ARIEL = JOHANNA NURMIMAA

Ardessii :p

Eli kaikki jotka on samaa mieltä et Johanna Nurmimaa on ainoo ja oikee Ariel ja haluu alkuperäsen dubbauksen dvd:lle käykääs kirjottaa nimenne adressiin :))

http://www.adressit.com/1989dubbi

Mä oon ainaki iha hulluna Disneyn leffoihin

3

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppionjohtaja (ei kirj.)

      Joo munkin mielestä se Nina Tapio on ihan surkee, ärsyttävän kuulonen sellanen nasaali. Salkkareitten Paula oli kyl parempi näyttelemään Arielia.

      Mä ja mun sisko ostetaan kaikki mahdolliset Disney-leffat mitä ikinä tulee dvd:lle (videot on, mutta silti halutaan ostaa dvd:lle samat elokuvat). Ja arvaa vituttiko ku ostin sen Pienen Merenneidon dvd-elokuvan, ja kun katoin sitä huomasin että se oli dupattu uudestaan. Sen koommin en koko leffaan ees koske koska se on niin surkee dubbi.

      • Disney<3

        Katon muutekin tarkkaan et onks muutoksia tehty ennen kuin ostan mitään Disney leffoja.. nimittäin nykyään niillä on tapana lisäillä niihin uusia kohtauksia ja lauluja ( esim leijonakuningas aamuraportti laulu vai mikä lienee :s ihan tyhmä...)
        Ja sit ko ne viel parantelee sitä kuvaa.. En tarkoita sitä etteikö se olis hyvä juttu mut, silloku katoin ekan kerran dvd:ltä Kaunotar ja Hirviön mua häiritsi koko elokuvan aikana ihan hirveesti liian tarkka kuva..ne värit ei vaa ollu yhtä kivat ku vhs:llä.. Siinä ei vaan ollu sitä Disney tunnelmaa varmaan just niiten värien takia.. Katoin sit myöhemmi vhs:ltä ja aaws paljon parempi :) ( En oo kyl hirveen montaa Disney leffaa kattonu dvd:tä)

        En tiiä oonko sitte liian vanhanaikane vai mistä johtuu mut tykkään enemmi kattoo Disneyn leffoja videolta


    • Anonyymi

      OLIKO SE SE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe