MTV3-kanavapaketti ilmaiseksi

Canal Digitalissa

MTV3-kanavapaketti täysin ilmaiseksi elokuun loppuun asti Canal Digitalissa. Teet vain kanavahaun. Näkyy MAX, FAKTA, LEFFA, SCIFI, SARJA, JUNIORI ja AVA.

10

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei riitä mulle

      siks mä aion tehdä tilauksen tän kuun loppuun mennessä, saan kattoo ensi kuunkin ilmaiseksi ja saan sen paketin hintaan 8 euroa kuussa kun tilaan sen kuun loppuun mennessä (normaalisti hinta olisi 14,95 kuussa jos tilaa myöhemmin).

      • pienellä painettu txt

        Canal -paketin yhteydessä hinta on se 14,95/kk. Tarjous koskee vain Viihde HD ja Perhe HD -pakettien tilaajia.


      • ei riitä mulle
        pienellä painettu txt kirjoitti:

        Canal -paketin yhteydessä hinta on se 14,95/kk. Tarjous koskee vain Viihde HD ja Perhe HD -pakettien tilaajia.

        se ei mua huoleta, mulla kun on se PerheHD-paketti. Mä en Canal paskaa enää tähän huusholliin ota (raiskaavat leffoja). Eli mä siis saan sen 8 eurolla kuussa


      • mikkikissa
        ei riitä mulle kirjoitti:

        se ei mua huoleta, mulla kun on se PerheHD-paketti. Mä en Canal paskaa enää tähän huusholliin ota (raiskaavat leffoja). Eli mä siis saan sen 8 eurolla kuussa

        Saat sen 8 eurolla eli kuukausi taksa olis tilauksen jälkeen 39.90€/kk
        Nyt on myös uusille asiakkaille boxit edullisemmin perus hd 99€ ja tallentava 199€ kun ottaa mtv paketin perhe hd tai viihde hd mukaan


      • ei riitä mulle
        mikkikissa kirjoitti:

        Saat sen 8 eurolla eli kuukausi taksa olis tilauksen jälkeen 39.90€/kk
        Nyt on myös uusille asiakkaille boxit edullisemmin perus hd 99€ ja tallentava 199€ kun ottaa mtv paketin perhe hd tai viihde hd mukaan

        siis sen että saan sen 8 euron lisämaksulla, se kommenttini ei ollut kysymys vaan sanoin ääneen sen minkä jo tiesin.

        Mä en noista HD-bokseista perusta, jos sellaisen tilaisin niin ne lykkäisi mulle kumminkin sitten Conax-linkitetyn (eli paritetun) kortin (koska HD-kanavissa linkitetty kortti on pakollinen) ja sellasta mä en halua. Mun katselukorttini on onneksi toistaiseksi linkittämätön koska olen niin halunnut eikä mulla ole edes HD-laitteitakaan. Eikä toistaiseksi tulekaan.


      • mikkikissa
        ei riitä mulle kirjoitti:

        siis sen että saan sen 8 euron lisämaksulla, se kommenttini ei ollut kysymys vaan sanoin ääneen sen minkä jo tiesin.

        Mä en noista HD-bokseista perusta, jos sellaisen tilaisin niin ne lykkäisi mulle kumminkin sitten Conax-linkitetyn (eli paritetun) kortin (koska HD-kanavissa linkitetty kortti on pakollinen) ja sellasta mä en halua. Mun katselukorttini on onneksi toistaiseksi linkittämätön koska olen niin halunnut eikä mulla ole edes HD-laitteitakaan. Eikä toistaiseksi tulekaan.

        Ole mitenkään vielä linkitetty voin mennä tuttujen luo ja ottaa katselukortin mukaani ja laittaa se heidän combo boxiin ja kotona menee myös niin voi siirtää korttia huoneesta toiseen,en ole tehnyt multiroom sopimusta sen vuoksi että sopimus jatkuu 24kk ja se ei olis hyvä


      • N
        mikkikissa kirjoitti:

        Saat sen 8 eurolla eli kuukausi taksa olis tilauksen jälkeen 39.90€/kk
        Nyt on myös uusille asiakkaille boxit edullisemmin perus hd 99€ ja tallentava 199€ kun ottaa mtv paketin perhe hd tai viihde hd mukaan

        Voisitko laittaa linkin sivulle, josta voin tilata MTV3-paketin 8:lla eurolla? Meillä on jo valmiiksi Perhe HD-paketti!


      • on linkki
        N kirjoitti:

        Voisitko laittaa linkin sivulle, josta voin tilata MTV3-paketin 8:lla eurolla? Meillä on jo valmiiksi Perhe HD-paketti!

        Tässä kaipaamasi linkki tilaussivulle josta voi tilata tuon MTV3 paketin:

        http://www.canaldigital.fi/mtv3


    • ei kerkii kattoo

      Näitä tavallisiakaan kanavia tarpeeksi, joten miks maksaa ohjelmasta mitä ei katto. Parkulle pitäs viittää se soppa lautanen pilaamaan maisemaakin.

      • tilata...

        Ei kenenkään ole pakko tilata. Mutta ei se ole mikään soppalautanen (se muuten on yhdyssana ellet tiennyt) vaan satelliittiantenni, eikä nuo nykyiset satelliittiantennit mitäään maisemaa pilaa. Niitä on jo lähes joka toisessa huushollissa. Paitsi jos talo on kaapelissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe