On mahtavaa porukkaa, mitenkään unohtamatta jo legendaksi muodostunutta ja kaikkien mielensyövereihin painutta ylivoimaista SaPKo:a
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009082010108443_vi.shtml
Jääkiekon suurnimet
2
99
Vastaukset
- SavoRULES
SaPKo on legenda Suomisarjassa. Ainut joukkue, joka on saanut yleisön ulvomaan naurusta rusettiluistelullaan. Mutta viihdettä sen kiekon pitääkin olla, joku raja sentään siinäkin.
- Vaasan veri
Oli jo surkea suurnimi tyttökodin lukitussa huoneessa opetellessaan laittamaan rusetille punaisten leppäkerttu tennarien nauhoja ja kukkamekkonsa kaulanauhaa, joka kiristi liikaa eräs kerta ja RAVistin vietiin sairastuvalle elpymään kieli tekohampaiden väliin juuttuneena ja vanha hammaslanka oli kietoutunut nenän finnin ympärille, rusentaen sen kuin makkaransiivun läjään leivän väliin.
Ainoat hekottelijat tilanteelle oli hoitajat, jotka pakkasivat RAVistimen matkalaukkuun ja lähettivät pikkuneidin Korkeasaaren eläinlääkärille, kun Kunnanlääkäri ei suostunut ottamaan vastaan pentua luullessaan läjätyn finninenän johdosta hoitavansa Kilpikonnaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5211585
- 827769
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555878- 795828
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784972Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334303- 483126
- 363094
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402510