MTV3-kanavapaketti täysin ilmaiseksi elokuun loppuun asti Canal Digitalissa. Teet vain kanavahaun. Näkyy MAX, FAKTA, LEFFA, SCIFI, SARJA, JUNIORI ja AVA.
MTV3-kanavapaketti ilmaiseksi
10
939
Vastaukset
- ei riitä mulle
siks mä aion tehdä tilauksen tän kuun loppuun mennessä, saan kattoo ensi kuunkin ilmaiseksi ja saan sen paketin hintaan 8 euroa kuussa kun tilaan sen kuun loppuun mennessä (normaalisti hinta olisi 14,95 kuussa jos tilaa myöhemmin).
- pienellä painettu txt
Canal -paketin yhteydessä hinta on se 14,95/kk. Tarjous koskee vain Viihde HD ja Perhe HD -pakettien tilaajia.
- ei riitä mulle
pienellä painettu txt kirjoitti:
Canal -paketin yhteydessä hinta on se 14,95/kk. Tarjous koskee vain Viihde HD ja Perhe HD -pakettien tilaajia.
se ei mua huoleta, mulla kun on se PerheHD-paketti. Mä en Canal paskaa enää tähän huusholliin ota (raiskaavat leffoja). Eli mä siis saan sen 8 eurolla kuussa
- mikkikissa
ei riitä mulle kirjoitti:
se ei mua huoleta, mulla kun on se PerheHD-paketti. Mä en Canal paskaa enää tähän huusholliin ota (raiskaavat leffoja). Eli mä siis saan sen 8 eurolla kuussa
Saat sen 8 eurolla eli kuukausi taksa olis tilauksen jälkeen 39.90€/kk
Nyt on myös uusille asiakkaille boxit edullisemmin perus hd 99€ ja tallentava 199€ kun ottaa mtv paketin perhe hd tai viihde hd mukaan - ei riitä mulle
mikkikissa kirjoitti:
Nyt on myös uusille asiakkaille boxit edullisemmin perus hd 99€ ja tallentava 199€ kun ottaa mtv paketin perhe hd tai viihde hd mukaansiis sen että saan sen 8 euron lisämaksulla, se kommenttini ei ollut kysymys vaan sanoin ääneen sen minkä jo tiesin.
Mä en noista HD-bokseista perusta, jos sellaisen tilaisin niin ne lykkäisi mulle kumminkin sitten Conax-linkitetyn (eli paritetun) kortin (koska HD-kanavissa linkitetty kortti on pakollinen) ja sellasta mä en halua. Mun katselukorttini on onneksi toistaiseksi linkittämätön koska olen niin halunnut eikä mulla ole edes HD-laitteitakaan. Eikä toistaiseksi tulekaan. - mikkikissa
ei riitä mulle kirjoitti:
siis sen että saan sen 8 euron lisämaksulla, se kommenttini ei ollut kysymys vaan sanoin ääneen sen minkä jo tiesin.
Mä en noista HD-bokseista perusta, jos sellaisen tilaisin niin ne lykkäisi mulle kumminkin sitten Conax-linkitetyn (eli paritetun) kortin (koska HD-kanavissa linkitetty kortti on pakollinen) ja sellasta mä en halua. Mun katselukorttini on onneksi toistaiseksi linkittämätön koska olen niin halunnut eikä mulla ole edes HD-laitteitakaan. Eikä toistaiseksi tulekaan.Ole mitenkään vielä linkitetty voin mennä tuttujen luo ja ottaa katselukortin mukaani ja laittaa se heidän combo boxiin ja kotona menee myös niin voi siirtää korttia huoneesta toiseen,en ole tehnyt multiroom sopimusta sen vuoksi että sopimus jatkuu 24kk ja se ei olis hyvä
- N
mikkikissa kirjoitti:
Nyt on myös uusille asiakkaille boxit edullisemmin perus hd 99€ ja tallentava 199€ kun ottaa mtv paketin perhe hd tai viihde hd mukaanVoisitko laittaa linkin sivulle, josta voin tilata MTV3-paketin 8:lla eurolla? Meillä on jo valmiiksi Perhe HD-paketti!
- on linkki
N kirjoitti:
Voisitko laittaa linkin sivulle, josta voin tilata MTV3-paketin 8:lla eurolla? Meillä on jo valmiiksi Perhe HD-paketti!
Tässä kaipaamasi linkki tilaussivulle josta voi tilata tuon MTV3 paketin:
http://www.canaldigital.fi/mtv3
- ei kerkii kattoo
Näitä tavallisiakaan kanavia tarpeeksi, joten miks maksaa ohjelmasta mitä ei katto. Parkulle pitäs viittää se soppa lautanen pilaamaan maisemaakin.
- tilata...
Ei kenenkään ole pakko tilata. Mutta ei se ole mikään soppalautanen (se muuten on yhdyssana ellet tiennyt) vaan satelliittiantenni, eikä nuo nykyiset satelliittiantennit mitäään maisemaa pilaa. Niitä on jo lähes joka toisessa huushollissa. Paitsi jos talo on kaapelissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116