Miten ravut tulevat yleensä keskenään toimeen?

katkarapurallaa

Niin että tämä kiinnostaisi minua kovasti. Itse olen rapu, ja olen huomannut etten meinaa tulla oikein toimeen muiden rapujen kanssa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia, vai onko asiat toistepäin ?

7

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapunainen123

      Itse tulen todella hyvin toimeen toisten rapujen kanssa. Useat läheisiksi tulleet ystävät on rapuja ja kolme on syntynyt jopa samana päivänä (10.7.) Itse olen syntynyt 9.7.

      • ---rapunainen

        Itsekin rapuna tulen loistavasti toisten rapujen kanssa toimeen. Ymmärretään toisiamme hyvin.


    • ilmalaiva

      ja kierrän kaukaa rapu-m: äkkipikaisia, arvaamattomia, tylsiä ja outoja. Toiset rapu-n, en jaksa 'kivireen' seurassa. Johtuneeko samankaltaisuudesta? hehe mutta näin vain on. Tulen toimeen parhaiten sellaisten merkkien kanssa joiden kanssa taas ei pitäisi tulla toimeen. Oinas, Vaaka, Vesimies. Välttelen myös ikävää pessimistimerkkiä kaurista myös, sitä valituksen runsautta, skorpparit ja kalat merkkisten seura - ei kiitos. Tylsää ja äreätä.

      • MasterZeromus

        Toimeen jotenkuten toisten rapujen kanssa mutta se samankaltaisuus ja se että molemmat haluaa ohjata asioita tekee mahdollisesta suhteesta täysin mahdottoman. No ystävinä ehkä jos toinen osapuoli suostuis antaan hieman periksi. Mutta merkit jotka minua eniten kiehtoo on Neitsyt ja Jouskari mahdollisina elämänkumppaneina kun taas Skorppari ja Leijona voivat muuten olla hyviä ystäviä.


    • rapuännä

      Toisen ravun pitää olla aikamoinen, että jaksan sen seuraa. Jotkut rapunaiset ovat karvoja nostattavia äpäriä, jotkut miehet taas hampaita kiristäviä hemppiksiä. HUH. Jotkut ravut ovat taas mitä mahtavampia. Ei raput voi jakaa kahtia: kivoihin ja kaukaa kierrettäviin yksilöihin

      Itse olen seikkailunhaluinen, tykkään olla riippumaton, villi. PIdän kyllä kovasti ja arvostan ihmissuhteita ja perhettä, mutta en jaksa asettua aloilleni. Haluan matkustella ja nähdä ja kokea paljon. Ehkä itsestänikin tulee vielä joskus romanttinen, herkkä, kotihiiri. Ehkä. Saa nähdä.

      • rabuuu

        Mä myös tykkään olla vapaa, villi ja seikkailla. Joskus on hyvä olla yksin, mutta tykkään myös olla ihmisten seurassa sillä liika yksinäisyys ei tunnu todellakaan hyvältä. Ja niinkuin rapuännä sanoikin, että ravut voi jakaa kahteen osaan, niin olen täysin samaa mieltä !
        Tiedän pari rapua joita en yksin kertaisesti vain siedä ! Eivät ne ole mulle mitään tehneet, mutta tulee vain ahdistava olo heidän seurassaan kun eivät ymmärrä juttujani. Parhaiten olen huomannut tulevani toimeen neitsyen, vesimiehen ja kaksosen seurassa. Kaloista en tykkää. Kauriiden kanssa viihdyn jotenkuten, mutta leijonista, oinaista yms en ole havainnut mitään erityistä.


    • deekurinsessa

      Moni kenen kanssa on vuosien varrella ollut riitaa enemmän tai vähemmän, ovat olleet rapuja :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe