstiviestin jossa ihmeteltiin sefun motiiveita."Jotain hän haluaa mutta mitä?"
T: nuppineulakrusifiksitön
joku vaa'ankieli tällä palstalla, varsinkin mitä tulee Raamatun opetukseen?
* Se että et tunne Raamattua ollenkaan, et käsitä sen opetusta, Raamatun evankeliumia, et yhtään mitään, silti tuomaroit kuin mikäkin piispa!
* Sinun arvostelusi helluntaiseurakunnan toimista ja valituista henkilöistä omiin tehtäviinsä, niin etköhän sekaannu pahasti suljetun yksityisen yhteisön sisäisiin asioihin? Täysin mitään tietämättömän amtöörin tyhmyydellä ja juorujen ja epätosien perustelujen pohjalta. Ja mihin sillä ylipäätään pyrit?Mitä sulle kuuluu, mitä helluntaiseurakunta sisäisessä järjestyksessään tekee, mä sanon, et yhtään mitään, se ei kuulu sulle pätkän vertaa.
* Ajattelisit vähän, ennenkuin alat sorkkimaan sinulle täysin kuulumattonta aluetta.
* Riidan haluisessa mielelssäsi vaan haluat syyllistää, vaikka et tunne asiaa edes senvertaa, että kyseisen NAV:en nimet ja kuvat on julkaistu useaankertaan, ja sinä tyhmyydessäsi rakennat siitä jotain ihmeen "satu-salaseuraa."
* Ja mitä tulee tuohon evankeliumin opetukseen, Jeesuksen ja apostolien opettamana, sekaannut taas asiaan jota et voisikaan käsittää. Silti vaan työnnät lusikkasi joka soppaan, " asiantuntijana? "
* Sinusta pitäisi tulla oikein maailman kuulu " stara ", ateisti Raamatun opettajana, toisin sanoen, itse Saatana on alkanut opettaa Raamattua Pe.kun hahmossa.- kuin Mohikaanikin
Pekulla on suuret luulot itsestään kuvitellessaan voivansa puuttua
että muuttaa Jumalan asettamia asioita!
Olisi mielenkiintoista tietää millaisia ne pekun ystävät ovat,
joiden puolesta sanoi niin kovasti olevansa asialla,kun alkoi
kysellä seurakuntaan liittyvistä asioista..
Jumala tietää ja näkee kaiken.
Toivottavasti Peku sinäkin löydät uskon elävään Jumalaan-
vastasitten voit tuoda esille omia näkemyksiäsi asioista,
jotka vielä ovat sinulle käsittämättömiä. kirjoittaa, vai voitko, asiasta, eikä omista luuloistasi?
Sananl. 10:19 Missä on paljon sanoja, siinä ei syntiä puutu; mutta joka huulensa hillitsee, se on taitava.- Saatanan asialla olet it
Mikäs se sinä olet Pekun tuolla lailla tuomitsemaan? Jumalski itseäsi korotat, houkka!
- äläkä lyhentele sitä
mieleiseksesi,mikäli sittenkään ymmärrät siitä mitään?!
Kirjoituksestasi on selvästi nähtävissä,että haastat
riitaa Mohikaanin kanssa.
Eikö sinulla aikuisella ihmisellä ole muuta tekemistä
kuin kiertää uskovien palstoja päivätpäästänsä
yrittäen vääristellä kaikkea helluntailaisiin liittyviä
asioita?!
Mitä hyötyä sinulle siitä on?
Mitkä ovat syvimmät syysi tälläiselle-kertoisitko???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661