Koti-idea ei osaa mitään

huono palvelu

Miten voi olla että teillä kesti luvatun 2 viikon sijaan yli 7 viikkoa ja siltikään ei sohvaa näkynyt. Rahojakin sai odottaa takasin 2 viikkoa.

Uskomatonta

3

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LelluH

      Kyllä se ihmetyttää, että miten tällainen firma voi kuvitella pysyvänsä markkinoilla tällä palvelutasolla.
      Ostin sohvan johon luvattiin 2-3 viikkoa toimitusajaksi. Soittelin kuukauden kuluttua. Luvattiin ehkä tällä tai ensi viikolla. Sekin oli naurettavaa, kun samalla kun soitin niin heillä oli kuorma tullut, mutta ei tietoa mitä se kuorma sisältää. Helvetti, jokainenhan tietää, ettei kuormat kulje ilman kuormakirjaa, josta selviää mitä sinne autoon on lastattu. No kuitenkin sitä luvattua sohvaa ei tullut vielä 6:n eikä 7:n viikon kuluttuakaan. Sitten marssin liikkeeseen ja kysyin, että eikö todellakaan heillä ole mitään tietoa milloin saan sen sohvani, jonka olin jo maksanut. Myymäläpäällikkö ei pystynyt sanomaan MITÄÄN. Kysyin vielä, että onko todellakin näin, että kaikki jotka on ostaneet kyseisen sohvan minun jälkeeni, odottavat sitä myös. Vastaus oli, että kyllä se näin on.
      Eihän siinä auttanut kuin purkaa kauppa. Joku asia tässä toimi nopeasti. Sain rahani takaisin 2-3 päivän sisällä tililleni. Myyjät ja myymäläpäällikkö olivat kyllä ystävällisiä - eihän se heidän vikansa olekaan jos yrityksen toimitamalli on pielessä.

      • Vaihtoehtoja on...

        Koti-Idea on konkursissa. Juuri ennen sitä sen nimi muutettiin Suomi Soffa ja Sisustus Oy:ksi. Sille jäi vain jumalattomasti velkaa. Omaisuus sen sijaan haihtui myyntivarastoa myöden, kuin pieru saharaan. Eelleen tänä päivänä jatkaa vahvasti Virolaisvetoinen Koti-Idea niminen viritys. Tosin useat "alkuperäisen" Koti-Idean yhteystyökumppanit lopettivat yhteistyön tämä uuden epäilyttävän yrityksen kanssa. Tämän voi jokainen todeta siitä, että ns. merkkitavaraa sieltä ei enää saa. Tavaraa sinne taitaa nykyään tulla milloin mistäkin sattuvat saamaan. Toisinaan näköjään eivät mistään.

        Itse en edes enää kuse tuohon yritykseen päin!

        Muidenkin kannattaisi ensinnäkin olla maksamatta etukäteen yhtään mitään. Saatu tuote olisi hyvä tarkastaa ennen maksamista.


      • saunaset
        Vaihtoehtoja on... kirjoitti:

        Koti-Idea on konkursissa. Juuri ennen sitä sen nimi muutettiin Suomi Soffa ja Sisustus Oy:ksi. Sille jäi vain jumalattomasti velkaa. Omaisuus sen sijaan haihtui myyntivarastoa myöden, kuin pieru saharaan. Eelleen tänä päivänä jatkaa vahvasti Virolaisvetoinen Koti-Idea niminen viritys. Tosin useat "alkuperäisen" Koti-Idean yhteystyökumppanit lopettivat yhteistyön tämä uuden epäilyttävän yrityksen kanssa. Tämän voi jokainen todeta siitä, että ns. merkkitavaraa sieltä ei enää saa. Tavaraa sinne taitaa nykyään tulla milloin mistäkin sattuvat saamaan. Toisinaan näköjään eivät mistään.

        Itse en edes enää kuse tuohon yritykseen päin!

        Muidenkin kannattaisi ensinnäkin olla maksamatta etukäteen yhtään mitään. Saatu tuote olisi hyvä tarkastaa ennen maksamista.

        Tuttua tarinaa, mitä edellä olevat kertovat, onko vielä joku niin hullu että ostaa kyseiseltä ketjulta jotain? Kierrän kaukaa Koti-Idean myymälät. Itsellä samanlainen kokemus kun ostin tv-tason, jonka piti tulla 2 viikossa. Odottelin 4 viikoa, eikä mitään kuulunut. Myyjä ei pystynyt kertomaan koska taso oikeesti tulisi, joten kaupat purettiin. Rahojakin sai odotella reilun viikon.

        Lueskelin muidenkin blogeja ja monilla muillakin samanlaisia kokemuksia. Taitaa olla talous pahasti kuralla kun, asiakkaiden pitää ostoksillaan rahoittaa Koti-Ideaa, että pystyvät tilaamaan asiakaan tilaaman tuotteen, sen takia niiden toimitukset kestää, kun tehtaat eivät läetä tavaraa ennenkuin laskut on maksettu, sen verran huteraaa touhua on. Onneksi samoja kalusteita saa muistakin myymälöitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe