no nyt alkaa todellinen arki

blondeistablondein72hki

kun likoilla alkoi koulu ja itellä loppui emännän tuuraus hommat ja palaan entiseen työvuorolistaan.

Tänään vaihdettu järjestystä tyttöjen huoneisiin ja likat tekevät siellä suursiivousta.

Ukko lähti lekuriin.Lääkäri tutkiin että voiko se palata kunotutukseen.Toivottavasti ei vielä kun rankka työviikko edessä niin kaipaisin kyytiä töihin ja takas.

Kaveripariskunta kävi kahvilla.

Kohta kauppaan.

Just tein ruuan.

Koulu alkoi hyvin likoilla ja 9v tyttö sai uusia kavereita heti luokkalaisistaan.

Illalla likan futisturnaus Maunulassa.

23

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      tänään vaikka rankkaa.

      Kohta iltapala.

      • iltapalan

        porukalla perheen kesken joka ilta?


      • blondeistablondein72hki
        iltapalan kirjoitti:

        porukalla perheen kesken joka ilta?

        kyllä syömme joka ilta kaik yhdessä iltapalan ja useimmiten myös ruokaa syödessämme ollaan kaikki yhessä ja aina kun olen vapailla niin myös aamiainen.

        Välillä tietty jos olen myöhään töissä tai on muita ns esteitä niin syömme eriaikaan tai likat jossain yökylässä ym mutta pääsääntöisästi ain yhdessä;)

        Käytiin töideni jälkeen auttamassa ystäväämme -tätä entisen työmme johtajaa- viemässä lautoja kun se rakentaa ukon kanssa pihalleen terassia lauantaina.

        Synttärikahvit kaverilla kun sen poika täytti 12v,vein pyykit pyykkitupaan,koiran lenkille ja suihkussa kävin niin ja mä vasta klo 18 pääsin töistä...

        Jos sama tilanne tai väsymys kuten tänään,en jaksa kunnon ruokaa syödä himassa niin sanon sen aikaisemmin jotta muut syövät päivällä eivätkä turhaan odota minua ja tälläisinä päivinä mulle riittää vaan muutama leipä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kyllä syömme joka ilta kaik yhdessä iltapalan ja useimmiten myös ruokaa syödessämme ollaan kaikki yhessä ja aina kun olen vapailla niin myös aamiainen.

        Välillä tietty jos olen myöhään töissä tai on muita ns esteitä niin syömme eriaikaan tai likat jossain yökylässä ym mutta pääsääntöisästi ain yhdessä;)

        Käytiin töideni jälkeen auttamassa ystäväämme -tätä entisen työmme johtajaa- viemässä lautoja kun se rakentaa ukon kanssa pihalleen terassia lauantaina.

        Synttärikahvit kaverilla kun sen poika täytti 12v,vein pyykit pyykkitupaan,koiran lenkille ja suihkussa kävin niin ja mä vasta klo 18 pääsin töistä...

        Jos sama tilanne tai väsymys kuten tänään,en jaksa kunnon ruokaa syödä himassa niin sanon sen aikaisemmin jotta muut syövät päivällä eivätkä turhaan odota minua ja tälläisinä päivinä mulle riittää vaan muutama leipä.

        likat lähti ulos.

        Olen ensimmäisen tavoitteeni yli päässyt tai voittanut tai miten sen nyt parhaiten sanoisin eli vaikka osin kuinka väsynyt tahansa niin aina kävelen kaik raput ylös ja alas;)

        Nyt kaipais lonkeroa mutta kun ei oo niin ei auta valittaa eikä ajatella.


      • Sä vaan
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kyllä syömme joka ilta kaik yhdessä iltapalan ja useimmiten myös ruokaa syödessämme ollaan kaikki yhessä ja aina kun olen vapailla niin myös aamiainen.

        Välillä tietty jos olen myöhään töissä tai on muita ns esteitä niin syömme eriaikaan tai likat jossain yökylässä ym mutta pääsääntöisästi ain yhdessä;)

        Käytiin töideni jälkeen auttamassa ystäväämme -tätä entisen työmme johtajaa- viemässä lautoja kun se rakentaa ukon kanssa pihalleen terassia lauantaina.

        Synttärikahvit kaverilla kun sen poika täytti 12v,vein pyykit pyykkitupaan,koiran lenkille ja suihkussa kävin niin ja mä vasta klo 18 pääsin töistä...

        Jos sama tilanne tai väsymys kuten tänään,en jaksa kunnon ruokaa syödä himassa niin sanon sen aikaisemmin jotta muut syövät päivällä eivätkä turhaan odota minua ja tälläisinä päivinä mulle riittää vaan muutama leipä.

        Niitten johtajien ja päälliköiden kanssa vaan, etkö koskaan työkavereiden kanssa?
        Oleks koskaan aatellu, että miks ne susta niin tykkää?
        Eiku sä olikkin niin pätevä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        likat lähti ulos.

        Olen ensimmäisen tavoitteeni yli päässyt tai voittanut tai miten sen nyt parhaiten sanoisin eli vaikka osin kuinka väsynyt tahansa niin aina kävelen kaik raput ylös ja alas;)

        Nyt kaipais lonkeroa mutta kun ei oo niin ei auta valittaa eikä ajatella.

        12v likka kaverilleen ja 15v tyttö poikakaverinsa luo.


      • blondeistablondein72hki
        Sä vaan kirjoitti:

        Niitten johtajien ja päälliköiden kanssa vaan, etkö koskaan työkavereiden kanssa?
        Oleks koskaan aatellu, että miks ne susta niin tykkää?
        Eiku sä olikkin niin pätevä.

        sellaisia työkavreita joiden kanssa tavata vapaa-aikana,no ois yksi somalinainen mutta me aina niin eriaikaan töissä ja vapailla ettei se oo mahdollista ja emäntä on mukava mutta ei olla koskaan puhuttu että vois vapaalla nähdä niin ja tutustuinhan minä siihen nuoreen 21v tyttöön kun oli meillä tuuraajana;)

        En ole ylipätevä missään ja kavereita en valikoi vaan ihan vaan fiilis pohjalta ja samanhenkisyys tärkeää,hieman kiero huumori eritoten,rentous ....;O)))))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sellaisia työkavreita joiden kanssa tavata vapaa-aikana,no ois yksi somalinainen mutta me aina niin eriaikaan töissä ja vapailla ettei se oo mahdollista ja emäntä on mukava mutta ei olla koskaan puhuttu että vois vapaalla nähdä niin ja tutustuinhan minä siihen nuoreen 21v tyttöön kun oli meillä tuuraajana;)

        En ole ylipätevä missään ja kavereita en valikoi vaan ihan vaan fiilis pohjalta ja samanhenkisyys tärkeää,hieman kiero huumori eritoten,rentous ....;O)))))

        RAMADA.

        16v likka tuli Treelta himassa käymään.On nyt kavereita tapaamassa.En tiedä vielä jääkö yöksi kotiin.

        Pihakahvit oli töiden jälkeen naapureiden kanssa.

        Nyt suihkuun olo paskanen ja hikinen yökkö;(

        Niin mulle noi tavoitteet toteutuvat ovat toteutuneet jos oon jaksanut jotain päättämääni asiaa tehdä ja toteuttaa minimi 1 kk yhteen jatkoon niin sitten tiedän että kiinnostus jatkuu eteenkinpäin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        RAMADA.

        16v likka tuli Treelta himassa käymään.On nyt kavereita tapaamassa.En tiedä vielä jääkö yöksi kotiin.

        Pihakahvit oli töiden jälkeen naapureiden kanssa.

        Nyt suihkuun olo paskanen ja hikinen yökkö;(

        Niin mulle noi tavoitteet toteutuvat ovat toteutuneet jos oon jaksanut jotain päättämääni asiaa tehdä ja toteuttaa minimi 1 kk yhteen jatkoon niin sitten tiedän että kiinnostus jatkuu eteenkinpäin.

        ja 15v likka menee poikakaverilleen.

        9v tytön turnaus meni hyvin,voittivat 2-0 ja 7-0 ja yksi peli päättyi tasan 2-2;O)))))

        Huomenna jatkuu pelit.Teen taas aamulla eväät valmiiksi ennen kuin töihin lähden.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja 15v likka menee poikakaverilleen.

        9v tytön turnaus meni hyvin,voittivat 2-0 ja 7-0 ja yksi peli päättyi tasan 2-2;O)))))

        Huomenna jatkuu pelit.Teen taas aamulla eväät valmiiksi ennen kuin töihin lähden.

        kaikee sitä pitääkin tapahtua....Yhen likan kaverin poikakaveri hakkasi tyttöystävnsä ja nyt se pelkää kulkea ja poika häiriköi tytärtäni myös..... , Toinen tyttö joutui putkaan hakattuaan kaverinsa,kusi putkaan,oli raudoissa ym ym ym ja nyt pelkää mennä kotiinsa ym yms..... , Kolmas likka hakkasi lähes 20v pojan.... ja ja ja .... Onneksi oma tyttö asuu Treella niin ei ole täällä vaarana joutua mukaan mihinkään,vaikka ois vaan katsomassa mutta ainahan siitäkin myös saa syytteen.. , Toinen systereistäni miettii eroa miehestään joka vaan pitää yhteyttä entisiin hoitoihinsa ja tapailee heitä siskostani välittämättä....., Hyvä että kuitenkin 89v mummi voi hienosti tällä hetkellä;O))))

        Vielä ei nukuta mutta kohta sänkyyn.


      • hurjalta kuuulostaa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaikee sitä pitääkin tapahtua....Yhen likan kaverin poikakaveri hakkasi tyttöystävnsä ja nyt se pelkää kulkea ja poika häiriköi tytärtäni myös..... , Toinen tyttö joutui putkaan hakattuaan kaverinsa,kusi putkaan,oli raudoissa ym ym ym ja nyt pelkää mennä kotiinsa ym yms..... , Kolmas likka hakkasi lähes 20v pojan.... ja ja ja .... Onneksi oma tyttö asuu Treella niin ei ole täällä vaarana joutua mukaan mihinkään,vaikka ois vaan katsomassa mutta ainahan siitäkin myös saa syytteen.. , Toinen systereistäni miettii eroa miehestään joka vaan pitää yhteyttä entisiin hoitoihinsa ja tapailee heitä siskostani välittämättä....., Hyvä että kuitenkin 89v mummi voi hienosti tällä hetkellä;O))))

        Vielä ei nukuta mutta kohta sänkyyn.

        tuo teidän elämä. Mun likkaa ei kukaan ole hakannut eikä sen kavereita eikä ne ole hakannut ketään. Miten siellä helsingissä on noin vaarallista? miten uskallat antaa lastesi edes kulkea missään?

        JOspa rauhoittuisi ettei sunkaan tarttis huolehtua lasten puolesta.


      • blondeistablondein72hki
        hurjalta kuuulostaa kirjoitti:

        tuo teidän elämä. Mun likkaa ei kukaan ole hakannut eikä sen kavereita eikä ne ole hakannut ketään. Miten siellä helsingissä on noin vaarallista? miten uskallat antaa lastesi edes kulkea missään?

        JOspa rauhoittuisi ettei sunkaan tarttis huolehtua lasten puolesta.

        lapsiani ole hakattu eikä he ole hakanneet ketään.

        Tietty uskallan.Aina olen tiennyt missä ovat ja kenen kanssa ja kotiajoista on pidetty kiinni.

        Autoin töiden jälkeen 12v likkaa pakkaamaan kun se lähtee huomenna leirikouluun.

        9v tytöllä oli tänään pelejä ja nyt ovat katsomassa naisten Em SUOMI-TANSKA peliä OLYMPIASTADIONILLA.

        15v likka on nyt tekemässä ruokaa.

        89v mummi kaatui ja jalka murtunut.Miettivät amputointia jos murtuma tekonivelessä...;/


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        lapsiani ole hakattu eikä he ole hakanneet ketään.

        Tietty uskallan.Aina olen tiennyt missä ovat ja kenen kanssa ja kotiajoista on pidetty kiinni.

        Autoin töiden jälkeen 12v likkaa pakkaamaan kun se lähtee huomenna leirikouluun.

        9v tytöllä oli tänään pelejä ja nyt ovat katsomassa naisten Em SUOMI-TANSKA peliä OLYMPIASTADIONILLA.

        15v likka on nyt tekemässä ruokaa.

        89v mummi kaatui ja jalka murtunut.Miettivät amputointia jos murtuma tekonivelessä...;/

        tummaa leipää ja kolme mukillista kaakaota.

        Tein aamulla eväät likalle matkaan kun sinne leirikouluun lähti ja vein koiran ulos.

        9v tyttö tuli koulusta ja autoin läksyissä.Kohta taas koiran kanssa ulos.

        Pyykit laitoin kuivumaan ja kaappiin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tummaa leipää ja kolme mukillista kaakaota.

        Tein aamulla eväät likalle matkaan kun sinne leirikouluun lähti ja vein koiran ulos.

        9v tyttö tuli koulusta ja autoin läksyissä.Kohta taas koiran kanssa ulos.

        Pyykit laitoin kuivumaan ja kaappiin.

        laitan ihteni ton laihiksen suhteen kun muukin syy ku terveydelliset....;>

        Kaveripariskunta kävi kahvilla.

        Nyt 9v likka naapurissa.Soitti just että tulee salkkareiden jälkeen kotiin.

        Nyt taas ulos koiran kanssa.Ihana ilma.

        En todellakaan halua totta haisevaa läjää lähelleni! Ei kiinnosta mitään eikä mikään sen kanssa! Se vaan ilkeilee likoille,koko ajan natisee,vittuilee,ei tajua mitä tarkoittaa vastuullinen vanhempi;(


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        laitan ihteni ton laihiksen suhteen kun muukin syy ku terveydelliset....;>

        Kaveripariskunta kävi kahvilla.

        Nyt 9v likka naapurissa.Soitti just että tulee salkkareiden jälkeen kotiin.

        Nyt taas ulos koiran kanssa.Ihana ilma.

        En todellakaan halua totta haisevaa läjää lähelleni! Ei kiinnosta mitään eikä mikään sen kanssa! Se vaan ilkeilee likoille,koko ajan natisee,vittuilee,ei tajua mitä tarkoittaa vastuullinen vanhempi;(

        kaveripariskunnan luona ja sairaalassa katsomassa mummia.

        Ukko itse sanoi ettei sitä kiinnosta mun asiat kun olin kertomassa että mitä mulla suunnitelmia viikonlopulle kavereiden kanssa eli kun en pahemmin oo kotona niin vastas vaan AI OLIKS TOI JOKU ILMOITUSLUONTOINEN ASIA VAI , joten päätin etten kerro kun ei kiinnosta ja en myöskään sen asioita utele tosin ne ei mua oo koskaan ees kiinnostanutkaan.

        Kohta koiran kanssa lenkille,suihkus käyn ja hieman söin.

        Töissä oli jälleen kivaa;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaveripariskunnan luona ja sairaalassa katsomassa mummia.

        Ukko itse sanoi ettei sitä kiinnosta mun asiat kun olin kertomassa että mitä mulla suunnitelmia viikonlopulle kavereiden kanssa eli kun en pahemmin oo kotona niin vastas vaan AI OLIKS TOI JOKU ILMOITUSLUONTOINEN ASIA VAI , joten päätin etten kerro kun ei kiinnosta ja en myöskään sen asioita utele tosin ne ei mua oo koskaan ees kiinnostanutkaan.

        Kohta koiran kanssa lenkille,suihkus käyn ja hieman söin.

        Töissä oli jälleen kivaa;)

        likan luona käväistiin ja vietiin ruokakassi.

        Pihalla sateessa pihakahvit naapureiden kanssa.

        15v tyttö tekemässä just salaattia ja iltapalaa nam kohta syödään.En olekaan tänään vielä syönyt mittään mutta kuusi kupillista vain kahvetta juonut.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        likan luona käväistiin ja vietiin ruokakassi.

        Pihalla sateessa pihakahvit naapureiden kanssa.

        15v tyttö tekemässä just salaattia ja iltapalaa nam kohta syödään.En olekaan tänään vielä syönyt mittään mutta kuusi kupillista vain kahvetta juonut.

        voittivat 1-0.

        Käytiin hetki istumassa sillä ystävällämme joka entisen työpaikkamme johtaja.

        Just söin iltapalaa.

        Kohta suihkuun.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        voittivat 1-0.

        Käytiin hetki istumassa sillä ystävällämme joka entisen työpaikkamme johtaja.

        Just söin iltapalaa.

        Kohta suihkuun.

        tän 21v iltaa istumassa,oli kivaa ja sit kapakassa tapasin erään tyypin siis sen tutenut pitkään ja sain elämäni parasta seksiä hmmm no en,huijasin tai sit en,no tietty juuh.....;D

        Vuokrattiin leffoja joita täs katsellut.

        Illalla sauna.

        Ukko nyt viemässä kaveriamme lääkäriin kun sillä meni selkä niin jumiin ettei voi itse ajaa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tän 21v iltaa istumassa,oli kivaa ja sit kapakassa tapasin erään tyypin siis sen tutenut pitkään ja sain elämäni parasta seksiä hmmm no en,huijasin tai sit en,no tietty juuh.....;D

        Vuokrattiin leffoja joita täs katsellut.

        Illalla sauna.

        Ukko nyt viemässä kaveriamme lääkäriin kun sillä meni selkä niin jumiin ettei voi itse ajaa.

        joltain mieheltä ruusun,ei tietoo keneltä...;))))))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        joltain mieheltä ruusun,ei tietoo keneltä...;))))))

        12v likan kaveri ja 15v tytön poikakaveri oli viimeyön ja on ensiyötä myös.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        12v likan kaveri ja 15v tytön poikakaveri oli viimeyön ja on ensiyötä myös.

        kävi kahvilla.

        12v tyttö viemässä filmejä takas.

        Ukko pihalla kahvilla naapurin kanssa.Mua ei huvittanut.En halua olla missään samaan aikaan ton paskan kanssa jos ei ole todellakaan pakko.

        Helvetin hölmö olo...;/


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kävi kahvilla.

        12v tyttö viemässä filmejä takas.

        Ukko pihalla kahvilla naapurin kanssa.Mua ei huvittanut.En halua olla missään samaan aikaan ton paskan kanssa jos ei ole todellakaan pakko.

        Helvetin hölmö olo...;/

        meni ihan kivasti.

        Kaveripariskunta kävi jälleen kummipoikamme kanssa kahvilla ja me kävimme ukon kanssa kahvilla tuossa naapurissa.

        Voi vittu! Kaikki rahat meni laskuihin,kauppaan,likalle lähetin ym ym ja nyt tili nolla e , että paska joo...;/

        Vanhin tyttö oli kotonaan ihan lukemalla lukenut raamattua.Hyvä ettei oo mukana pahanteossa;))))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        meni ihan kivasti.

        Kaveripariskunta kävi jälleen kummipoikamme kanssa kahvilla ja me kävimme ukon kanssa kahvilla tuossa naapurissa.

        Voi vittu! Kaikki rahat meni laskuihin,kauppaan,likalle lähetin ym ym ja nyt tili nolla e , että paska joo...;/

        Vanhin tyttö oli kotonaan ihan lukemalla lukenut raamattua.Hyvä ettei oo mukana pahanteossa;))))

        luona joka entisessä työpaikassamme ja kaveripariskunta oli mukana koska se katsoi kaverimme konetta joka sekaisin.

        Olin todella väsynyt eilen siis huh huh ja toi yks vaan vittuili ja raisvosi koiralle sekä likoille ja ilman syytä.

        Kahvilla naapurien kanssa äsken pihalla.

        Äitillä kävimme töiden jälkeen.

        Nuorintyttö tänään 10v täytti.

        Ukko nyt viemässä autoa tuulilasin vaihtoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2309
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      165
      1489
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1335
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      214
      955
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      689
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe