Voiko katsastuksen ottaa laskulla? Milloin pitää katsastaa?

Katsastelija

Paniikki iski, huomasin ajelevani katsastamattomalla autolla. Nyt kun on huono rahatilanne, voinkohan mennä katsastamaan autoni ja saada siitä laskun, jonka voin maksaa esim. parin viikon päästä?

Toinen juttu on, että jos normaali katsastusaika on tammikuun loppuun mennessä ja käytän autoni nyt katsastuksessa (myöhässä himpun....:D) milloin minun se pitää seuraavan kerran katsastaa?

20

6434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuu

tuskin ketään laskulle katsastaa autoja, ellei ole laskutusasiakas.

tee katsastus 4 kk ennen käyttöönottopäivää niin vastaa ensivuoden katsastusta ja seuraava on tammikuun loppuun 2011, mutta jos teet sen ennen niin uudelleen joudut menemään tammikuun loppuun mennessa.

• ei laskulle

ei taida yksityisasiakkaalle onnistua laskulla. EI ole muutenkaan tätä päivää.
      Maksa luottokortilla miin saat ainakin sen pari viikkoa maksuaikaa, ehkä kuukaudenkin. Eikä tule mitään korkoja tms. (Jos et ole ottanut pösilöä laskutuslisä-luottokorttia, tietenkin, mutta kuka näiin pööllö on että sellaisen ottaisi. tai sitten on laskutaidoton)

• klkllkklklk

Niin eli ota kaverilta satku lainaan ja anna tunkki pantiksi. Muistat maksaa takaisin viimeistään silloin kun tarvitset tunkkia tienpäällä.

• +++

PIÄ TUNKKIS PERKELE!!!!

• Elvis oli kala

Totta kai voi, ihan samalla tavalla kuin Prisman kassalta saa laskulle kajlaa ja tupakkaa.
      Hoidat vaan etukäteen esim. pikavipin, luottokortin, joustoluoton yms. ja niillä rahoilla maksat katsastuksen.

• #Suikkapää#

Jos ei ole varaa katsastaa autoasi, miten sulla on varaa ajaa sillä?? Kysyn vaan. Polttoaineet, vakuutukset, verot.. mistä niihin saat rahaa köyhä?

• kjkdkjddkjdkkdks
        #Suikkapää# kirjoitti:

Jos ei ole varaa katsastaa autoasi, miten sulla on varaa ajaa sillä?? Kysyn vaan. Polttoaineet, vakuutukset, verot.. mistä niihin saat rahaa köyhä?

Se imee putkella bensat naapurilta. Myy aamulla ylihinnalla parilitraa takaisin. maksaa verot pienimmissä mahdollisissa erissä. Ja ajaa autolla niin vähän ettei ole ajanut kolaria ikinä, joten vakuutusmaksutkin voi hoitaa tyhjillä olutpulloilla, kun niitä tarpeeksi komeron pohjille kerää.

• Lada 1200L
        kjkdkjddkjdkkdks kirjoitti:

Se imee putkella bensat naapurilta. Myy aamulla ylihinnalla parilitraa takaisin. maksaa verot pienimmissä mahdollisissa erissä. Ja ajaa autolla niin vähän ettei ole ajanut kolaria ikinä, joten vakuutusmaksutkin voi hoitaa tyhjillä olutpulloilla, kun niitä tarpeeksi komeron pohjille kerää.

kaikki ulosotossa, samoin ajoneuvoverot.

• w+winer
        #Suikkapää# kirjoitti:

Mene lapsi leikkimään leikkejäsi, äläkä häiriköi täällä aikuisten palstalla jatkuvasti. Tiesitkö että kone, jolta lähettelet noita sekopäisiä kommentejasi voidaan jäljittää.

Kukaan ei maksa yhtään mitään tyhjästä.

• et sitten tajunnut
        w+winer kirjoitti:

Mene lapsi leikkimään leikkejäsi, äläkä häiriköi täällä aikuisten palstalla jatkuvasti. Tiesitkö että kone, jolta lähettelet noita sekopäisiä kommentejasi voidaan jäljittää.

En ole rikkonut lakeja. Ja kuljen 12 asia forumilla. Tämä sivusto on täynnä paskaa. Joten älä sinä rassukka ikinä suutu pikku vitsistä suomi24:lla.

A etsi oikea aikuisten sivusto jossa rekisteröidytään ja puhutaan asiaa.
        B älä väitä tätä aikuisten sivustoksi, edes suikkapäätä ei voi ottaa vakavissaan. Onhan hänellä paljon pilaa tekeviä matkijoita.

• muualta
        w+winer kirjoitti:

Tuo teksti on tarkoitettu sinulle, sillä olet sen kopioinut sanatarkasti toiselta kirjoittajalta.

• ilmeisesti tapahtui näin
        muualta kirjoitti:

Tuo teksti on tarkoitettu sinulle, sillä olet sen kopioinut sanatarkasti toiselta kirjoittajalta.

a: kirjoitin sen itse ja unohdin.
        B. Luin sen ja olen samaa mieltä asiasta. Kuitenkin myöhemmin unohtaen lukeneeni sen, mutta muistaen itse asian sisällön.
        c. Joku muukin ajattelee samoin kuin minä. Ja ilmaisee toisinaan itseään samoin tavoin kuin minä.

• mistuu
        ilmeisesti tapahtui näin kirjoitti:

a: kirjoitin sen itse ja unohdin.
        B. Luin sen ja olen samaa mieltä asiasta. Kuitenkin myöhemmin unohtaen lukeneeni sen, mutta muistaen itse asian sisällön.
        c. Joku muukin ajattelee samoin kuin minä. Ja ilmaisee toisinaan itseään samoin tavoin kuin minä.

Hyvin maistuu suikkapäälle kiljut ja pamit. Suikkapään aamupala: pam pam pamipussi, nam nam nam, ai että maistuu ihanalta. Päälle kiljua.

• Anonyymi
        #Suikkapää# kirjoitti:

Etkö tajua, että ihmisille voi tulla yhtäkkiä ylimääräisiä menoja, sairaus ym?. Eikä aina ole sitä rahaa tarvittaessa. Se ei tarkoita sitä, että ei yleensä ole varaa autoon .

• suikkapää
      • iwerty

Vieläkö on suikkapään ämpärissä kiljua vai menikö tämä päivä pelkillä pameilla?

• real suikkapää

hyvinkin ja kotimatkalla voit ostaa ainakin seuraavista liikkeistä laskulle: Hesburger, Alko, Citymarket sekä Alimhad Muhaedian pizzeriasta. Lisäksi voit mennä lähinpään Sampo pankkiin nii antavat sinulle persaukiselle heti 1000€ soveltumisrahaa kuluitta.

• Katsastelija

sai aikaan näemmä hiukan erikoisen viestiketjun.. Kyllä mä katsastukseni hoidan, pojat voivat sitten hoitaa paminsa tai mitä tarviivatkaan muualta. Onhan se hyvä, että on vielä näitä keskustelupalstoja, mille ei tartte rekisteröityä, että päästään hulinoimaan ja kirjoitteleen provoja toisten nimissä. Bensalenkkarit voi pysytellä siellä peltoauton alla näine helvetin nokkeline vastauksineen.

Kiitos nyt kuitenkin asiallisista vastauksista.

• SUIKKAPIÄS
        Katsastelija kirjoitti:

sai aikaan näemmä hiukan erikoisen viestiketjun.. Kyllä mä katsastukseni hoidan, pojat voivat sitten hoitaa paminsa tai mitä tarviivatkaan muualta. Onhan se hyvä, että on vielä näitä keskustelupalstoja, mille ei tartte rekisteröityä, että päästään hulinoimaan ja kirjoitteleen provoja toisten nimissä. Bensalenkkarit voi pysytellä siellä peltoauton alla näine helvetin nokkeline vastauksineen.

Kiitos nyt kuitenkin asiallisista vastauksista.

Voit pyytää nykyiseltä mieheltäsi perupäivärahoista kottia, kertomuksiesi mukaan entiseltä juoppo mieheltäsi ryyppytililtä lainaa, lapsilisitä ennakkoa, hommata uusi äveriäämpi ukko tosin aika mahdoton tehtävä ajatellen ikääsi, profilikuvaasi,lapsilaumaasi, Kavaltaa erikoisjäsenenä yhdistyksenne kassan. Siinäpä se helpot neuvot sinulle, muuten autosi on ajokielossa ja piste

• 256876+5486=?

Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti. Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun tulos. Jos numerot vaikuttavat epäselviltä, saat kuvaa klikkaamalla näkyviin uuden laskutoimituksen.

epäselvää on perskele... kukahan vois auttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3715
    2. 45
      3116
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      151
      2934
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      37
      2773
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2383
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      59
      1881
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      22
      1854
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      117
      1728
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1160
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1131
    Aihe