Mulle on nyt tulossa toinen palkka, ja tilillä on ennestään jo 500€... kuun vika päivä tulee sitten 650€, ni jos maksan yhden ison velan (1000€) tililtä pois heti sinä päivänä kun tuo uusi palkka tulee, niin ei kai ulosotto ehdi väliin???? Vai pitäiskö mun nostaa raha käteiseksi... mutta rahat pitäis kyllä siirtää tilin välityksellä, että en tiiä mitä teen... en halua enää uutta velkaa ulosottoon!!!
Pankkitililtä ulosmittaus??
10
998
Vastaukset
- doorslammers
Ulosottomies ei vie rahojasi pankkitililtä vaan ne otetaan palkastasi.
- Ulkkis10
Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!
Ulkkis10 kirjoitti:
Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!
antaa varmaa tietoa?
- varmistuu
arvo-poika kirjoitti:
antaa varmaa tietoa?
kun huomaat että tilillä ei ole rahaa ja viimeinen merkintä on xxxx:kihlakunnanvirasto ja summa se mikä ennen oli tilin saldo
- oho..
Ulkkis10 kirjoitti:
Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!
missä tapauksissa tällasta käytäntöä käytetään?
luultavasti juuri tuossa et oot töissä muttet maksa velkojas,ja
eiköhän ne sun ovelleski tuossa tilanteessa osaa jos tietävät et tienaa rahaa! - voi.........
Aikanaan multa on viety ulosottoviranomaisen toimesta tililtä rahaa
ja kiitettävän sukkelaan, vaikka palkasta lähti normaalisti voudin vaatima
osa kuukausittain..
Tilin saldon kivutessa muutamaan tuhanteen niin kummasti oli
käynyt karhu siellä pikku lounaalla..
Ei kotimainen pankki ole turvallinen rahapiilo,
etkä asiakkaana saa mitään yksityisyyttä. - hehehe....
voi......... kirjoitti:
Aikanaan multa on viety ulosottoviranomaisen toimesta tililtä rahaa
ja kiitettävän sukkelaan, vaikka palkasta lähti normaalisti voudin vaatima
osa kuukausittain..
Tilin saldon kivutessa muutamaan tuhanteen niin kummasti oli
käynyt karhu siellä pikku lounaalla..
Ei kotimainen pankki ole turvallinen rahapiilo,
etkä asiakkaana saa mitään yksityisyyttä.Lisätään tähän edelliseen vielä se että tililläni
pari päivää maanneet muutama tuhat euroa oli
siellä käytännön syistä, eivätkä olleet omia rahojani..
Sanoisinko että ei paljon naurattanut,
minua eikä omistajaa. - fgh6
hehehe.... kirjoitti:
Lisätään tähän edelliseen vielä se että tililläni
pari päivää maanneet muutama tuhat euroa oli
siellä käytännön syistä, eivätkä olleet omia rahojani..
Sanoisinko että ei paljon naurattanut,
minua eikä omistajaa.yrittänyt "ovelasti" jemmailla toisen samanlaisen voutia pakoilevan luuserin rahoja?
- ppana
laita se lasku suoravelotukseen? vai voikohan noita (perintätoimiston?) laskuja saada s.v...?
ottaako ulosotto sulta suoraan tililtä rahaa ?? - kyllä voudille kelpaa
kaverin piti jäädä kesälomalle jätkä tienasi hyvin kuukaudessa ja kesä loma rahat oli pankissa siis kaikkiaan useita tonneja euroissa. kun tyyppi kävi tilillä tilillä oli alle 2000 vanhaa markkaa, vouti oli vienyt loput ruokkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683