Pankkitililtä ulosmittaus??

nuori nainen

Mulle on nyt tulossa toinen palkka, ja tilillä on ennestään jo 500€... kuun vika päivä tulee sitten 650€, ni jos maksan yhden ison velan (1000€) tililtä pois heti sinä päivänä kun tuo uusi palkka tulee, niin ei kai ulosotto ehdi väliin???? Vai pitäiskö mun nostaa raha käteiseksi... mutta rahat pitäis kyllä siirtää tilin välityksellä, että en tiiä mitä teen... en halua enää uutta velkaa ulosottoon!!!

10

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doorslammers

      Ulosottomies ei vie rahojasi pankkitililtä vaan ne otetaan palkastasi.

      • Ulkkis10

        Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!


      • Ulkkis10 kirjoitti:

        Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!

        antaa varmaa tietoa?


      • varmistuu
        arvo-poika kirjoitti:

        antaa varmaa tietoa?

        kun huomaat että tilillä ei ole rahaa ja viimeinen merkintä on xxxx:kihlakunnanvirasto ja summa se mikä ennen oli tilin saldo


      • oho..
        Ulkkis10 kirjoitti:

        Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!

        missä tapauksissa tällasta käytäntöä käytetään?
        luultavasti juuri tuossa et oot töissä muttet maksa velkojas,ja
        eiköhän ne sun ovelleski tuossa tilanteessa osaa jos tietävät et tienaa rahaa!


      • voi.........

        Aikanaan multa on viety ulosottoviranomaisen toimesta tililtä rahaa
        ja kiitettävän sukkelaan, vaikka palkasta lähti normaalisti voudin vaatima
        osa kuukausittain..

        Tilin saldon kivutessa muutamaan tuhanteen niin kummasti oli
        käynyt karhu siellä pikku lounaalla..

        Ei kotimainen pankki ole turvallinen rahapiilo,
        etkä asiakkaana saa mitään yksityisyyttä.


      • hehehe....
        voi......... kirjoitti:

        Aikanaan multa on viety ulosottoviranomaisen toimesta tililtä rahaa
        ja kiitettävän sukkelaan, vaikka palkasta lähti normaalisti voudin vaatima
        osa kuukausittain..

        Tilin saldon kivutessa muutamaan tuhanteen niin kummasti oli
        käynyt karhu siellä pikku lounaalla..

        Ei kotimainen pankki ole turvallinen rahapiilo,
        etkä asiakkaana saa mitään yksityisyyttä.

        Lisätään tähän edelliseen vielä se että tililläni
        pari päivää maanneet muutama tuhat euroa oli
        siellä käytännön syistä, eivätkä olleet omia rahojani..

        Sanoisinko että ei paljon naurattanut,
        minua eikä omistajaa.


      • fgh6
        hehehe.... kirjoitti:

        Lisätään tähän edelliseen vielä se että tililläni
        pari päivää maanneet muutama tuhat euroa oli
        siellä käytännön syistä, eivätkä olleet omia rahojani..

        Sanoisinko että ei paljon naurattanut,
        minua eikä omistajaa.

        yrittänyt "ovelasti" jemmailla toisen samanlaisen voutia pakoilevan luuserin rahoja?


    • ppana

      laita se lasku suoravelotukseen? vai voikohan noita (perintätoimiston?) laskuja saada s.v...?
      ottaako ulosotto sulta suoraan tililtä rahaa ??

    • kyllä voudille kelpaa

      kaverin piti jäädä kesälomalle jätkä tienasi hyvin kuukaudessa ja kesä loma rahat oli pankissa siis kaikkiaan useita tonneja euroissa. kun tyyppi kävi tilillä tilillä oli alle 2000 vanhaa markkaa, vouti oli vienyt loput ruokkoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe