Nyt lukuvuoden alkaessa on hyvä muistaa kiittää
siitä, että suomalaisilla lapsilla on uskonnon opetus,
ei tarvitse kaikkea ihan alusta alkaa opettaa,
kun ihminen uskoon tulee.
Muistetaan näitä tunteja rukouksin,
rukoillaan mahdollisimman monia
uskovia opettajia kouluihin.
Eli iso kiitos Jumalalle uskontotunneista!
Uskonnonopetus on!
5
395
Vastaukset
- ansiotyössä päivittäin
Oleellinen osa ihmisen kasvamista terveeseen aikuisuuteen on juuri uskonnonopetus.
- minä vaan123
Ehkä jos kerrotaan objektiivisesti kaikista uskonnoista. Ei pelkkää kristinuskoa.
Uskontoa ei tulisi opettaa missään tapauksessa täytenä totuutena. Uskontohan jo sanana selittää sen mitä on; uskon asioita. - sunnyriver
minä vaan123 kirjoitti:
Ehkä jos kerrotaan objektiivisesti kaikista uskonnoista. Ei pelkkää kristinuskoa.
Uskontoa ei tulisi opettaa missään tapauksessa täytenä totuutena. Uskontohan jo sanana selittää sen mitä on; uskon asioita.Ja uskossa Jumalaan on vielä sekin salaisuus,
että kun uskoo,
usko toimii.
Eli Jumalan voima ja rakkaus
tulevat pienen ihmisen elämään.
Ei se pilkkamalla ja väheksymällä tule,
vaan uskomalla!
Ihmeiden aika ei ole vielä
eikä koskaan ohi.
Meillä on ehkä 80 v täällä,
tulevaisuus tilaamassamme paikassa.
Jumala oli, on ja tulee aina olemaan.
Iankaikkisesti.
- -...--..-
Nykyajan kristinusko on niin epäuskottava, että nykyajan nuorille sitä pitää pakkosyöttää vähintään yhdeksän vuoden ajan. Tällöinkin vain osa saadaan käännytettyä.
- sunnyriver
No, murheensa on kullakin.
Jumala taas murehti joku päivä tässä kesällä sitä,
että joillakin luokilla on vain pari tuntia uskontoa viikossa.
Ei siinä ehdi rakkaus paljon pesää tehdä,
varsinkaan jos kaveripiiri on kielteinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446