Miten ravut tulevat yleensä keskenään toimeen?

katkarapurallaa

Niin että tämä kiinnostaisi minua kovasti. Itse olen rapu, ja olen huomannut etten meinaa tulla oikein toimeen muiden rapujen kanssa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia, vai onko asiat toistepäin ?

7

1353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapunainen123

Itse tulen todella hyvin toimeen toisten rapujen kanssa. Useat läheisiksi tulleet ystävät on rapuja ja kolme on syntynyt jopa samana päivänä (10.7.) Itse olen syntynyt 9.7.

• ---rapunainen

Itsekin rapuna tulen loistavasti toisten rapujen kanssa toimeen. Ymmärretään toisiamme hyvin.

• ilmalaiva

ja kierrän kaukaa rapu-m: äkkipikaisia, arvaamattomia, tylsiä ja outoja. Toiset rapu-n, en jaksa 'kivireen' seurassa. Johtuneeko samankaltaisuudesta? hehe mutta näin vain on. Tulen toimeen parhaiten sellaisten merkkien kanssa joiden kanssa taas ei pitäisi tulla toimeen. Oinas, Vaaka, Vesimies. Välttelen myös ikävää pessimistimerkkiä kaurista myös, sitä valituksen runsautta, skorpparit ja kalat merkkisten seura - ei kiitos. Tylsää ja äreätä.

• MasterZeromus

Toimeen jotenkuten toisten rapujen kanssa mutta se samankaltaisuus ja se että molemmat haluaa ohjata asioita tekee mahdollisesta suhteesta täysin mahdottoman. No ystävinä ehkä jos toinen osapuoli suostuis antaan hieman periksi. Mutta merkit jotka minua eniten kiehtoo on Neitsyt ja Jouskari mahdollisina elämänkumppaneina kun taas Skorppari ja Leijona voivat muuten olla hyviä ystäviä.

• rapuännä

Toisen ravun pitää olla aikamoinen, että jaksan sen seuraa. Jotkut rapunaiset ovat karvoja nostattavia äpäriä, jotkut miehet taas hampaita kiristäviä hemppiksiä. HUH. Jotkut ravut ovat taas mitä mahtavampia. Ei raput voi jakaa kahtia: kivoihin ja kaukaa kierrettäviin yksilöihin

Itse olen seikkailunhaluinen, tykkään olla riippumaton, villi. PIdän kyllä kovasti ja arvostan ihmissuhteita ja perhettä, mutta en jaksa asettua aloilleni. Haluan matkustella ja nähdä ja kokea paljon. Ehkä itsestänikin tulee vielä joskus romanttinen, herkkä, kotihiiri. Ehkä. Saa nähdä.

• rabuuu

Mä myös tykkään olla vapaa, villi ja seikkailla. Joskus on hyvä olla yksin, mutta tykkään myös olla ihmisten seurassa sillä liika yksinäisyys ei tunnu todellakaan hyvältä. Ja niinkuin rapuännä sanoikin, että ravut voi jakaa kahteen osaan, niin olen täysin samaa mieltä !
        Tiedän pari rapua joita en yksin kertaisesti vain siedä ! Eivät ne ole mulle mitään tehneet, mutta tulee vain ahdistava olo heidän seurassaan kun eivät ymmärrä juttujani. Parhaiten olen huomannut tulevani toimeen neitsyen, vesimiehen ja kaksosen seurassa. Kaloista en tykkää. Kauriiden kanssa viihdyn jotenkuten, mutta leijonista, oinaista yms en ole havainnut mitään erityistä.

• deekurinsessa

Moni kenen kanssa on vuosien varrella ollut riitaa enemmän tai vähemmän, ovat olleet rapuja :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe