SaPKo jyräsi taas

Markku Ohtava

Heinolan pojut hiljenivät taas kun HeKi hävisi Sapkolle 8-0!

Pässipaidat jyräsivät taas Talvisalossa ja kaatoivat tappioputkessa olleen HeKin selvästi 8-0! SaPKo on Mestiksen eliittiä, kaikki seuraavaan kotipeliin hurraamaan kun SaPKo latoo kiekkoa verkkoon! SaPKo! SaPKo!!!

4

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirttomies

Heinolan ruoste-rauta RAVistimelle. Varmaan RAVistin lähtee täristävällä tiejyrällään hakemaan Siwasta ykköspilsenesriä korillisen ja juodaholpottaa korin tyhjäksi murheeseen ja SaPKo tuskaan yön pimeinä tunteina, kun odottaa samalla katkaistujen sähköjen ja nettiyhteyden palautumista.

Kela auttoi taas neidin maanpinnalle pienen katkon jälkeen, ymmärrettävistä syistä:)

• HeKi puto

Me osame kylä kanusta meidä geipoiki me oleme kunnon savolaisii auta tulla meitä.

Minula o kusi kaveri Lampolasa ja me ola kaiki iha homoi. Älkä haukuko meitä ni me ei hauku teitä.

PS. O se SaPko kova joukue, ei osa pelata ja silti pysy sarjasa ja minä aina pelätä että se puto ku savolinnassa kaikki muuki puto.

• Jesse U

Älä unta nää. Yksin Minä teen Sapkon verkkoon 8.

• Hirttomies

Et pysty tekemään kuin pönköttävän ja paksun hajupaalun 8:san kertaisiin verkkosukkahousuihisi, jotka ovat myös torpan peräkamarissasi ikkunalla hyttysverkkona.

Aluperin verkko oli SavoRULESin mansikkamaalla rastasverkkona, mutta kävit kaatikselta tonkimassa vanhat verkot, tehden niistä verkkosukkahousuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      72
      955
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      254
      881
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      821
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe