Muita nuoria aikuisia

Katselija77

Hei

Löytyykö täältä ketään muita nuoria aikuisia, jotka kärsivät inkontinenssista jossain muodossa. Itse kärsin siitä ja on jotenkin yksinäinen olo. Olisi mukava löytää muita samankaltaisista vaivoista kärsiviä joiden kanssa jakaa tuntemuksia ja kokemuksia. Ehkäpä samalla voisi löytää jonkun jonkaka kanssa jakaa tulevaisuuskin.

8

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville_lti

Minulla on lievää virtsankarkailua. Esimerkiksi väsyneenä, nauraessa, jännittäessä voi tulla tiukka paikka. Useinmiten vain tuntuu, että on hankala pidätellä, mutta on myös vahinkoja sattunut. Olen ajatellut pitkään että olen ainoa nuori aikuinen, jolla ongelmia pidätellä. Kaipaisin myös kovasti juttuseuraa ihmisistä joilla samanlaisia ongelmia. Olen 27v.

• Katselija77

Haluaisitko jutella aiheesta ja miksei kaikesta muustakin sähköpostin välityksellä?

t. Alkup. viestin kirjoittaja

• Ville_lti
        Katselija77 kirjoitti:

Haluaisitko jutella aiheesta ja miksei kaikesta muustakin sähköpostin välityksellä?

Laita mulle mailia: [email protected]

• Täällä kans

Mä olen melkein 27-vuotias nainen. Inkontinenssia joo. Häiritsee niin paljon tavallista elämää.. Kaiken lisäksi vaivana on kaikenmaailman alapäätulehdukset, jotka vaan pahentaa ensinmainittua. Tekisin aika lailla mitä vaan, jos pääsisin tästä vaivasta eroon!

• Katselija77

• Ville_lti

Jos huvittaa jutella niin mailaile ihmeessä minulle

• Katselija77
        Katselija77 kirjoitti:

Minulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com.

• luotsivene11
        Ville_lti kirjoitti:

Jos huvittaa jutella niin mailaile ihmeessä minulle

Kastelu on siis tuttua.
        Nyt tuli keliakian tulokset. Ovat onneksi negatiiviset. Eli saatan selvitä laktoosittomalla ruokavaliolla...

Niin: Ja osoite on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3538
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1568
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1289
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1232
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1003
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      842
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      804
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      765
    Aihe