Muita nuoria aikuisia

Katselija77

Hei

Löytyykö täältä ketään muita nuoria aikuisia, jotka kärsivät inkontinenssista jossain muodossa. Itse kärsin siitä ja on jotenkin yksinäinen olo. Olisi mukava löytää muita samankaltaisista vaivoista kärsiviä joiden kanssa jakaa tuntemuksia ja kokemuksia. Ehkäpä samalla voisi löytää jonkun jonkaka kanssa jakaa tulevaisuuskin.

8

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville_lti

Minulla on lievää virtsankarkailua. Esimerkiksi väsyneenä, nauraessa, jännittäessä voi tulla tiukka paikka. Useinmiten vain tuntuu, että on hankala pidätellä, mutta on myös vahinkoja sattunut. Olen ajatellut pitkään että olen ainoa nuori aikuinen, jolla ongelmia pidätellä. Kaipaisin myös kovasti juttuseuraa ihmisistä joilla samanlaisia ongelmia. Olen 27v.

• Katselija77

Haluaisitko jutella aiheesta ja miksei kaikesta muustakin sähköpostin välityksellä?

t. Alkup. viestin kirjoittaja

• Ville_lti
        Katselija77 kirjoitti:

Haluaisitko jutella aiheesta ja miksei kaikesta muustakin sähköpostin välityksellä?

Laita mulle mailia: [email protected]

• Täällä kans

Mä olen melkein 27-vuotias nainen. Inkontinenssia joo. Häiritsee niin paljon tavallista elämää.. Kaiken lisäksi vaivana on kaikenmaailman alapäätulehdukset, jotka vaan pahentaa ensinmainittua. Tekisin aika lailla mitä vaan, jos pääsisin tästä vaivasta eroon!

• Katselija77

• Ville_lti

Jos huvittaa jutella niin mailaile ihmeessä minulle

• Katselija77
        Katselija77 kirjoitti:

Minulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com.

• luotsivene11
        Ville_lti kirjoitti:

Jos huvittaa jutella niin mailaile ihmeessä minulle

Kastelu on siis tuttua.
        Nyt tuli keliakian tulokset. Ovat onneksi negatiiviset. Eli saatan selvitä laktoosittomalla ruokavaliolla...

Niin: Ja osoite on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4074
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1702
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1536
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1484
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1418
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1385
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1326
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1245
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1099
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1078
    Aihe