Pankkitililtä ulosmittaus??

nuori nainen

Mulle on nyt tulossa toinen palkka, ja tilillä on ennestään jo 500€... kuun vika päivä tulee sitten 650€, ni jos maksan yhden ison velan (1000€) tililtä pois heti sinä päivänä kun tuo uusi palkka tulee, niin ei kai ulosotto ehdi väliin???? Vai pitäiskö mun nostaa raha käteiseksi... mutta rahat pitäis kyllä siirtää tilin välityksellä, että en tiiä mitä teen... en halua enää uutta velkaa ulosottoon!!!

10

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doorslammers

      Ulosottomies ei vie rahojasi pankkitililtä vaan ne otetaan palkastasi.

      • Ulkkis10

        Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!


      • Ulkkis10 kirjoitti:

        Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!

        antaa varmaa tietoa?


      • varmistuu
        arvo-poika kirjoitti:

        antaa varmaa tietoa?

        kun huomaat että tilillä ei ole rahaa ja viimeinen merkintä on xxxx:kihlakunnanvirasto ja summa se mikä ennen oli tilin saldo


      • oho..
        Ulkkis10 kirjoitti:

        Kyllä ulkkis voi velallisen tilinkin tyhjentää. Niillä on kuulema jokin ihan oma ohjelmakin velallisten tilien seuraamista varten. Niin olen kuullut! Sukanvarteen vaan rahat pois tililtä!!

        missä tapauksissa tällasta käytäntöä käytetään?
        luultavasti juuri tuossa et oot töissä muttet maksa velkojas,ja
        eiköhän ne sun ovelleski tuossa tilanteessa osaa jos tietävät et tienaa rahaa!


      • voi.........

        Aikanaan multa on viety ulosottoviranomaisen toimesta tililtä rahaa
        ja kiitettävän sukkelaan, vaikka palkasta lähti normaalisti voudin vaatima
        osa kuukausittain..

        Tilin saldon kivutessa muutamaan tuhanteen niin kummasti oli
        käynyt karhu siellä pikku lounaalla..

        Ei kotimainen pankki ole turvallinen rahapiilo,
        etkä asiakkaana saa mitään yksityisyyttä.


      • hehehe....
        voi......... kirjoitti:

        Aikanaan multa on viety ulosottoviranomaisen toimesta tililtä rahaa
        ja kiitettävän sukkelaan, vaikka palkasta lähti normaalisti voudin vaatima
        osa kuukausittain..

        Tilin saldon kivutessa muutamaan tuhanteen niin kummasti oli
        käynyt karhu siellä pikku lounaalla..

        Ei kotimainen pankki ole turvallinen rahapiilo,
        etkä asiakkaana saa mitään yksityisyyttä.

        Lisätään tähän edelliseen vielä se että tililläni
        pari päivää maanneet muutama tuhat euroa oli
        siellä käytännön syistä, eivätkä olleet omia rahojani..

        Sanoisinko että ei paljon naurattanut,
        minua eikä omistajaa.


      • fgh6
        hehehe.... kirjoitti:

        Lisätään tähän edelliseen vielä se että tililläni
        pari päivää maanneet muutama tuhat euroa oli
        siellä käytännön syistä, eivätkä olleet omia rahojani..

        Sanoisinko että ei paljon naurattanut,
        minua eikä omistajaa.

        yrittänyt "ovelasti" jemmailla toisen samanlaisen voutia pakoilevan luuserin rahoja?


    • ppana

      laita se lasku suoravelotukseen? vai voikohan noita (perintätoimiston?) laskuja saada s.v...?
      ottaako ulosotto sulta suoraan tililtä rahaa ??

    • kyllä voudille kelpaa

      kaverin piti jäädä kesälomalle jätkä tienasi hyvin kuukaudessa ja kesä loma rahat oli pankissa siis kaikkiaan useita tonneja euroissa. kun tyyppi kävi tilillä tilillä oli alle 2000 vanhaa markkaa, vouti oli vienyt loput ruokkoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe