ARIEL = JOHANNA NURMIMAA

Ardessii :p

Eli kaikki jotka on samaa mieltä et Johanna Nurmimaa on ainoo ja oikee Ariel ja haluu alkuperäsen dubbauksen dvd:lle käykääs kirjottaa nimenne adressiin :))

http://www.adressit.com/1989dubbi

Mä oon ainaki iha hulluna Disneyn leffoihin

3

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppionjohtaja (ei kirj.)

Joo munkin mielestä se Nina Tapio on ihan surkee, ärsyttävän kuulonen sellanen nasaali. Salkkareitten Paula oli kyl parempi näyttelemään Arielia.

Mä ja mun sisko ostetaan kaikki mahdolliset Disney-leffat mitä ikinä tulee dvd:lle (videot on, mutta silti halutaan ostaa dvd:lle samat elokuvat). Ja arvaa vituttiko ku ostin sen Pienen Merenneidon dvd-elokuvan, ja kun katoin sitä huomasin että se oli dupattu uudestaan. Sen koommin en koko leffaan ees koske koska se on niin surkee dubbi.

• Disney<3

Katon muutekin tarkkaan et onks muutoksia tehty ennen kuin ostan mitään Disney leffoja.. nimittäin nykyään niillä on tapana lisäillä niihin uusia kohtauksia ja lauluja ( esim leijonakuningas aamuraportti laulu vai mikä lienee :s ihan tyhmä...)
        Ja sit ko ne viel parantelee sitä kuvaa.. En tarkoita sitä etteikö se olis hyvä juttu mut, silloku katoin ekan kerran dvd:ltä Kaunotar ja Hirviön mua häiritsi koko elokuvan aikana ihan hirveesti liian tarkka kuva..ne värit ei vaa ollu yhtä kivat ku vhs:llä.. Siinä ei vaan ollu sitä Disney tunnelmaa varmaan just niiten värien takia.. Katoin sit myöhemmi vhs:ltä ja aaws paljon parempi :) ( En oo kyl hirveen montaa Disney leffaa kattonu dvd:tä)

En tiiä oonko sitte liian vanhanaikane vai mistä johtuu mut tykkään enemmi kattoo Disneyn leffoja videolta

• Anonyymi

OLIKO SE SE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3111
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      80
      2375
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1523
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1512
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1378
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1371
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe