Muita nuoria aikuisia

Katselija77

Hei

Löytyykö täältä ketään muita nuoria aikuisia, jotka kärsivät inkontinenssista jossain muodossa. Itse kärsin siitä ja on jotenkin yksinäinen olo. Olisi mukava löytää muita samankaltaisista vaivoista kärsiviä joiden kanssa jakaa tuntemuksia ja kokemuksia. Ehkäpä samalla voisi löytää jonkun jonkaka kanssa jakaa tulevaisuuskin.

8

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville_lti

Minulla on lievää virtsankarkailua. Esimerkiksi väsyneenä, nauraessa, jännittäessä voi tulla tiukka paikka. Useinmiten vain tuntuu, että on hankala pidätellä, mutta on myös vahinkoja sattunut. Olen ajatellut pitkään että olen ainoa nuori aikuinen, jolla ongelmia pidätellä. Kaipaisin myös kovasti juttuseuraa ihmisistä joilla samanlaisia ongelmia. Olen 27v.

• Katselija77

Haluaisitko jutella aiheesta ja miksei kaikesta muustakin sähköpostin välityksellä?

t. Alkup. viestin kirjoittaja

• Ville_lti
        Katselija77 kirjoitti:

Haluaisitko jutella aiheesta ja miksei kaikesta muustakin sähköpostin välityksellä?

Laita mulle mailia: [email protected]

• Täällä kans

Mä olen melkein 27-vuotias nainen. Inkontinenssia joo. Häiritsee niin paljon tavallista elämää.. Kaiken lisäksi vaivana on kaikenmaailman alapäätulehdukset, jotka vaan pahentaa ensinmainittua. Tekisin aika lailla mitä vaan, jos pääsisin tästä vaivasta eroon!

• Katselija77

• Ville_lti

Jos huvittaa jutella niin mailaile ihmeessä minulle

• Katselija77
        Katselija77 kirjoitti:

Minulle voi mailata osoitteseen katselija77(at)gmail(piste)com.

• luotsivene11
        Ville_lti kirjoitti:

Jos huvittaa jutella niin mailaile ihmeessä minulle

Kastelu on siis tuttua.
        Nyt tuli keliakian tulokset. Ovat onneksi negatiiviset. Eli saatan selvitä laktoosittomalla ruokavaliolla...

Niin: Ja osoite on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe