Mulle on nyt tulossa toinen palkka, ja tilillä on ennestään jo 500€... kuun vika päivä tulee sitten 650€, ni jos maksan yhden ison velan (1000€) tililtä pois heti sinä päivänä kun tuo uusi palkka tulee, niin ei kai ulosotto ehdi väliin???? Vai pitäiskö mun nostaa raha käteiseksi... mutta rahat pitäis kyllä siirtää tilin välityksellä, että en tiiä mitä teen... en halua enää uutta velkaa ulosottoon!!!
Pankkitililtä ulosmittaus??
10
975
Vastaukset
- doorslammers
Ulosottomies ei vie rahojasi pankkitililtä vaan ne otetaan palkastasi.
- Ulkkis10
Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!
Ulkkis10 kirjoitti:
Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!
antaa varmaa tietoa?
- varmistuu
arvo-poika kirjoitti:
antaa varmaa tietoa?
kun huomaat että tilillä ei ole rahaa ja viimeinen merkintä on xxxx:kihlakunnanvirasto ja summa se mikä ennen oli tilin saldo
- oho..
Ulkkis10 kirjoitti:
missä tapauksissa tällasta käytäntöä käytetään?
luultavasti juuri tuossa et oot töissä muttet maksa velkojas,ja
eiköhän ne sun ovelleski tuossa tilanteessa osaa jos tietävät et tienaa rahaa! - voi.........
Aikanaan multa on viety ulosottoviranomaisen toimesta tililtä rahaa
ja kiitettävän sukkelaan, vaikka palkasta lähti normaalisti voudin vaatima
osa kuukausittain..
Tilin saldon kivutessa muutamaan tuhanteen niin kummasti oli
käynyt karhu siellä pikku lounaalla..
Ei kotimainen pankki ole turvallinen rahapiilo,
etkä asiakkaana saa mitään yksityisyyttä. - hehehe....
voi......... kirjoitti:
Aikanaan multa on viety ulosottoviranomaisen toimesta tililtä rahaa
ja kiitettävän sukkelaan, vaikka palkasta lähti normaalisti voudin vaatima
osa kuukausittain..
Tilin saldon kivutessa muutamaan tuhanteen niin kummasti oli
käynyt karhu siellä pikku lounaalla..
Ei kotimainen pankki ole turvallinen rahapiilo,
etkä asiakkaana saa mitään yksityisyyttä.Lisätään tähän edelliseen vielä se että tililläni
pari päivää maanneet muutama tuhat euroa oli
siellä käytännön syistä, eivätkä olleet omia rahojani..
Sanoisinko että ei paljon naurattanut,
minua eikä omistajaa. - fgh6
hehehe.... kirjoitti:
Lisätään tähän edelliseen vielä se että tililläni
pari päivää maanneet muutama tuhat euroa oli
siellä käytännön syistä, eivätkä olleet omia rahojani..
Sanoisinko että ei paljon naurattanut,
minua eikä omistajaa.yrittänyt "ovelasti" jemmailla toisen samanlaisen voutia pakoilevan luuserin rahoja?
- ppana
laita se lasku suoravelotukseen? vai voikohan noita (perintätoimiston?) laskuja saada s.v...?
ottaako ulosotto sulta suoraan tililtä rahaa ?? - kyllä voudille kelpaa
kaverin piti jäädä kesälomalle jätkä tienasi hyvin kuukaudessa ja kesä loma rahat oli pankissa siis kaikkiaan useita tonneja euroissa. kun tyyppi kävi tilillä tilillä oli alle 2000 vanhaa markkaa, vouti oli vienyt loput ruokkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510634- 425622
- 435173
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033911- 483628
- 133563
- 313076
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise832959- 452728
- 562633