Arctic Sea - uusin uutinen

Laivuri-Leipuri

19

2113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laivaan

      ja rosvot teilataan

    • tuossa laivassa on gbs paikanni järjestelmä jota ei saa pois päältä ei sitte illään .. mietin vaan kuka kurko krp peessä vettää rahaa välistä ku vedättää asiassa. tai joku supo . no semmoisii kuten niis raha automaateis on myös gbs paikannin .. joddä äly hoi älä jätä ..

      • noin on.

        kuten niis raha automaateis on myös gbs paikannin .. joddä äly hoi älä jätä .. Vastaa tähän viestiin Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestitKerro kaverille tästä viestistäIlmoita asiattomasta

        Ettekö te somalit opi koskaan kirjoittamaan? HAH HAH HAH HAAAA!


    • Joukkoon mukaan

      Kun kerran on suomalaisessa omistuksessa, on häpeällistä ettei Suomi edes osallistu laivan etsimiseen.

      Erikoisjoukkoja ei taida olla jotka osaisi tuollaisen ottaa ruotsalaisilta viikinkikaappaajilta sen takaisin, mutta muutama pieni sotavene on ja merellä toimimiseen kykeneviä lentokoneita, joten voisi vuokrata lentotukialuksen ja viedä ne koneet etsiin laivaa ja ne pari sotavenettä sinne liittää Venäläisiin joukkoihin. Jos olisi suomalainen miehistö ollut, olisivat jo kuolleet, onneksi ei ollut.

      • Sehän seilaa

        mukavuuslipun alla!


      • Kansainvälinen soppa

        Mitä sitten pitäisi tehdä? Lähettää jäänmurtaja perään?

        Laiva toimii Maltan lipun alla, on venäläismiehistöinen ja on vain rekisteröity Suomeen. Se on ihan hienoa että esimerkiksi venäläiset ja portugalilaiset ovat avustaneet etsinnöissä kun kerta on resursseja. Portugalinhan tietysti ymmärtää koska olemme samassa unionissa. Onhan Suomikin avustanut Venäjää esimerkiksi Pietarin jätevesipuhdistamolla joten vuoroin vieraissa. Rikostutkintakeskus näyttäisi olevan Suomessa.

        Ei kaappaajilla ole mitään syytä tappaa miehistöä.


      • Kansainvälinen soppa
        Kansainvälinen soppa kirjoitti:

        Mitä sitten pitäisi tehdä? Lähettää jäänmurtaja perään?

        Laiva toimii Maltan lipun alla, on venäläismiehistöinen ja on vain rekisteröity Suomeen. Se on ihan hienoa että esimerkiksi venäläiset ja portugalilaiset ovat avustaneet etsinnöissä kun kerta on resursseja. Portugalinhan tietysti ymmärtää koska olemme samassa unionissa. Onhan Suomikin avustanut Venäjää esimerkiksi Pietarin jätevesipuhdistamolla joten vuoroin vieraissa. Rikostutkintakeskus näyttäisi olevan Suomessa.

        Ei kaappaajilla ole mitään syytä tappaa miehistöä.

        Niin ja se vielä että epäilty rikos tapahtui Ruotsissa.


      • toimii suomessa.
        Kansainvälinen soppa kirjoitti:

        Mitä sitten pitäisi tehdä? Lähettää jäänmurtaja perään?

        Laiva toimii Maltan lipun alla, on venäläismiehistöinen ja on vain rekisteröity Suomeen. Se on ihan hienoa että esimerkiksi venäläiset ja portugalilaiset ovat avustaneet etsinnöissä kun kerta on resursseja. Portugalinhan tietysti ymmärtää koska olemme samassa unionissa. Onhan Suomikin avustanut Venäjää esimerkiksi Pietarin jätevesipuhdistamolla joten vuoroin vieraissa. Rikostutkintakeskus näyttäisi olevan Suomessa.

        Ei kaappaajilla ole mitään syytä tappaa miehistöä.

        "Laiva toimii Maltan lipun alla, on venäläismiehistöinen ja on vain rekisteröity Suomeen."

        Lippu tarkoittaa sitä, että laiva on rekisteröity Maltaan.


      • Kansainvälinen soppa
        toimii suomessa. kirjoitti:

        "Laiva toimii Maltan lipun alla, on venäläismiehistöinen ja on vain rekisteröity Suomeen."

        Lippu tarkoittaa sitä, että laiva on rekisteröity Maltaan.

        Aivan. Kiitti korjauksesta!


    • linnatuomiolla

      venäläisessä vankilassa. Olettaen että he, tai sukulaisensa maksavat myös miehistön täyden sairaalahoidon ja kunnon korvaukset.

      Ellei tämä onnistu, tai miehistöstä kuolee/on kuollut yksikin, niin kaappaajat voitaisiin teloittaa kaikki. Kunnon kidutuksen jälkeen.

      On olemassa menetelmiä joilla kaappaajat saataisiin huutamaan kuin siat.

      Ehkä kaappaajien sukulaiset maksaisivat korvaukset saadakseen kidutuksen loppumaan, kun julkaistaisiin videoita oikein kunnon rääkkäyksestä.

    • suomessa..
    • Kauko Katse

      Siis Ruotsin poliisi on laivalla !! Muistakka nyt :Ruotsin poliisi on vitsi. ja piste.

    • ei voi mitään.

    • Petosta

      Joooo tuntuupi siltä ettei ole mitään kaappaajia vaan kyseessä on eräänlainen vakuutuspetos tai sen yritys ?

      Homma meni pieleen kun Venäjän laivasto löysi aluksen ennen kuin lunnaisiin saatiin rahat .

      Pari miehistönjäsentä piestiin ja luultavasti selitettiin että "kaappajat" pakenivat laivasta ennen kuin se vapautettiin ?

    • Petosta

      Joooo tuntuupi siltä ettei ole mitään kaappaajia vaan kyseessä on eräänlainen vakuutuspetos tai sen yritys ?

      Homma meni pieleen kun Venäjän laivasto löysi aluksen ennen kuin lunnaisiin saatiin rahat .

      Pari miehistönjäsentä piestiin ja luultavasti selitettiin että "kaappajat" pakenivat laivasta ennen kuin se vapautettiin ?

      • anselmiina

        Ketään ei taidettu edes piestä. Pari salmiakkikarkkia tai fishermans frendiä hampaissa saa näyttämään kuvassa puuttuvilta hampailta. Hieman violettia naamaan ja johan on siniseksi pieksetty. Voihan siinä käydä kalpaten sitten kun pääsee venäläisen vankilan vieraanvaraisuudesta nautiskelemaan. Suomalaisethan on hyvänpuoleisia matkustajakoteja niihin verrattuna. HAAAA! Idea! Näin ulkoistamisboomissa voitaisiin ostaa vankeinhoitopalvelut venäjältä.


      • sopimus .
        anselmiina kirjoitti:

        Ketään ei taidettu edes piestä. Pari salmiakkikarkkia tai fishermans frendiä hampaissa saa näyttämään kuvassa puuttuvilta hampailta. Hieman violettia naamaan ja johan on siniseksi pieksetty. Voihan siinä käydä kalpaten sitten kun pääsee venäläisen vankilan vieraanvaraisuudesta nautiskelemaan. Suomalaisethan on hyvänpuoleisia matkustajakoteja niihin verrattuna. HAAAA! Idea! Näin ulkoistamisboomissa voitaisiin ostaa vankeinhoitopalvelut venäjältä.

        Joooo ja voihan olla myös että Venäjän kanssa nuo "itsensä kaappaajat" tekevät sopimuksen jonka mukaan kerrotaan että kaappaajia vastaan käytiin tulitaistelu ja heidät karkoitettiin (tai niiden vene tuhoutui ja upposi ) ?

        Sitten ammutaan laivalla vähän aseilla että näyttäisi uskottavammalta, näkyisi luodin jättämiä jälkiä ehkä muutamia kaappajien aseiden hylsyjäkin löytyisi ( Kalashnikovien kopioita on maailmalla valtavasti ) , ehkä kaapparit olivatkin Tsetseenejä ?


      • sopimus .
        anselmiina kirjoitti:

        Ketään ei taidettu edes piestä. Pari salmiakkikarkkia tai fishermans frendiä hampaissa saa näyttämään kuvassa puuttuvilta hampailta. Hieman violettia naamaan ja johan on siniseksi pieksetty. Voihan siinä käydä kalpaten sitten kun pääsee venäläisen vankilan vieraanvaraisuudesta nautiskelemaan. Suomalaisethan on hyvänpuoleisia matkustajakoteja niihin verrattuna. HAAAA! Idea! Näin ulkoistamisboomissa voitaisiin ostaa vankeinhoitopalvelut venäjältä.

        Joooo ja voihan olla myös että Venäjän kanssa nuo "itsensä kaappaajat" tekevät sopimuksen jonka mukaan kerrotaan että kaappaajia vastaan käytiin tulitaistelu ja heidät karkoitettiin (tai niiden vene tuhoutui ja upposi ) ?

        Sitten ammutaan laivalla vähän aseilla että näyttäisi uskottavammalta, näkyisi luodin jättämiä jälkiä ehkä muutamia kaappajien aseiden hylsyjäkin löytyisi ( Kalashnikovien kopioita on maailmalla valtavasti ) , ehkä kaapparit olivatkin Tsetseenejä ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe