MTV3-kanavapaketti ilmaiseksi

Canal Digitalissa

MTV3-kanavapaketti täysin ilmaiseksi elokuun loppuun asti Canal Digitalissa. Teet vain kanavahaun. Näkyy MAX, FAKTA, LEFFA, SCIFI, SARJA, JUNIORI ja AVA.

10

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei riitä mulle

siks mä aion tehdä tilauksen tän kuun loppuun mennessä, saan kattoo ensi kuunkin ilmaiseksi ja saan sen paketin hintaan 8 euroa kuussa kun tilaan sen kuun loppuun mennessä (normaalisti hinta olisi 14,95 kuussa jos tilaa myöhemmin).

• pienellä painettu txt

Canal -paketin yhteydessä hinta on se 14,95/kk. Tarjous koskee vain Viihde HD ja Perhe HD -pakettien tilaajia.

• ei riitä mulle
        pienellä painettu txt kirjoitti:

Canal -paketin yhteydessä hinta on se 14,95/kk. Tarjous koskee vain Viihde HD ja Perhe HD -pakettien tilaajia.

se ei mua huoleta, mulla kun on se PerheHD-paketti. Mä en Canal paskaa enää tähän huusholliin ota (raiskaavat leffoja). Eli mä siis saan sen 8 eurolla kuussa

• mikkikissa
        ei riitä mulle kirjoitti:

se ei mua huoleta, mulla kun on se PerheHD-paketti. Mä en Canal paskaa enää tähän huusholliin ota (raiskaavat leffoja). Eli mä siis saan sen 8 eurolla kuussa

Saat sen 8 eurolla eli kuukausi taksa olis tilauksen jälkeen 39.90€/kk
        Nyt on myös uusille asiakkaille boxit edullisemmin perus hd 99€ ja tallentava 199€ kun ottaa mtv paketin perhe hd tai viihde hd mukaan

• ei riitä mulle
        mikkikissa kirjoitti:

Nyt on myös uusille asiakkaille boxit edullisemmin perus hd 99€ ja tallentava 199€ kun ottaa mtv paketin perhe hd tai viihde hd mukaan

siis sen että saan sen 8 euron lisämaksulla, se kommenttini ei ollut kysymys vaan sanoin ääneen sen minkä jo tiesin.

Mä en noista HD-bokseista perusta, jos sellaisen tilaisin niin ne lykkäisi mulle kumminkin sitten Conax-linkitetyn (eli paritetun) kortin (koska HD-kanavissa linkitetty kortti on pakollinen) ja sellasta mä en halua. Mun katselukorttini on onneksi toistaiseksi linkittämätön koska olen niin halunnut eikä mulla ole edes HD-laitteitakaan. Eikä toistaiseksi tulekaan.

• mikkikissa
        ei riitä mulle kirjoitti:

siis sen että saan sen 8 euron lisämaksulla, se kommenttini ei ollut kysymys vaan sanoin ääneen sen minkä jo tiesin.

Mä en noista HD-bokseista perusta, jos sellaisen tilaisin niin ne lykkäisi mulle kumminkin sitten Conax-linkitetyn (eli paritetun) kortin (koska HD-kanavissa linkitetty kortti on pakollinen) ja sellasta mä en halua. Mun katselukorttini on onneksi toistaiseksi linkittämätön koska olen niin halunnut eikä mulla ole edes HD-laitteitakaan. Eikä toistaiseksi tulekaan.

Ole mitenkään vielä linkitetty voin mennä tuttujen luo ja ottaa katselukortin mukaani ja laittaa se heidän combo boxiin ja kotona menee myös niin voi siirtää korttia huoneesta toiseen,en ole tehnyt multiroom sopimusta sen vuoksi että sopimus jatkuu 24kk ja se ei olis hyvä

• N
        mikkikissa kirjoitti:

Voisitko laittaa linkin sivulle, josta voin tilata MTV3-paketin 8:lla eurolla? Meillä on jo valmiiksi Perhe HD-paketti!

• on linkki
        N kirjoitti:

Voisitko laittaa linkin sivulle, josta voin tilata MTV3-paketin 8:lla eurolla? Meillä on jo valmiiksi Perhe HD-paketti!

Tässä kaipaamasi linkki tilaussivulle josta voi tilata tuon MTV3 paketin:

http://www.canaldigital.fi/mtv3

• ei kerkii kattoo

Näitä tavallisiakaan kanavia tarpeeksi, joten miks maksaa ohjelmasta mitä ei katto. Parkulle pitäs viittää se soppa lautanen pilaamaan maisemaakin.

• tilata...

Ei kenenkään ole pakko tilata. Mutta ei se ole mikään soppalautanen (se muuten on yhdyssana ellet tiennyt) vaan satelliittiantenni, eikä nuo nykyiset satelliittiantennit mitäään maisemaa pilaa. Niitä on jo lähes joka toisessa huushollissa. Paitsi jos talo on kaapelissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      263
      9895
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      193
      5634
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      162
      5210
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      74
      4875
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2439
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2269
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      339
      1977
    8. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1655
    9. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90
      1607
    10. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      0
      1450
    Aihe