Vieläkö viisikymppisenä uskaltaisi toteuttaa elämän josta on viime vuodet unelmoinut?
Vieläkö uskaltaisi?
14
259
Vastaukset
- meriläiskä
halua kuolinvuoteellasi katua elämätöntä elämää niin kiireesti jo että kerkiät vielä nauttimaankin.
Minä olen viimeisen kahden vuoden aikana toteuttanut lapsuuden unelmia kolme kappaletta.
Säästänyt pienistä rahoista ja pannut ne tuulemaan unelmiin.
Ja nyt taas mietin mitä seuraavaksi haluan yksi unelma lapsuudesta on vielä jäljellä. - ajat-ukset
nyt on elämä pelkkää alamäkee kohti hautuupeltoo, jos ei siis ryhdistäydy
Nyt voi rauhassa toteuttaa itsenäisenä ihmisenä omia haaveitaan, kun ei ole äitiä eikä isää kieltämässä ja lastenkin arvostelut voi jättää unholaan. useimmilla he ovat jo aikuisia ja huolehtikoon omista asioistaan.
Ja jos jotain ulkopuolista kitinää ja kritiikkiä tulee, niin nyt jo paksunahkaisena ne voi niin helposti ottaa vastaan tai tiputtaa kuin veden hanhi selästään. Ja tässä iässä on sitä valuuttakin ehkä enemmän käytettävissä ihan itseensä, kuin joskus nuorena.
Rohkeasti vain tekemään sitä mitä mieli tekee.- JekkuKonttori
Tottakai kannattaa toteuttaa unelmansa. Ei unelmille ole mitään etuoikeutettua ikäärajaa vaan rohkeasti vain tuumasta toimeen. Ja jos epäonnistut unelmiesi täyttymyksen kanssa niin muista että on parempi katua tehtyjä tekoja kuin tekemättömiä.
- Dee_dee
Ehdotan sulkeutumista itsesääliin ja kaikkien ystävyyssuhteiden katkaisemista. Varminta on vielä irtisanoutua töistä. Pipo tai huivi pälyilevän, aran katseen ylle.
Hö! Mitä sitä enää viiskymppisenä mitään muuta. - vielä, vielä
Voi veikkonen! Uskalla ! Minäkin uskalsin ja nyt on elämäni parasta aikaa.
Voin tehdä ja harrastaa kaikkea sitä, mistä ennen haaveilin.
Voin matkustella ja tavata mielenkiintoisia ihmisiä, koska ei ole enää " jarrua ",
eli kumppania, joka ennen esti ja kitisi kaikesta mitä tein.
Hän toteutti myös unelmansa, otti nuoren simpsakan vaimon, tekivät pari
ihanaa muksua ja nyt ex onnessaan vaihtelee vaippoja ja valvoo vauvan
yöitkujen takia.
Nähtyämme kerran, sanoi olevansa väsynyt ja rasittunut.
Hän toteutti unelmansa ja minä omani.
Oi, elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!! - Heikunkeikku
...höh ja höh, ja miksei muka uskaltaisi??
Rohhhhkeasti vaan tuumasta toiseen.
Mimmoset ne unelmat ovat, joista viime vuodet olet unelmoinut ?
Kerro, kerro...
Ehei, en yhtikäs oo utelias, hyh, pois semmoset uteliaisuusjutut minusta, mutta kerro heti-pian-äkkiä mitä ne unelmat on. - RosaLiiin
rousmarii, ei elämää kannata pelätä.
Unelmien toteuttaminen vaatii rohkeutta ja rohkeuttahan meiltä 50 löytyy
Jos ei ensimmäisenä sitä hurjinta toteuta niin voi hipsiä pienin askelein ja makustella miten mukavalta elämä maistuu. Yhden unelman toteuttaminen antaa lisää rohkeutta toteuttaa toinen jne.
Unelmia toteuttamalla kerää muistoja, ja ne ovat aikamoinen aarrearkku sitten joskus...oli ne sitten hyviä tai ei niin hyviä, rikasta elämää kuitenkin. - aika
uskaltaa.
- Juhannusruusu53
koska vanhainkodista päin on vaikea enää mitään toteuttaa... näin ainakin ajattelen omasta elämästäni.
- kawe
elellyt tähän asti, eli jäikö paljonkin tekemättä.....
Omat kaksi 11vuotiaan unelmaa ovat toteutuneet (mitähän haluaisin vielä)
Sain kaksi poikaa ja olen ollut Kheopsin pyramidissa sisällä.
Pojat ovat jo perheellisiä ja historiasta tuli harrastus jota olen myös opiskellut useammasta näkökulmasta.
Elämä voisi parhaimmillaan olla joitain unelmia / tavoitteita jotka toteutetaan NYT, eikä jotain kaukana olevaa ja saavuttamatonta joka toteutetaan sitten kun..
Mutta esteitä on jokaisella lapset pieniä, asuntovelka, työesteet ym...
Älä ole itsekäs että satutat muita, mutta jos nyt on se hetki että on pakko, itket ja kadut tai olet onnellinen loppuikäsi. IKÄ ei ole este- Meriläinen
lukiessani viestisi.
Haaveeni käydä egyptissä on vielä toteuttamatta.
Arkeologiminä on haaveillut siitä lapsesta saakka.
Mutta onneksi se on niiden toteuttamis kelpoisten joukossa.
Onhan olemassa niitäkin haaveita joihin todella tarvitaan ihmettä, mutta ihmeiden kauttakin olen unelmiani toteuttanut, joten antaas kattoo :)
- kivellä.istuja
pienin askelin unelmasi suuntaisesti ja anna sen imaista itsesi imuunsa (mahdolliseen) jos et muuten uskalla siihen 'heittäytyä'.
- Lulu 50
minä olen huomannut toteuttaneeni etupäässä muitten unelmia, mutta en ole vielä menettänyt toivoani. Huomasin naineeni vahvoja miehiä. Jotain on jäänyt omaankin taskuun kuten matkat ja purjehtiminen, niin ja tietysti lapset. Miehet ovat kaikonneet ja nyt on aikaa itselle ja omille unelmille.
Ei ikä ole este vaan uskallus. Nyt saa nössöily riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632