ARIEL = JOHANNA NURMIMAA

Ardessii :p

Eli kaikki jotka on samaa mieltä et Johanna Nurmimaa on ainoo ja oikee Ariel ja haluu alkuperäsen dubbauksen dvd:lle käykääs kirjottaa nimenne adressiin :))

http://www.adressit.com/1989dubbi

Mä oon ainaki iha hulluna Disneyn leffoihin

3

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppionjohtaja (ei kirj.)

Joo munkin mielestä se Nina Tapio on ihan surkee, ärsyttävän kuulonen sellanen nasaali. Salkkareitten Paula oli kyl parempi näyttelemään Arielia.

Mä ja mun sisko ostetaan kaikki mahdolliset Disney-leffat mitä ikinä tulee dvd:lle (videot on, mutta silti halutaan ostaa dvd:lle samat elokuvat). Ja arvaa vituttiko ku ostin sen Pienen Merenneidon dvd-elokuvan, ja kun katoin sitä huomasin että se oli dupattu uudestaan. Sen koommin en koko leffaan ees koske koska se on niin surkee dubbi.

• Disney<3

Katon muutekin tarkkaan et onks muutoksia tehty ennen kuin ostan mitään Disney leffoja.. nimittäin nykyään niillä on tapana lisäillä niihin uusia kohtauksia ja lauluja ( esim leijonakuningas aamuraportti laulu vai mikä lienee :s ihan tyhmä...)
        Ja sit ko ne viel parantelee sitä kuvaa.. En tarkoita sitä etteikö se olis hyvä juttu mut, silloku katoin ekan kerran dvd:ltä Kaunotar ja Hirviön mua häiritsi koko elokuvan aikana ihan hirveesti liian tarkka kuva..ne värit ei vaa ollu yhtä kivat ku vhs:llä.. Siinä ei vaan ollu sitä Disney tunnelmaa varmaan just niiten värien takia.. Katoin sit myöhemmi vhs:ltä ja aaws paljon parempi :) ( En oo kyl hirveen montaa Disney leffaa kattonu dvd:tä)

En tiiä oonko sitte liian vanhanaikane vai mistä johtuu mut tykkään enemmi kattoo Disneyn leffoja videolta

• Anonyymi

OLIKO SE SE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1894
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1492
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1356
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1224
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1095
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      11
      1086
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      223
      902
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      151
      849
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      793
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      748
    Aihe