Kunpa löytäisin

hänen hautansa

Kunpa löytäisin hänen hautansa. Olen nyt etsinyt sitä 24 vuotta. Sitten menisin sinne ja pyydän anteeksi.

5

1781

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxäxä

      Ei kuolleelta anteeksi pyytäminen vaadi haudan löytämistä. Haudassa ovat vain hänen maallist jäännöksensä, jotka eivät mitenkään reagoi edes anteeksi pyyntöihin.

      Jos sinulla on tarve anteeksi pyyntöön niin sen voit tehdä ihan siinä rauhallisessa paikassa, missä satut olemaan tai minkä löydät sitä varten. Olisiko joku avoin kirkko siihen sopiva paikka? Anteeksipyyntö menee sieltä ihan samalla tavalla perille kuin haudaltakin. Kirkossa voit sytyttää vaikka kynttilän hänelle tai hänen muistokseen.

      • kivipuiston vartija

        jos tietää syntymä- ja kuolinajan ja seurakunnan jonka alueella hauta on, kannattaa kysyä kirkkoherran virastosta. Heillä on kartat haudoista, myös kirkkoon kuulumattomista, jos ovat hautausmalle haudattuja.


      • Totuus hautakivessä!
        kivipuiston vartija kirjoitti:

        jos tietää syntymä- ja kuolinajan ja seurakunnan jonka alueella hauta on, kannattaa kysyä kirkkoherran virastosta. Heillä on kartat haudoista, myös kirkkoon kuulumattomista, jos ovat hautausmalle haudattuja.

        Outo harha ja selitys et hauta kateissa 24 vuotta ???
        Tuollaiseen ei usko kukaan.
        Tai sitten aloittaja on se joka tappoi ton uhrin mut ei tiedä minne se on haudattu.


      • Tiedänpähän vaan

        tosin kuolleilta on kyllä turha muutenkaan pyydellä mitään


    • jk

      tpivotavasti löydät hänennn hautansa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe