Eli kaikki jotka on samaa mieltä et Johanna Nurmimaa on ainoo ja oikee Ariel ja haluu alkuperäsen dubbauksen dvd:lle käykääs kirjottaa nimenne adressiin :))
http://www.adressit.com/1989dubbi
Mä oon ainaki iha hulluna Disneyn leffoihin
ARIEL = JOHANNA NURMIMAA
3
659
Vastaukset
- korppionjohtaja (ei kirj.)
Joo munkin mielestä se Nina Tapio on ihan surkee, ärsyttävän kuulonen sellanen nasaali. Salkkareitten Paula oli kyl parempi näyttelemään Arielia.
Mä ja mun sisko ostetaan kaikki mahdolliset Disney-leffat mitä ikinä tulee dvd:lle (videot on, mutta silti halutaan ostaa dvd:lle samat elokuvat). Ja arvaa vituttiko ku ostin sen Pienen Merenneidon dvd-elokuvan, ja kun katoin sitä huomasin että se oli dupattu uudestaan. Sen koommin en koko leffaan ees koske koska se on niin surkee dubbi.- Disney<3
Katon muutekin tarkkaan et onks muutoksia tehty ennen kuin ostan mitään Disney leffoja.. nimittäin nykyään niillä on tapana lisäillä niihin uusia kohtauksia ja lauluja ( esim leijonakuningas aamuraportti laulu vai mikä lienee :s ihan tyhmä...)
Ja sit ko ne viel parantelee sitä kuvaa.. En tarkoita sitä etteikö se olis hyvä juttu mut, silloku katoin ekan kerran dvd:ltä Kaunotar ja Hirviön mua häiritsi koko elokuvan aikana ihan hirveesti liian tarkka kuva..ne värit ei vaa ollu yhtä kivat ku vhs:llä.. Siinä ei vaan ollu sitä Disney tunnelmaa varmaan just niiten värien takia.. Katoin sit myöhemmi vhs:ltä ja aaws paljon parempi :) ( En oo kyl hirveen montaa Disney leffaa kattonu dvd:tä)
En tiiä oonko sitte liian vanhanaikane vai mistä johtuu mut tykkään enemmi kattoo Disneyn leffoja videolta
- Anonyymi
OLIKO SE SE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011621
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581031Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11790Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t267782Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75727Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721