Vai mies mä

oonki villiruusun mielest:))))Ihan sama mitä tuo akka aattelee. Nainen olen ja naisena pysyn..Enpä olisi uskonu että vanha nainen voi olla noi mustis nuoremalle naiselle. Kai ikäkriisi tms. Helppo nakki suuttumaan. Sekin viittaa tiettyyn vaivaan:)))Siihenkin on lääkkeet, mitä hän aina on muille tyrkyttämässä:) m oikka, ei mulla muuta TÄLLÄ KERTAA.

32

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka joku saattaa asettaa kyseealaiseksi sinun itse tarkistamasi asia jossa johdonmukaisesti olet voinut todeta että tilanne on fyysiseltä statukseltaan sama johon olet jo voinut tottua jonkin aikaa.
      Asialle todemnäköisesti ei tarvitse tehdä mitään koska se todennäköosesti unehtuu normaalin ajan puitteissa.
      Mutta laitetaas musiikkia

      http://www.youtube.com/watch?v=RFM3X3wxVGc

      • sunomas...

        niin etten oikeesti näin nukuksis enää tajunnu kumpana mua pidät:) Toivottavasti kuiteski naisena, kun mulla ei ainakaan oo sellasia niinkun sulla;)
        Kiitti musast, hyvä. Hyvää yötä sulle!

        (olinki jo menos,sammuttaas konetta,nii en kirjautunu enää)
        (huomaatkos, ei kummallakaan murret?)


      • sunomas... kirjoitti:

        niin etten oikeesti näin nukuksis enää tajunnu kumpana mua pidät:) Toivottavasti kuiteski naisena, kun mulla ei ainakaan oo sellasia niinkun sulla;)
        Kiitti musast, hyvä. Hyvää yötä sulle!

        (olinki jo menos,sammuttaas konetta,nii en kirjautunu enää)
        (huomaatkos, ei kummallakaan murret?)

        viestittää sitä että minun vähäisen ymmärrykseni mukaan olet mitä suurimmassa määrin nainen.
        Ja koska en ole huomannu mitään sellaista vastaargumenttia joka kiistatta todistaisi päivastaista.
        El juu, kyllä minä ninua naisena pidän, muiden mielipiteet ei koske minua, eivätkä vaikuta mun ajatuksiini piste
        Ja kumarrus loppuun seuraavan kappaleen myötä

        http://www.youtube.com/watch?v=1AEbc6Nmu2k


      • sunomas...
        bar.sinistra kirjoitti:

        viestittää sitä että minun vähäisen ymmärrykseni mukaan olet mitä suurimmassa määrin nainen.
        Ja koska en ole huomannu mitään sellaista vastaargumenttia joka kiistatta todistaisi päivastaista.
        El juu, kyllä minä ninua naisena pidän, muiden mielipiteet ei koske minua, eivätkä vaikuta mun ajatuksiini piste
        Ja kumarrus loppuun seuraavan kappaleen myötä

        http://www.youtube.com/watch?v=1AEbc6Nmu2k

        että ootin sun vastausta. Kiitos kun selvensit:)
        Nyt unten helmaan. Niiaan ja hymyilen!!

        http://www.youtube.com/watch?v=i1XjN9k7aLw&feature=related


      • isoki vehe
        sunomas... kirjoitti:

        niin etten oikeesti näin nukuksis enää tajunnu kumpana mua pidät:) Toivottavasti kuiteski naisena, kun mulla ei ainakaan oo sellasia niinkun sulla;)
        Kiitti musast, hyvä. Hyvää yötä sulle!

        (olinki jo menos,sammuttaas konetta,nii en kirjautunu enää)
        (huomaatkos, ei kummallakaan murret?)

        sunomas?puahahahhahahaa


    • Onkin mies

      Kiitoksia vaan villliruusulle kun kertoo totuuden sinusta Näin on että sillä onkin munaa enempi kun monilla "jätkillä"

      • kotka onki

        homo buaaaah


    • ihmiset. Nyt kyllä petytte, kun luulitte hyvänkin huomion tehneenne. Kyllä sunomas nainen on. Olen ollut samassa saunassa hänen kanssaan ja ei kai kukaan teistäkään toppavatteissa löylyssä istu. Aika ruma temppu tuollainen luulo, jos kukaan ei voisi varmisti sanoa mitä on omin silmin nähnyt. Monikohan tuolla villiruusun ketjussa todellisuudessa on joku muu kuin kotka tai villiryysy itse? Mitenkäs te sen värkkäätte? Nyt voitte rauhassa etsiä uuden "uhrin" hampaisiinne. Enpä kyllä olisi uskonut Sadusta moista, mutta mustaahan on nyt valkoisella. Toivottavasti hän tajuaa pyytää moisen väitteensä anteeksi, jos hänessä on munaa, niinkuin joku tuolla kehaisi.

      • villiruusu23

        Ei ole munia minulla, se on ainakin varmasti todistettu.;)


      • Et ainakaan mies...

        pikku poikanen, joka esittää palstalla muuta. Tottakai jokainen itsensä kanssa saunoo.


      • villiruusu23 kirjoitti:

        Ei ole munia minulla, se on ainakin varmasti todistettu.;)

        Kana hanakkana alkoi munia munia koreissa koreissa ... heh...


      • Mies olet?

        Ai niin alushousut jalassa ?


    • villiruusu23

      Olet kova jätkä.;))

      • kun vie

        kalatkin vedestä ni sun lätäkössä tuskin on ees sinilevää jälellä :)


      • *reps*
        kun vie kirjoitti:

        kalatkin vedestä ni sun lätäkössä tuskin on ees sinilevää jälellä :)

        paraskin puhuja:) nyt naurattaa oikein kunnolla....huuhaahan on sun ainoa elämäsi.


      • korjaan sen verta
        *reps* kirjoitti:

        paraskin puhuja:) nyt naurattaa oikein kunnolla....huuhaahan on sun ainoa elämäsi.

        et en oo Sunomas,ihan puskis vaan


      • Touhua kui
        *reps* kirjoitti:

        paraskin puhuja:) nyt naurattaa oikein kunnolla....huuhaahan on sun ainoa elämäsi.

        Villis lännes


    • perässä?

      eikö siitä ole jo vuosia kun harrastit seksiä kotkan kanssa

    • vaivaudut kommentoimaan tuollaisia juttuja? Vai onko siellä naisellisen ulkokuoren alla sittenkin epäilys, joka kalvaa?

    • Puskasta myönnä

      Nyt? sä siellä olit )))))))))))))

    • HillaMaGia

      olisin kyllä ylpeä, jos joku joskus ottaisi minutkin otsikoihin :)
      Se sanonta pitää aina paikkaansa, että mistä puhe siitä puute !
      Mihin ihmeeseen olet munasi piilottanut yms?:)) Nainen ainakin viimeksi olit, kun tapasimme. Nyt on putsattava koko tämä kone, kun söin samalla kun kirjoitan. Nauraessa lensivät leivätpalat näytölle :) Nyt tuntuu, että joku oikeasti hullu, on löytänyt huuhaatyylin .

      • päästä otsikoihin, teet sunomat...


      • HillaMaGia
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        päästä otsikoihin, teet sunomat...

        on sunomat?


      • yhtäkkii
        HillaMaGia kirjoitti:

        on sunomat?

        mieheksi


      • HillaMaGia
        yhtäkkii kirjoitti:

        mieheksi

        sinä olla vitsikäs. Taitaa maksaa maltaita sukupuolenvaihdosleikkaus?


      • enempää kuin
        HillaMaGia kirjoitti:

        sinä olla vitsikäs. Taitaa maksaa maltaita sukupuolenvaihdosleikkaus?

        netin kuukausimaksu, mikä sulla se onkin.
        Netissä voit sen perusteella olla mitä sukupuolta ja roolia haluatkaan sitten milloinkin näytellä makea hillo.


      • HillaMaGia kirjoitti:

        on sunomat?

        Vertauskuvallista tuokin, kuteen sanoin teet sunomat, halusit päästä otsikontiin, hän teki tuon aloituksen, sinä voit tehdä samoin, onko ymmärretty?


      • silippakin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        Vertauskuvallista tuokin, kuteen sanoin teet sunomat, halusit päästä otsikontiin, hän teki tuon aloituksen, sinä voit tehdä samoin, onko ymmärretty?

        on kateellinen sunomasille.ei se sulta mörriä vie.ihan liian kesy mies sille.


      • kuten ei
        silippakin kirjoitti:

        on kateellinen sunomasille.ei se sulta mörriä vie.ihan liian kesy mies sille.

        kukaan muukaan ole kateellinen jollekin kahjolle multinikille.;D


      • silippakin kirjoitti:

        on kateellinen sunomasille.ei se sulta mörriä vie.ihan liian kesy mies sille.

        paskat, mä mitään naura, itken kurjaa kohtaloani, sniif....


      • Silippa vastas suoraan
        silippakin kirjoitti:

        on kateellinen sunomasille.ei se sulta mörriä vie.ihan liian kesy mies sille.

        Sä jäit nyt jankuttamaan


      • jankuttaa
        Silippa vastas suoraan kirjoitti:

        Sä jäit nyt jankuttamaan

        jankuttaa pakko vastata suoraa ettei vaan kukaan pääse jyvälle hihihihihiihiiiiihhhh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe