kannabiksen tuoksusta

tsssss

Mietin vaan, että jos kasvattaa esim. Afghani hindu kush (eikö se ole aika voimakastuoksuinen lajike?) kannabista komerossa, joka sijaitsee ihan vaatekaapin vieressä, tarttuuko se haju vaatteisiin? Entä asunto muuten, leviääkö se haju ympäriinsä? Tietysti tulee hankkia jotain aktiivihiilisuodattamia ym. ilmanpuhdistuslaitetta. Entä miten jos tuulettaa sen lisäksi ikkunaa auki pitämällä, niin onko siitä hyötyä? en nyt ole kasvattamassa, ihan mielenkiinnosta kysyn.. Voisin toki alkaa kasvattaamaan joskus, vaikkapa jos kannabis laillistettaisiin. Nyt en kyllä uskaltaisi, liikaa riskejä, ja kukapa nyt haluaisi poliiseja oven taa.

4

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samalla samoillaan

      Oon kans kuumotellu niiden hajujen kaa. Frendil on ja tosi paljo ain vaatteis se haju. Nytkin kävi niin, et mu muija sano, et frendil tosi paha haju vaatteiss. Ei vissii muijat oikei tykkää ja ainakaa ne sinilakit. LoL

      En oo kyl oikeestaa ikinä kokeillu, mut en taida alkaakaan ku just toi haju ja ne sinilakit tosiaan voi pilat koko tulevaisuude. Mä ainaki haluu isona hyvii töihi ja muija. Mä sanon ain vaan no thank's ;)

      Ei kyl kiinnost lähtee hakee mitää ilmaputsareit, kytät kai seuraa ain niit jokka ostaa niit putsareit ja kai tullaa sisään jos tilaa postist.

      • jessus sentään

        Tosi asiantuntijat asialla...On poliiseilla parempaakin tekemistä kuin seurata porukkaa ketkä anttilasta ilmanputsareita ostelee...


      • tsssssss
        jessus sentään kirjoitti:

        Tosi asiantuntijat asialla...On poliiseilla parempaakin tekemistä kuin seurata porukkaa ketkä anttilasta ilmanputsareita ostelee...

        no ei niitä varmaan vois vähempää kiinnostaa jotku laitteidenostot. Sitä hajun voimakkuutta lähinnä ajattelin, koska varmasti jos joku kyttäilijä tunnistaa hajun saattaa tehdä ilmoituksen poliisille. Mietin just et tätä lajikettahan ei suositella kerrostaloihin kasvatettavaks just ton hajun takii.


      • kukan haju on VAARALLISTA
        tsssssss kirjoitti:

        no ei niitä varmaan vois vähempää kiinnostaa jotku laitteidenostot. Sitä hajun voimakkuutta lähinnä ajattelin, koska varmasti jos joku kyttäilijä tunnistaa hajun saattaa tehdä ilmoituksen poliisille. Mietin just et tätä lajikettahan ei suositella kerrostaloihin kasvatettavaks just ton hajun takii.

        Aika pitkä kelailu. Pelkää ja skitsoile hei, mee paniikkiin. Sit mä haistoin kerran kannabiskukkaa ja vajosin lattian läpi ja huusin ja pelkäsin, menetin työpaikkani, laitettiin kaikkiin rekistereihin nimeni, poliisit hakkasi, itkin verta, kämppä lähti, syön nykyään vanhoja vaatteita. sain vankilaa huumeesta kymmenen vuotta, kasvatan täällä nyt yhtä kasvia ja mua ei vituta yhtään, en tunne olevani riippuvainen, vaikka vedän aina kannabista ja olen menettänyt perheeni ja hiukseni ja kotini ja luuni sen vuoksi, silti vannon sen nimeen ja vittu en ole riippuvainen. Olen rakentanut tuonne sellaisen temppelin ja siellä aina rukoillaan kannabisjumalaa ja palvotaan ja se on ainoa meidän tarkoitus, haistaa kannabista. Kun kannabista ottais kaikki, niin sodat loppuis ja kaikki ratsastais leijonilla ja eläis rauhassa. Vittu kun menee kurjasti, hei älkää kokeilko haistaa kannabista, teille käy täysin samalla tavalla kuin minulle.

        Oliko hyvä valistustarina? Mieti vielä haistatko kannabista, olet selvästi sitä haistanut, sillä tiedät miltä se haisee. Varo sitä hajua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe