Taas.
SaPKo voitti Mestiksen
8
204
Vastaukset
- HeinolaBoy
Meilläpäin monen HeKin kannattajan ja pelaajan hirttämään itsensä.
Legendaarisen Taivassalon jäähallin kahviossa myidään apua tarvitseville vastustajille valmiiksi tummelilla rasvattuja köysiä ja arkusta saa 50% alennuksen, jos siihen saa kaiverretaan SaPKo:n virallisen logon, sekä hopeidun Hugo Simbärin timbermannin kynällä tehdyn oikovedospiirroksen; jääkoneella hyökkäys Lahden lähdevesipullottamoon.- Hirttomies
Man mast duu wat man gat to doo
Mutta vakavammin puhuen kyllä Sinun Jussi pitää käydä tarkistuttamassa annostuksesi. Tuntuu siltä että lääkkeesi on liian mieto. Sinä olet taas alkanut kirjoittelemaan ihan sekavia. Mitä se äitisikin ajattelee. Soita 5277106 (015 eteen jos soitat kännykällä). - RAVistin
Hirttomies kirjoitti:
Mutta vakavammin puhuen kyllä Sinun Jussi pitää käydä tarkistuttamassa annostuksesi. Tuntuu siltä että lääkkeesi on liian mieto. Sinä olet taas alkanut kirjoittelemaan ihan sekavia. Mitä se äitisikin ajattelee. Soita 5277106 (015 eteen jos soitat kännykällä).Ei Jussille tuollaisia kirjoittele koskaa ja sen tietää arvatenkin muutkin. Tämän asian tietää jo Kanadan NHL-liigaseurojen johtajat ja sponsoritkin, joilta SaPKo saa vuosittain 100 miljardia dollaria rahallista tukea myös.
Siitä korvaksena SaPKo:n D-juniorit käy valmentamassa NHL:n liigapelaajia huippukuntoon, tekemässä kuntotestejä ja pelianalyysejä tuleviin otteluihin.
Minä ja HeKi:n mestis-pelaajat puolestaan toimimme Heinolan Naisten rullaluistin kiekkojoukkueen laakerien rasvareina. - Hirttomies
RAVistin kirjoitti:
Ei Jussille tuollaisia kirjoittele koskaa ja sen tietää arvatenkin muutkin. Tämän asian tietää jo Kanadan NHL-liigaseurojen johtajat ja sponsoritkin, joilta SaPKo saa vuosittain 100 miljardia dollaria rahallista tukea myös.
Siitä korvaksena SaPKo:n D-juniorit käy valmentamassa NHL:n liigapelaajia huippukuntoon, tekemässä kuntotestejä ja pelianalyysejä tuleviin otteluihin.
Minä ja HeKi:n mestis-pelaajat puolestaan toimimme Heinolan Naisten rullaluistin kiekkojoukkueen laakerien rasvareina.Että SavoRULES=Hirttomies=Jussi=lampaan panija=Äitylin kanssa asuva= ikuisesti akaton peräkamarin poika. Jussi sä olet tosi NOLO.
- Hirttomies
RAVistin kirjoitti:
Ei Jussille tuollaisia kirjoittele koskaa ja sen tietää arvatenkin muutkin. Tämän asian tietää jo Kanadan NHL-liigaseurojen johtajat ja sponsoritkin, joilta SaPKo saa vuosittain 100 miljardia dollaria rahallista tukea myös.
Minä ja HeKi:n mestis-pelaajat puolestaan toimimme Heinolan Naisten rullaluistin kiekkojoukkueen laakerien rasvareina.minä juuri tarkoitin.
- Hirttomies
Hirttomies kirjoitti:
Että SavoRULES=Hirttomies=Jussi=lampaan panija=Äitylin kanssa asuva= ikuisesti akaton peräkamarin poika. Jussi sä olet tosi NOLO.
Niin pahoin, että kehto meni ympäri ja löit nuppisi ainoaan peräkamarissasi olevaan istutuimeen kolmijalkaiseen navettajakkaraan, josta olin järsinyt märkivän ja puolimädäntyneen jalan irti, kun luulit sitä tutiksi!
- Ei jaksa
Hirttomies kirjoitti:
Niin pahoin, että kehto meni ympäri ja löit nuppisi ainoaan peräkamarissasi olevaan istutuimeen kolmijalkaiseen navettajakkaraan, josta olin järsinyt märkivän ja puolimädäntyneen jalan irti, kun luulit sitä tutiksi!
enään noita sun sairaita lorujasi. Mene Rulle hoitoon....sä olet vaaraksi kohta itsellesi vätys.
- Länsä90
Hirttomies kirjoitti:
Mutta vakavammin puhuen kyllä Sinun Jussi pitää käydä tarkistuttamassa annostuksesi. Tuntuu siltä että lääkkeesi on liian mieto. Sinä olet taas alkanut kirjoittelemaan ihan sekavia. Mitä se äitisikin ajattelee. Soita 5277106 (015 eteen jos soitat kännykällä).Ookko miettiny tuota siltä kannalta et jos rulle tulee vastaan niin siul saattaa olla terveys vaarassa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768