Niin että tämä kiinnostaisi minua kovasti. Itse olen rapu, ja olen huomannut etten meinaa tulla oikein toimeen muiden rapujen kanssa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia, vai onko asiat toistepäin ?
Miten ravut tulevat yleensä keskenään toimeen?
7
1428
Vastaukset
- Rapunainen123
Itse tulen todella hyvin toimeen toisten rapujen kanssa. Useat läheisiksi tulleet ystävät on rapuja ja kolme on syntynyt jopa samana päivänä (10.7.) Itse olen syntynyt 9.7.
- ---rapunainen
Itsekin rapuna tulen loistavasti toisten rapujen kanssa toimeen. Ymmärretään toisiamme hyvin.
- ilmalaiva
ja kierrän kaukaa rapu-m: äkkipikaisia, arvaamattomia, tylsiä ja outoja. Toiset rapu-n, en jaksa 'kivireen' seurassa. Johtuneeko samankaltaisuudesta? hehe mutta näin vain on. Tulen toimeen parhaiten sellaisten merkkien kanssa joiden kanssa taas ei pitäisi tulla toimeen. Oinas, Vaaka, Vesimies. Välttelen myös ikävää pessimistimerkkiä kaurista myös, sitä valituksen runsautta, skorpparit ja kalat merkkisten seura - ei kiitos. Tylsää ja äreätä.
- MasterZeromus
Toimeen jotenkuten toisten rapujen kanssa mutta se samankaltaisuus ja se että molemmat haluaa ohjata asioita tekee mahdollisesta suhteesta täysin mahdottoman. No ystävinä ehkä jos toinen osapuoli suostuis antaan hieman periksi. Mutta merkit jotka minua eniten kiehtoo on Neitsyt ja Jouskari mahdollisina elämänkumppaneina kun taas Skorppari ja Leijona voivat muuten olla hyviä ystäviä.
- rapuännä
Toisen ravun pitää olla aikamoinen, että jaksan sen seuraa. Jotkut rapunaiset ovat karvoja nostattavia äpäriä, jotkut miehet taas hampaita kiristäviä hemppiksiä. HUH. Jotkut ravut ovat taas mitä mahtavampia. Ei raput voi jakaa kahtia: kivoihin ja kaukaa kierrettäviin yksilöihin
Itse olen seikkailunhaluinen, tykkään olla riippumaton, villi. PIdän kyllä kovasti ja arvostan ihmissuhteita ja perhettä, mutta en jaksa asettua aloilleni. Haluan matkustella ja nähdä ja kokea paljon. Ehkä itsestänikin tulee vielä joskus romanttinen, herkkä, kotihiiri. Ehkä. Saa nähdä.- rabuuu
Mä myös tykkään olla vapaa, villi ja seikkailla. Joskus on hyvä olla yksin, mutta tykkään myös olla ihmisten seurassa sillä liika yksinäisyys ei tunnu todellakaan hyvältä. Ja niinkuin rapuännä sanoikin, että ravut voi jakaa kahteen osaan, niin olen täysin samaa mieltä !
Tiedän pari rapua joita en yksin kertaisesti vain siedä ! Eivät ne ole mulle mitään tehneet, mutta tulee vain ahdistava olo heidän seurassaan kun eivät ymmärrä juttujani. Parhaiten olen huomannut tulevani toimeen neitsyen, vesimiehen ja kaksosen seurassa. Kaloista en tykkää. Kauriiden kanssa viihdyn jotenkuten, mutta leijonista, oinaista yms en ole havainnut mitään erityistä.
- deekurinsessa
Moni kenen kanssa on vuosien varrella ollut riitaa enemmän tai vähemmän, ovat olleet rapuja :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735