S-pankki + opiskelija VISA

kuka tietää

Saako S-Pankista opiskelija VISA kortin? Luottokuntahan antaa opiskelijoille VISA-kortin kun he ovat suorittaneet X kpl opintoviikkoa, vaikkei olisi tuloja ollenkaan.

Itseläni on opiskelija VISA-kortti Nordea pankissa ja ajattelin vaihtaa S-pankin, kun siinä ei ole kuukausimaksuja.

Mutta sain sellaisen kuvan, että S-pankilla ja Luottokunnalla ei ole sopimusta ja näin olleen opiskelija ei voi saada VISA-korttia S-Pankissa. Miten on?

6

3477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvata,
    • opisk.

      Ehkä olet jo vastauksen kysymykseesi saanutkin, mutta oma kokemukseni:
      Olen toistaiseksi päätoiminen opiskelija (pian valmistumassa, mutta opiskelija kuitenkin...) ja työskentelen vakituisesti opiskelun ohessa, luottotietoni ovat täysin puhtaat ja talouteni muutenkin elämäntilanteeseeni nähden suhteellisen vakavarainen. Noin puoli vuotta sitten hain S-pankista Visa-kortti --> eivät myöntäneen. (Ilmeisesti koska olen edelleen opiskelija?)

    • ...............

      Itse hain osuuspankista itselleni Visan, en saanut opiskelijan visaa, kun en ollut vielä tehnyt 90 opintopistettä, joten hain normaaleilla tuloillani, jotka olivat noin 500 euroa/kk vakityöstä ja toiset 500e määräaikaisesta työstä opintojeni ohella siis.. Sain Visan 4800 euron luottorajalla, mikä mielestäni on hieman huvittavaa ja en tiedä onko kyseessä virhe, mutta Visan sain.. :) Eli jos et saa S-pankista, kannattaa kysyä Osuuspankista.. ;)

    • oikeista pankeista saa

      Ainakin Nordeasta, OP:sta ja Sampo-pankista saa opiskelija visa-kortin. S-pankista en mennyt kysymään, kun olin kavereilta kuullut, että heille olisi vastattu kieltävästi. Itselläni on kyllä yksi tili s-pankissakin, mutta palkkani tulee Nordean tilille. Olen työssä käyvä opiskelija enkä ole koskaan ottanut esim. opintolainaa. Pankissa minua on aina kehuttu, että olen opiskelijana hoitanut raha-asiat mallikkaasti.

      • On vaan tyhmää maksaa liikaa

        Raha-asioiden mallikas hoitaminen pankin mukaan tarkoittaa sitä, että olet tyhmä ja annat pankin viedä rahasi. Juuri em. syistä itse lähdin suosiolla parista pankista, kun kehuivat minua niin hyväksi asiakkaaksi.


    • Anonyymi

      kyllä saa kortin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe