- Ihmiset jotka eivät ymmärrä demokratian toiminta mekanismia, sen kaksi suuntaisuutta vallanpitäjien ja äänestäjien välillä -> kannattavat Natoa.
Niin ikään.
- Eivät ymmärrä sen määrätynlaista "ajatusten/ ja päätösten teon evoluutiota", eivätkä ymmärrä Geopolitiikkaa ja siihen kätkeytyviä vallan keskittymisen vaaroja, -> kannattavat Natoa.
- Suurissa kysymyksissä eurooppalaiset eivät välttämättä eri USA-sidonnaisuuksien vuoksi (kuten Nato), kykene äänestämään politiikkoja jotka todella päättävät suurista linjoista.
- Ne linjat vedetään toisinaan Yhdysvalloissa ja Eurooppa sen mukana tulee vedetyksi vaikka kaulapannalla ja korruptiolla mukaan hyvin kyseenalaisiin operaatioihin, jotka on toisaalta annettu liian hätäisesti 11/9.2001 johdosta ja on YK:ssa ollut Nato lobbarit - välittämättä siitä, että mikä heidän virallinen asemansa on. Afganistanissa on tapettu jo moneen kertaan terroristit, eivätkä 9/11/2001 miehet tulleet sieltä.
- Omat korruptiopoliitikot ovat AINA SAMAA MIELTÄ, KUIN JENKKI LOOSERIT JA LOOSEREITA HE OVAT.
KATSOKAA AFGANISTANIIN ja IRAKIIN, KATSOKAA SIIHEN KÄYTETTYJEN VAROJEN SUURUUTTA, sekä nähkää velat jotka ne ovat ottaneet sotimiseen JA KATSOKAA MYÖS MAAILMAN TALOUTTA. SODAN KULUT OVAT VIRHEELLISESTI MITOITETTU, EIVÄTHÄN HEKÄÄN TIENNEET Että 8 VUODEN JÄLKEENKIN OVAT AFGANISTANISSA JA IRAKISSA NYT JO YLI 6 VUOTTA.
WWashington käskee Brysselin kautta tai suoraan ja me marssimme", niin vai?
Heiltä on otettava pois Euroopassa, heidän fyysinen voima joka on myös poliittinen voima.
Sotilaallista tyhjiötä ei tule, kun se vaatii eurooppalaista täytettä, eurooppalaisin miehin ja asein.
Varustaudu Suomi ja Eurooppa, itsenäiseen puolustukseen, niin huomenna ei teidän tarvitse olla orjia.
Omien joukkkojen läsnäolo on oman yhteisön turva ja fyysinen tae ja se tulee olemaan pelkällä olemassaolollaan myös itsenäistä polittista voimaa. Suomessa ja Euroopassa.
-masson
http://saulmasson.org
Herää Eurooppa!!
1
86
Vastaukset
- MODEEMIS
useampi portti,lyöt vaan piuhan toiseen reikään niin taas toimii :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962