Heinolan pojut hiljenivät taas kun HeKi hävisi Sapkolle 8-0!
Pässipaidat jyräsivät taas Talvisalossa ja kaatoivat tappioputkessa olleen HeKin selvästi 8-0! SaPKo on Mestiksen eliittiä, kaikki seuraavaan kotipeliin hurraamaan kun SaPKo latoo kiekkoa verkkoon! SaPKo! SaPKo!!!
SaPKo jyräsi taas
4
120
Vastaukset
- Hirttomies
Heinolan ruoste-rauta RAVistimelle. Varmaan RAVistin lähtee täristävällä tiejyrällään hakemaan Siwasta ykköspilsenesriä korillisen ja juodaholpottaa korin tyhjäksi murheeseen ja SaPKo tuskaan yön pimeinä tunteina, kun odottaa samalla katkaistujen sähköjen ja nettiyhteyden palautumista.
Kela auttoi taas neidin maanpinnalle pienen katkon jälkeen, ymmärrettävistä syistä:) - HeKi puto
Me osame kylä kanusta meidä geipoiki me oleme kunnon savolaisii auta tulla meitä.
Minula o kusi kaveri Lampolasa ja me ola kaiki iha homoi. Älkä haukuko meitä ni me ei hauku teitä.
PS. O se SaPko kova joukue, ei osa pelata ja silti pysy sarjasa ja minä aina pelätä että se puto ku savolinnassa kaikki muuki puto. - Jesse U
Älä unta nää. Yksin Minä teen Sapkon verkkoon 8.
- Hirttomies
Et pysty tekemään kuin pönköttävän ja paksun hajupaalun 8:san kertaisiin verkkosukkahousuihisi, jotka ovat myös torpan peräkamarissasi ikkunalla hyttysverkkona.
Aluperin verkko oli SavoRULESin mansikkamaalla rastasverkkona, mutta kävit kaatikselta tonkimassa vanhat verkot, tehden niistä verkkosukkahousuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4911385
- 827699
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555734- 765695
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784892Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334243- 483096
- 363054
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470