oikein tekevät verrattuna heteroihin, kun heidän tekemisiään erityisesti kauhistellaan?
Miksi jotkut pitävät heteroita vähempisyntisinä ihmisinä? Mitä he tekevät vähemmän?
Mitä syntiä homot
36
274
Vastaukset
- ihmisistä pitää
pitää itseään hetroina, joten on kovin vaikea lähteä hehkuttamaan heidän syntejään, silloinhan omatkin synnit tulisivat ilmi. Tosin hyvin moni luulee itseään heteroksi vaikka onkin itse asiassa ihan hyvä homo. Homoja voi aina kauhistella, sillä oma homous pelottaa hyvin monia. Homojen syntien luetteleminen on kuitenkin sikäli turvallista, että itse voi niiltä synneiltä kuvitella olevansa suojassa, jos nimittäin luulee itseään heteroksi. Homot ikään kuin katavavat kaikkien synnittömien heteroiden synnit, ainakin heteroiksi itseään luulevat niin kuvittelevat. Jopa monet aviomiehet ovat homoja, ja jos ovat kovin jumalallisia uskovaisia, he eivät ole sitä edes itse kunnolla huomanneet. He vain selittävät vaimolleen haluavansa elää jumalallisesti syntiä tekemättä edes avioliitossa.
- on Jumalan lahja,
koska homot eivät lisäänny niin julmetusti.
Minä en tunne yhtään homoa, joka tekis erityisen pahoja tekoja.
ter. hetero- minun tuttavissani
on perheellisiä homoja, joilla on jopa enemmän lapsia kuin monilla heteroilla, monet heterot tuttavani ovat perheettömiä ja myös naimattomia, ihmeelisiä ovat Jumalan tarkoitukset
- näin on marjat
mutta teot jotka toteutuvat,eli sukupuolinen kanssakäyminen toisen miehen kanssa on syntiä, ihan niinkuin esiaviollinen suhde on syntiä.
Siis rusken reiän ritarit ovat syntiä!
Ei suku jatku kahden miehen kesken vaikka kuinka hinkkaisi!
Että maapallolla elämä jatkuisi, niin siihen tarvitaan edelleenkin mies ja nainen!
Harmi juttu mutta näin on! - niin että monilla
näin on marjat kirjoitti:
mutta teot jotka toteutuvat,eli sukupuolinen kanssakäyminen toisen miehen kanssa on syntiä, ihan niinkuin esiaviollinen suhde on syntiä.
Siis rusken reiän ritarit ovat syntiä!
Ei suku jatku kahden miehen kesken vaikka kuinka hinkkaisi!
Että maapallolla elämä jatkuisi, niin siihen tarvitaan edelleenkin mies ja nainen!
Harmi juttu mutta näin on!seuduilla maapallolla ihminen alkaa jo olla uhanalainen, se ei lisäänny tarpeeksi, joten sukupuuttoon kuoleminen saatta ilmetä aika nopeasti, jopa yllättävästikin. Kuka sitten kirjoittelee tänne vanhoillislestadiolaisten keskusteluunkaan, kun kaikki vanhoillislestadiolaisetkin ovat jo kuolleet sukupuuttoon liian pieneksi laskeneen syntyvyyden takia.
Vaikka olihan siitä joidenkin miesten makaamisesta jotain kuultu, mutta ei sen sentään luultu niin paljon merkkaavan, että koko ihmiskunta jo sen takia häviää.
- Mene ja tiedä
Yleisen käsityksen mukaan homot hukkaavat siementä anaaliin -> ei tule lisää lestoja.
- on myös niitä
niitä murrosikäisten poikien tasolle jääneitä isäntiä kirjoittelemassa, sääli sillä heidän osansa ei ole missäänn suhteessa kehuttava. Mutta taitaa olla silti aika tyypillistä vanhoillislestadiolaisille peräkammarin pojille.
on myös niitä kirjoitti:
niitä murrosikäisten poikien tasolle jääneitä isäntiä kirjoittelemassa, sääli sillä heidän osansa ei ole missäänn suhteessa kehuttava. Mutta taitaa olla silti aika tyypillistä vanhoillislestadiolaisille peräkammarin pojille.
Tiedätkö muuten mitä yhteistä on luomuviljelijällä ja homolla?
- xxxoooxxx
on myös niitä kirjoitti:
"Mutta taitaa olla silti aika tyypillistä vanhoillislestadiolaisille peräkammarin pojille."
Jos tuon törkeän kommentin kirjoittanut oli vl, niin minä olen joulupukki. Miksi joidenkin pitää kaikista asiattomista kirjoituksista syyttää vl:iä, vaikka varmaan yli 90% tänne kirjoittavista ei ole vl:iä? xxxoooxxx kirjoitti:
"Mutta taitaa olla silti aika tyypillistä vanhoillislestadiolaisille peräkammarin pojille."
Jos tuon törkeän kommentin kirjoittanut oli vl, niin minä olen joulupukki. Miksi joidenkin pitää kaikista asiattomista kirjoituksista syyttää vl:iä, vaikka varmaan yli 90% tänne kirjoittavista ei ole vl:iä?"Olet uskoton, tai vääräuskoinen."
Tällaista kommenttia tulee v-lestadiolaisilta niille, jotka Jeesukseen turvaavat.- xxxoooxxx
Devoit kirjoitti:
"Olet uskoton, tai vääräuskoinen."
Tällaista kommenttia tulee v-lestadiolaisilta niille, jotka Jeesukseen turvaavat."Onpa hyvät luulot omistasi"
En minä sanonut, etteikö vl-kirjoittajissakin olisi asiattomia kirjoittajia. Varmasti on. Ihmettelin vain kun tuo yksi kirjoittaja syytti vl:iä kirjoituksesta, joka ei selvästikään ole vl:n kirjoittama. Useimmiten kuitenkin huomaa melko selvästi, "mihin joukkoon" kirjoittaja kuuluu.
Tällä vl-palstalla on ainakin seuraavat ryhmittymät, jotka on yleensä melko helppo erottaa:
1) teini-ikäiset tai teini-ikäisen tasolle jääneet nettipalstasurffailijat, joilla ei ole mitään tarkoitustakaan keskustella uskonnollisista asioista, mutta jotka vain tykkäävät palstoilla trollaamisesta ja feikkaamisesta ja hattuilusta
2) ex-vl:t
3) muiden uskonsuuntien edustajat, mm. helluntailaisia, muiden suuntien lestadiolaisia, baptisteja, ateisteja (!) jne.
4) vanhoillislestadiolaiset
Arvelisin, että myös määrällisesti järjestys on edellä esitetyn kaltainen (eli eniten ryhmään 1 kuuluvia ja vähiten ryhmään 4 kuuluvia). xxxoooxxx kirjoitti:
"Onpa hyvät luulot omistasi"
En minä sanonut, etteikö vl-kirjoittajissakin olisi asiattomia kirjoittajia. Varmasti on. Ihmettelin vain kun tuo yksi kirjoittaja syytti vl:iä kirjoituksesta, joka ei selvästikään ole vl:n kirjoittama. Useimmiten kuitenkin huomaa melko selvästi, "mihin joukkoon" kirjoittaja kuuluu.
Tällä vl-palstalla on ainakin seuraavat ryhmittymät, jotka on yleensä melko helppo erottaa:
1) teini-ikäiset tai teini-ikäisen tasolle jääneet nettipalstasurffailijat, joilla ei ole mitään tarkoitustakaan keskustella uskonnollisista asioista, mutta jotka vain tykkäävät palstoilla trollaamisesta ja feikkaamisesta ja hattuilusta
3) muiden uskonsuuntien edustajat, mm. helluntailaisia, muiden suuntien lestadiolaisia, baptisteja, ateisteja (!) jne.
Arvelisin, että myös määrällisesti järjestys on edellä esitetyn kaltainen (eli eniten ryhmään 1 kuuluvia ja vähiten ryhmään 4 kuuluvia).Suviksien- ja hiihtolomien aikaan palsta hukenee selvästi. Suviksien aika suorastaan kuolee.
Eli kummasti ne listasi kohta yhden, teinit, seuroissa käyvät..- xxxoooxxx
Devoit kirjoitti:
Suviksien- ja hiihtolomien aikaan palsta hukenee selvästi. Suviksien aika suorastaan kuolee.
Eli kummasti ne listasi kohta yhden, teinit, seuroissa käyvät..On selvää että loma-aikana (suviksetkin ovat loma-aikana) ihmiset viettävät vähemmän aikaa tietokoneella. Ja suviksissahan on muuten valtavasti myös ex-vl:iä... jopa niitä, jotka tälläkin palstalla sydämensä kyllyydestä kiroavat koko liikkeen ja sen jäsenet alimpaan maanrakoon, näin sievästi sanottuna. Tiedän. Turha väittää vastaan.
- on myös niitä
xxxoooxxx kirjoitti:
"Onpa hyvät luulot omistasi"
Arvelisin, että myös määrällisesti järjestys on edellä esitetyn kaltainen (eli eniten ryhmään 1 kuuluvia ja vähiten ryhmään 4 kuuluvia).ole mitään näistä, olen siten aika harvinainen tapaus.
1) en ole teini-ikäisen tasolle jäänyt nettipalstasurffailija
2) en ole koskaan kuulunut vanhoillislestadiolaiseen perheeseen, joten en ole ex-vl
3) en ole helluntailainen enkä ole koskaan edes ollut, kaukana siitä lahkosta
4) enkä siis ole nykyinenkään vanhoillislestadiolainen
Kirjoittelen kuitenkin tänne, koska haluan vanhoillislestadiolaisille hyvää. Ja olen kiinnostunut siitä, jos minunkin kristinuskoa korostavat näkemykseni ovat olleet innoituksena jopa vanhoillislestadiolaisten maallikkosaarnaajien tai jopa "pappien" saarnoissa, sehän on mielenkiintoista.
Olen tavannut ja jutellut useiden taustaltaan vanhoillislestadiolaisten ihmisten kanssa ja ymmärrän hyvin sen suuren taakan, minkä tämä uskonto on heille aiheuttanut, he kaikki ovat käyneet koko elämänsä ajan taistelua sen opetuksia vastaan, ja kuten eräs heistä sanoi, se taistelu tuskin loppuu missään vaiheessa.
Tiedän siis aika hyvin, mistä puhun, vaikka olenkin täysin ulkopuolinen. Mutta haluan vanhoillislestadiolaisillekin paremman elämän, he kaikki ansaitsevat sellaisen. - xxxoooxxx
on myös niitä kirjoitti:
ole mitään näistä, olen siten aika harvinainen tapaus.
1) en ole teini-ikäisen tasolle jäänyt nettipalstasurffailija
2) en ole koskaan kuulunut vanhoillislestadiolaiseen perheeseen, joten en ole ex-vl
3) en ole helluntailainen enkä ole koskaan edes ollut, kaukana siitä lahkosta
4) enkä siis ole nykyinenkään vanhoillislestadiolainen
Kirjoittelen kuitenkin tänne, koska haluan vanhoillislestadiolaisille hyvää. Ja olen kiinnostunut siitä, jos minunkin kristinuskoa korostavat näkemykseni ovat olleet innoituksena jopa vanhoillislestadiolaisten maallikkosaarnaajien tai jopa "pappien" saarnoissa, sehän on mielenkiintoista.
Olen tavannut ja jutellut useiden taustaltaan vanhoillislestadiolaisten ihmisten kanssa ja ymmärrän hyvin sen suuren taakan, minkä tämä uskonto on heille aiheuttanut, he kaikki ovat käyneet koko elämänsä ajan taistelua sen opetuksia vastaan, ja kuten eräs heistä sanoi, se taistelu tuskin loppuu missään vaiheessa.
Tiedän siis aika hyvin, mistä puhun, vaikka olenkin täysin ulkopuolinen. Mutta haluan vanhoillislestadiolaisillekin paremman elämän, he kaikki ansaitsevat sellaisen.Joo, ei tuo varmastikaan ollut mikään kaikenkattava ryhmittely. Kiitos tarkennuksesta :)
xxxoooxxx kirjoitti:
On selvää että loma-aikana (suviksetkin ovat loma-aikana) ihmiset viettävät vähemmän aikaa tietokoneella. Ja suviksissahan on muuten valtavasti myös ex-vl:iä... jopa niitä, jotka tälläkin palstalla sydämensä kyllyydestä kiroavat koko liikkeen ja sen jäsenet alimpaan maanrakoon, näin sievästi sanottuna. Tiedän. Turha väittää vastaan.
..lukijalla ;)
- xxxoooxxx
xxxoooxxx kirjoitti:
Jos tuon törkeän kommentin kirjoittanut oli vl, niin minä olen joulupukki. Miksi joidenkin pitää kaikista asiattomista kirjoituksista syyttää vl:iä, vaikka varmaan yli 90% tänne kirjoittavista ei ole vl:iä?tässä toinen esimerkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8400051/39505219
Kirjoittaja ei selvästikään ole vl, mutta taas menevät haukut vl:ille.
..yököttää, ja kun ajattelenkaan, että miehet keskenään, yök..
Anteeksi vain kannanottoni, mutta empatiakykyni ei millään riitä eläytymään asemaanne. Minäkin ihmettelen, miksi Jumala moisella rankaisee. Vai onko se rangaistus ollenkaan? En tiedä
Itselleni nainen on maailman ihanin olento - parhaimmillaan.
Minusta tuntuu, ettävl-perheistä jostakin syystä tulee enemmän homoja, kuin yleensä. Ymmärrän, mutta en kuitenkaan ymmärrä..- se toki on, että
kaikki homot ja lesbot ovat heteroparien lapsia, useimmat heistä ovat vieläpä kasvaneet koko lapsuutensa ja nuoruutensa heteroparien muodostamissa perheissä. Mikä ihme heteropereissa oikein on vikana, kun heidän lapsistaan kasvaa homoja ja lesboja. Näin toki voidaan kysyä, sillä minä tiedän myös lesboparin tyttären, joka on aivan oikea hetero.
se toki on, että kirjoitti:
kaikki homot ja lesbot ovat heteroparien lapsia, useimmat heistä ovat vieläpä kasvaneet koko lapsuutensa ja nuoruutensa heteroparien muodostamissa perheissä. Mikä ihme heteropereissa oikein on vikana, kun heidän lapsistaan kasvaa homoja ja lesboja. Näin toki voidaan kysyä, sillä minä tiedän myös lesboparin tyttären, joka on aivan oikea hetero.
Eikö sodoman ja gomorrakin ollut paheiden- ja etenkin homouden tyyssijoja?
Jostain syystä, kun ihmiset nousevat kapinaan Jumalaa vastaan, homous voittaa alaa itselleen.
Ehkäpä on kysymyksessä Jumalan rangaistus isien synneistä niille, jotka Hänen nimeään vihaavat? On kyllä julmaa näin ajatella, mutta tällaista pukkaa mieleen.- yököttää.
Meinaa tulla ihan sapet.
- on
sekä miehiä, että naisia. No, miten on, inhottaako sinua ajatella kahta kaunista naista keskenään rakastelemassa?
admata kirjoitti:
>> ..yököttää, ja kun ajattelenkaan, että miehet keskenään, yök..
Miten läheltä olen joutunut näkemään tragedian, jonka piilotettu poikkeavuus aikaan sai.. kyseisen henkilön kohdalla. Todella sääliksi käy häntä.
Kyseisen henkilön kohtalo on todella suuri trauma minulle ja sen kanssa joudun loppuelämäni elämään. Jos olisin tiennyt hänen eläessään asioiden todellisen taustan, olisin voinut auttaakin oikein..
Homous on minulle suuri ratkaisematon mysteeri ja ihmettelen läheisen henkilön tragedian kautta avautuneen näkymän myötä homokulttuuriin liittyvien pimeyden puolien esiintymistä, alistaminen ja uhkailu suurimpina mysteereinä. Sekin kummallisuus homokulttuurissa on, että he ihannoivat kuolemaa..
Oman näkemäni valossa pidän homokulttuuria erittäin epäterveenä, siitäkin huolimatta, että ongelmasta kärsivät ei ominaisuudelleen mitään voi..
Totta se, että on kummallista miksi ajatukset juuri miesten kohdalla menee juuri siihen miten he seksuaalisuutensa toteuttavat. Jotenkin samaa, kun alitajuisesti vältämme ulosteen syömistä, tuntien jopa inhoa siihen.
Vai tietääkö joku onko ulosteen syöjiäkin? Ajatuskin siitä.. yök..on kirjoitti:
sekä miehiä, että naisia. No, miten on, inhottaako sinua ajatella kahta kaunista naista keskenään rakastelemassa?
..minun pitäisi tirkistellä heidän intiimipuuhiaan?
Mielestäni on sairasta rakastella julkisesti, olipa sitten heteroseksiä, eli ei.- ...
Devoit kirjoitti:
Mielestäni on sairasta rakastella julkisesti, olipa sitten heteroseksiä, eli ei."..yököttää, ja kun ajattelenkaan, että miehet keskenään, yök.."
- No, inhottaako sinua AJATELLA kahta kaunista naista rakastelemassa keskenään? - ...
Devoit kirjoitti:
Mielestäni on sairasta rakastella julkisesti, olipa sitten heteroseksiä, eli ei.Kirjoitit näin Kirjoittanut: ... / Tänään / klo 11:45"..yököttää, ja kun ajattelenkaan, että miehet keskenään, yök.."
- No, inhottaako sinua AJATELLA kahta kaunista naista rakastelemassa keskenään? - homokulttuurissa,
Devoit kirjoitti:
Miten läheltä olen joutunut näkemään tragedian, jonka piilotettu poikkeavuus aikaan sai.. kyseisen henkilön kohdalla. Todella sääliksi käy häntä.
Kyseisen henkilön kohtalo on todella suuri trauma minulle ja sen kanssa joudun loppuelämäni elämään. Jos olisin tiennyt hänen eläessään asioiden todellisen taustan, olisin voinut auttaakin oikein..
Homous on minulle suuri ratkaisematon mysteeri ja ihmettelen läheisen henkilön tragedian kautta avautuneen näkymän myötä homokulttuuriin liittyvien pimeyden puolien esiintymistä, alistaminen ja uhkailu suurimpina mysteereinä. Sekin kummallisuus homokulttuurissa on, että he ihannoivat kuolemaa..
Oman näkemäni valossa pidän homokulttuuria erittäin epäterveenä, siitäkin huolimatta, että ongelmasta kärsivät ei ominaisuudelleen mitään voi..
Totta se, että on kummallista miksi ajatukset juuri miesten kohdalla menee juuri siihen miten he seksuaalisuutensa toteuttavat. Jotenkin samaa, kun alitajuisesti vältämme ulosteen syömistä, tuntien jopa inhoa siihen.
Vai tietääkö joku onko ulosteen syöjiäkin? Ajatuskin siitä.. yök..mutta ainakin heterokulttuurissa on kaikenlaista kiduttamista, sadismia, uslosteiden syömistä, kaikenlaisten reikien nuolemista, virtsan juomista ja siinä rypemistä, todella kauhistuttaa kun ajattelenkin millaisia orgioita heterot järjestävät, joskus kaikki irstaus tapahtuu vielä humalassa, mikä tietenkin vain lisää sen kauheutta. Tästäkö sinä olet kiinnostunut?
- xxxoooxxx
Ei kai homojen tekemisiä kauhistella sen erityisemmin noin niinkuin yleisesti ottaen. Homoseksuaaliset sukupuolisuhteet sen sijaan ovat Raamatun mukaan synti; asia mainitaan monessakin Raamatunkohdassa. Ja vaikka ei erikseen mainittaisikaan, niin samaan johtopäätökseen pääsee yhdistämällä seuraavat kaksi asiaa:
1) Raamatun mukaan avioliiton ulkopuoliset sukupuolisuhteet ovat syntiä
2) Raamatun mukaan avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto - seksuaalit
saatanan lapsiksi. Muuta todistusta ei tarvita. Amen. Totisesti.
- lahkousko voikin
tuomita jumalanpalvelijoita saatanan lapsiksi, mutta ainakaan kristityt eivät voi koskaan niin tehdä, siinäpä onkin teille ajateltavaa, ehkä olettekin itse saatanan lapsia?
- ......
vanhoillislestadiolaiskristityt tyypillisesti tällaista kieltä, että tuomitsevat kanssaihmisiä saatanan lapsipsi.
- !!!!
1. Kor. 6:9
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, [6:9,10: Room. 13:13 ]
1. Tim. 1:10
siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia.
Room. 1:26
Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, [3. Moos. 18:22,23]
27 ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan.
28 Koska he eivät ole antaneet arvoa Jumalan tuntemiselle, on Jumala jättänyt heidät arvottomien ajatusten valtaan, tekemään sellaista mikä ei sovi.- vaimon
saattaminen raskaaksi vastoin hänen ja lääkärin toivetta (siis pakkopaneminen) vääryydentekemistä, siveettömyyden harjoittamista ja häpeällisten himojen tyydyttämistä vaiko kunniaksi Jumalalle?
- Homo
Homo!
- helvettiin.
Ja se tuomio pitää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75805Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83643- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501