risteytysponi tamma vailla kotia..kiltti,tervepäinen ja jalkainen.,kimo,ei ihan pikkulapsille. ei omaa ollenkaan pahoja tapoja!olisi oiva esim.parin hepan talliin.pääasia että saa kavereita. nyt yksin ja kovin onneton.
vain nouto,en pysty kuljettamaan. hp.1500 varusteineen.osamaksukin ok.
soitot iltaisin 0451220081
myydään poni!
6
1532
Vastaukset
- balletron
yritin soitella mutta nro:n ei saanut yhteyttä...
voi ottaa yhteyttä myös: carol_iina(at)luukku.com - Poniäiti
Hei!
Missäpäin poni asustaa? Koko? Ikä? Onko rekisteröity? Mitä se osaa?
Voit vastata myös yksityisesti ositteeseen: [email protected] - mandaaaaaaa
Missä poni on ? voitko ota yhteyttä [email protected] ja kertoa vähän ? Minkä pituus ja ikä ja noin..? ja onko se myyty jo ?
- Böö <3<3
Onko poni jo myyty
- shettiksiä myynnissä
eli kyselisin kiinnostaisiko teitä tai jotakin tuttua/ystävää ostaa shetlannin poni tai vaikka useampikin. eli olisi 3kpl 2vuotiaita mustia ori poneja kaikilla on paperit ja sirut. hinnat ovat kohdallaan eli 1kpl 1500e , 2kpl 2500e ja 3kpl 3100e eli jos kiinnostaa ota yhteyttä sähkö postitse eli. [email protected]
- jakai
Etsin tammaa harraste käyttöön varusteineen.
Kiltti ja toimiva
Mieluummin Pohjois-Karjalan läänistä
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760