Muita nuoria aikuisia

Katselija77

Hei

Löytyykö täältä ketään muita nuoria aikuisia, jotka kärsivät inkontinenssista jossain muodossa. Itse kärsin siitä ja on jotenkin yksinäinen olo. Olisi mukava löytää muita samankaltaisista vaivoista kärsiviä joiden kanssa jakaa tuntemuksia ja kokemuksia. Ehkäpä samalla voisi löytää jonkun jonkaka kanssa jakaa tulevaisuuskin.

8

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville_lti

Minulla on lievää virtsankarkailua. Esimerkiksi väsyneenä, nauraessa, jännittäessä voi tulla tiukka paikka. Useinmiten vain tuntuu, että on hankala pidätellä, mutta on myös vahinkoja sattunut. Olen ajatellut pitkään että olen ainoa nuori aikuinen, jolla ongelmia pidätellä. Kaipaisin myös kovasti juttuseuraa ihmisistä joilla samanlaisia ongelmia. Olen 27v.

• Katselija77

Haluaisitko jutella aiheesta ja miksei kaikesta muustakin sähköpostin välityksellä?

t. Alkup. viestin kirjoittaja

• Ville_lti
        Katselija77 kirjoitti:

Haluaisitko jutella aiheesta ja miksei kaikesta muustakin sähköpostin välityksellä?

Laita mulle mailia: [email protected]

• Täällä kans

Mä olen melkein 27-vuotias nainen. Inkontinenssia joo. Häiritsee niin paljon tavallista elämää.. Kaiken lisäksi vaivana on kaikenmaailman alapäätulehdukset, jotka vaan pahentaa ensinmainittua. Tekisin aika lailla mitä vaan, jos pääsisin tästä vaivasta eroon!

• Katselija77

• Ville_lti

Jos huvittaa jutella niin mailaile ihmeessä minulle

• Katselija77
        Katselija77 kirjoitti:

Minulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com.

• luotsivene11
        Ville_lti kirjoitti:

Jos huvittaa jutella niin mailaile ihmeessä minulle

Kastelu on siis tuttua.
        Nyt tuli keliakian tulokset. Ovat onneksi negatiiviset. Eli saatan selvitä laktoosittomalla ruokavaliolla...

Niin: Ja osoite on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe