Hei!
Olen muuttamassa Munkkisaareen. Onko kokemuksia alueesta? Palvelut, liikenneyhteydet, ulkoilumahdollisuudet? Alueen plussia ja miinuksia olisi kiva kuulla näin etukäteen, jos joku ystävällisesti viitsisi valaista. Kiitokset jo etukäteen!
Munkkisaari
4
735
Vastaukset
- Munkkisaarelainen 2007
Oon asunut jo reilut pari vuotta ja viihtynyt todella hyvin. Tavallaan saa "Eiran edut" eli loistavat ulkoilupaikat tuossa Kaivarin ympärillä ja viihtyisyyden paljon halvemmalla. Plussana siis rannan läheisyys ja lyhyet matkat keskustaan, helppo kulkea yms. Carusel-ravintola ja Café Ursula kivenheiton päässä.
Miinuksena sitten joskus pieni levottomuus kun Hylkeenpyytäjänkadulla (vai onks se Munkkisaarenkadun päässä) sijaitsee neulanvaihtopiste narkkareille. Ei niistä oo kyllä mitään haittaa ollu, eivät häiriköi tai uhkaile tai mitään sellaista (tai ainakaan en ole itse kohdannut).
Itse käyn ruokakaupassa yleensä Perämiehenkadun Alepassa tai jos haluaa enemmän valikoimaa Bulevardin S-Marketissa. Sekin on ihan hyvä että lähellä on Nosturin vieressä oleva huotsikka joka on auki 24:ään.
Että ihan hyvä asuinpaikan valinta :). Tervetuloa!- hjdx
Hei alue on kyllä muuten ok, mutta munkkisaaren narkkitalon väestä on jatkuvia ongelmia alueella. Tänäkin kesänä narkkeja on ajettu ulos rapusta monta kertaa ihan poliisin voimin.
Paikka joutaisi kyllä johonkin teollisuus alueelle missä ei asu ihmisiä. Jos sinulla on lapsia en kyllä suosittele Munkkisaaren ympäristöä. - trdskjn
hjdx kirjoitti:
Hei alue on kyllä muuten ok, mutta munkkisaaren narkkitalon väestä on jatkuvia ongelmia alueella. Tänäkin kesänä narkkeja on ajettu ulos rapusta monta kertaa ihan poliisin voimin.
Paikka joutaisi kyllä johonkin teollisuus alueelle missä ei asu ihmisiä. Jos sinulla on lapsia en kyllä suosittele Munkkisaaren ympäristöä.Alueella asuneena voi vain toivoa että poliisi tulee. Meille jäi usein tulematta kun saivat kuulla että asia koskee noita narkki varkaita.
Muutin pois turvalliselle ja rauhalliselle alueelle. - narkkei
trdskjn kirjoitti:
Alueella asuneena voi vain toivoa että poliisi tulee. Meille jäi usein tulematta kun saivat kuulla että asia koskee noita narkki varkaita.
Muutin pois turvalliselle ja rauhalliselle alueelle.siel tääl. osaavat välillä olla kunnolla, toisinaan taas.. ei. mut jos helsinkiin tahtoo, ei niistä oikein missään tahdo päästä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680