Saako S-Pankista opiskelija VISA kortin? Luottokuntahan antaa opiskelijoille VISA-kortin kun he ovat suorittaneet X kpl opintoviikkoa, vaikkei olisi tuloja ollenkaan.
Itseläni on opiskelija VISA-kortti Nordea pankissa ja ajattelin vaihtaa S-pankin, kun siinä ei ole kuukausimaksuja.
Mutta sain sellaisen kuvan, että S-pankilla ja Luottokunnalla ei ole sopimusta ja näin olleen opiskelija ei voi saada VISA-korttia S-Pankissa. Miten on?
S-pankki + opiskelija VISA
6
3533
Vastaukset
- arvata,
sitä sannoo, neuvoo kyllä voijaa, jotta oot kyselemässä ihan viärässä ossoitteesta asiitas.
Mutta eläppäs veikkonen huoli, eno on vielä veneessä ja antaa ohjeen, jotta kysäsepä tiältä:
http://www.s-pankki.fi/henkiloasiakkaat/asiakaspalvelu/fi_FI/asiakaspalvelu_etusivu/
Juu kiitosta vuon itelles, ja eipä kestä. - opisk.
Ehkä olet jo vastauksen kysymykseesi saanutkin, mutta oma kokemukseni:
Olen toistaiseksi päätoiminen opiskelija (pian valmistumassa, mutta opiskelija kuitenkin...) ja työskentelen vakituisesti opiskelun ohessa, luottotietoni ovat täysin puhtaat ja talouteni muutenkin elämäntilanteeseeni nähden suhteellisen vakavarainen. Noin puoli vuotta sitten hain S-pankista Visa-kortti --> eivät myöntäneen. (Ilmeisesti koska olen edelleen opiskelija?) - ...............
Itse hain osuuspankista itselleni Visan, en saanut opiskelijan visaa, kun en ollut vielä tehnyt 90 opintopistettä, joten hain normaaleilla tuloillani, jotka olivat noin 500 euroa/kk vakityöstä ja toiset 500e määräaikaisesta työstä opintojeni ohella siis.. Sain Visan 4800 euron luottorajalla, mikä mielestäni on hieman huvittavaa ja en tiedä onko kyseessä virhe, mutta Visan sain.. :) Eli jos et saa S-pankista, kannattaa kysyä Osuuspankista.. ;)
- oikeista pankeista saa
Ainakin Nordeasta, OP:sta ja Sampo-pankista saa opiskelija visa-kortin. S-pankista en mennyt kysymään, kun olin kavereilta kuullut, että heille olisi vastattu kieltävästi. Itselläni on kyllä yksi tili s-pankissakin, mutta palkkani tulee Nordean tilille. Olen työssä käyvä opiskelija enkä ole koskaan ottanut esim. opintolainaa. Pankissa minua on aina kehuttu, että olen opiskelijana hoitanut raha-asiat mallikkaasti.
- On vaan tyhmää maksaa liikaa
Raha-asioiden mallikas hoitaminen pankin mukaan tarkoittaa sitä, että olet tyhmä ja annat pankin viedä rahasi. Juuri em. syistä itse lähdin suosiolla parista pankista, kun kehuivat minua niin hyväksi asiakkaaksi.
- Anonyymi
kyllä saa kortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851