Minun mielestäni kannattaa pitää kirja ja elokuvat erillään. Vaikka kirja on ollut elokuvien pohjalla on ne kuitenkin eri asia. Elokuvat olivat hyviä ja itse olen tyytyväinen näyttelijä valintoihin ja suorituksiin.
TSH kirja ja elokuvat
4
286
Vastaukset
- Kääpä
Samaa mieltä. Ärsyttää kun jotkut haukkuvat elokuvaa ja sitten ainoina perusteina on että juonta on muutettu liikaa, henkilöt ovat vääränlaisia, tapahtumia on jätetty pois jne. Vertailuja voi tehdä, mutta silloin kun arvioidaan leffaa niin se pitää tehdä pelkän filmin perusteella.
- Mellon
Juuri niin. On turhaa vertailla elokuvaa ja kirjaa keskenään. Tai voihan niin tehdä, muttei se kuitenkaan johda yhtään mihinkään. Elokuva ja kirja ovat kaksi niin erilaista alaa ja lajia, ettei niitä kannata mennä sotkemaan toisiinsa. Molemmilla on omat vahvuutensa. Mielestäni TSH-elokuvat onnistuivat juuri niin hyvin kuin se ylipäänsä oli mahdollista, ja tavoittivat kirjan ideologian niin hyvin kuin on mahdollista. Kirjat kirjoina, elokuvat elokuvina! :)
- Puristi
Kirja ei ole Tolkienin paras kirja, mutta kuitenkin aivan toisessa sarjassa kuin elokuvatus.
- Melkori
!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910